Yritykset jotka eivät vastaa työhakemuksiin
Siis jos ette tullut valituksi niin miten koette sen ettei yritys vaivautunut ilmoittamaan siitä? Itse pidän sitä todella epäonnistuneena PR-temppuna joka oikeastaan tekee minut iloiseksi etten tullut valituksi sillä ei anna oikein hyvää kuvaa HR:n tasosta firmassa. Muutenkin eivätkö yritkset ymmärrä että kaikki ollaan kuluttajien asemassa ja näiden firmojen tuotteita on myös helppo välttää ihan asiakkaanakin?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ennätys omalla kohdallani on että hain työtä, pääsin HAASTATTELUUN ja minulle luvattiin ilmoittaa tiettyyn ajankohtaan mennessä. No, ajankohta tuli ja meni eikö mitään kuulunut. Ajattelin jo siinä vaiheessa pahinta ja että tuskin saan paikkaa, mutta ajattelin kuitenkin kysyä tältä esimieheltä joka oli minua haastatellut. No, hän ei vastannut sähköpostiini ollenkaan. Oikeasti, pöyristyttävää. Iso kans.välinen, tunnettu yritys. Hienosti hoidatte rekrytoinnin hei 👍🏻👍🏻
Minulla on ihan samanlainen kokemus paitsi että aika pieni yritys. Parasta oli että 2 vuoden päästä kyselivät sähköpostilla olenko vielä kiinnostunut. Jätin tietenkin vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ennätys omalla kohdallani on että hain työtä, pääsin HAASTATTELUUN ja minulle luvattiin ilmoittaa tiettyyn ajankohtaan mennessä. No, ajankohta tuli ja meni eikö mitään kuulunut. Ajattelin jo siinä vaiheessa pahinta ja että tuskin saan paikkaa, mutta ajattelin kuitenkin kysyä tältä esimieheltä joka oli minua haastatellut. No, hän ei vastannut sähköpostiini ollenkaan. Oikeasti, pöyristyttävää. Iso kans.välinen, tunnettu yritys. Hienosti hoidatte rekrytoinnin hei 👍🏻👍🏻
Tää on muuten yleistä. Käyny itelle ja tunnen muita joille samoin. Ilm. Rekrymuija saa kiksit kun saa vallanhimossaan kiusata ehdokkaita.
Nykyajan työnhaku on ylittänyt mielisairauden asteen. Jotain teinejä pyydetään tekemään video CV yms. Älytöntä.
Naurettavaa meinikiä, koittakaa pärjätä.
Entisessä duunissani jokaista paikkaa haki sadat ihmiset. Enemmistö sai automaattivastauksen, haastatteluun kutsutut saivat soiton.