Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tämä naisettoman miehen elo mitään herkkua ole :(

Vierailija
16.02.2019 |

Taas yksinäinen lauantai edessä. Poltan savuketta ja istun keittiössä mielessä naiset, minulle tuo kaukainen haave. Vaikka olen luovuttanut tuntuu että ei pysty hyväksymään millään sitä että yksinäinen ruma sinkkumies olen ja yksinäisyys ja seksitön elämä on kohtaloni. Tulisi vaikka malaria ja lopettaisi tämän kärsimysten elämäni
:(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä yksinäisyydestä. Ei nainen ole mikään taikasauva joka pelastaa sut. Ei ole reilua laittaa koko elämää toisen varaan. Hanki elämä ensin.

Vierailija
2/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä sisällä tupakointia vaikka aika armoton tupakkamies olen itsekin, siitä jää huoneisiin tympeä haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdit naisen hankkia ennen kympin uutisia.

Vierailija
4/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala savuttomaksi.

Vierailija
5/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkettä silmäkulmaan. Siitä se lähtee.

Vierailija
6/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä jonkun naisen saat, nyt ulos ja tekemään tuttavuutta.

Vierailija
7/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisista aina seuraa on. Ja tunne sielujen yhdistymisestä tms..

Vierailija
8/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hakisit vaimon ulkomailta, vaikka Thaimaasta?

Vierailija
9/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se sisällä tupakointi nyt ihan ensimmäisenä ja sen jälkeen voit lopettaa tupakoinnin kokonaan. Jo se parantaisi mahdollisuuksiasi aika paljon.

Vierailija
10/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas kiroan sitä että tuollaisena heikkona hetkenä menin sortumaan naiseen. Hitto kun olisi tajunnut pysyä erossa, niin olisi paaaaaaljon varakkaampi ja ennen kaikkea vapaampi päättämään asioistaan oikeasta.

Vielä muutama vuosi, joskaan menetettyä aikaa ja rahaa ei saa takaisin. Perkele että nuorempana on typerä.

Vierailija
11/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita siitä yksinäisyydestä. Ei nainen ole mikään taikasauva joka pelastaa sut. Ei ole reilua laittaa koko elämää toisen varaan. Hanki elämä ensin.

Itse muutuin kuin toiseksi ihmiseksi kun sain itselleni kumppanin. Tuo ei pidä ainakaan oman kokemukseni valossa missään tapauksessa paikkaansa.

Vierailija
12/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se sisällä tupakointi nyt ihan ensimmäisenä ja sen jälkeen voit lopettaa tupakoinnin kokonaan. Jo se parantaisi mahdollisuuksiasi aika paljon.

Se vain huonontaa. Tupakkamiehillä yleensä on nainen

- koko ikänsä savuton ikisinkkumies

Vierailija
13/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä mies mielissäsi. Nykynaiset on melko inhottavia ja ilkeitä. On lottovoitto löytää mukava nainen.

Vierailija
14/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panostaa tupakoiviin naisiin, haju karkottaa tehokkaasti tupakoimattomat. Arvotkin varmaan käyvät paremmin yksiin, kun kumpikaan ei perusta omasta terveydestään tai ympäristön tilasta.

Vierailija
15/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin. Tarjoa tupakkaa naiselle siitä se lähtee. Mene tanssilattialle tai pyydä jotain naista tanssimaan. Siinä klo 2.00 naisetkin jo tarpeeksi kännissä, niin eiköhän joku Pirkko sieltä mukaan löydy tai siittiöitä metsästävä nainen joka haluaa lapsen (ja ehkä miehen), vaikka nykynaiset ehkä liian älykkäitä ja eivät halua aikuista mieslasta vaivoikseen. Harmi etten itse ollut yhtä älykäs. Tsemppiä!

Vierailija
16/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule prinssit ovelta hakemaan, eikä yleensä naisetkaan osaa suunnistaa kutsumattomana yllätysvieraana juuri tämän sinkkumiehen kotiin lauantai-iltaa piristämään.

Vierailija
17/25 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/25 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä mies mielissäsi. Nykynaiset on melko inhottavia ja ilkeitä. On lottovoitto löytää mukava nainen.

Joo, pojat, soittakaa äitille, kyllä se tulee siivoamaan ja tiskaamaan :D

Vierailija
19/25 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksinäinen lauantai edessä. Poltan savuketta ja istun keittiössä mielessä naiset, minulle tuo kaukainen haave. Vaikka olen luovuttanut tuntuu että ei pysty hyväksymään millään sitä että yksinäinen ruma sinkkumies olen ja yksinäisyys ja seksitön elämä on kohtaloni. Tulisi vaikka malaria ja lopettaisi tämän kärsimysten elämäni

:(

Lopeta tupakointi ainakin sisätiloissa, haisee meinaan saakelin pahalle, kovin montaa naista saa sellaiseen asuntoon maanitella ihan tosissaan

Vierailija
20/25 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No woman, no cry.

Free to do whatever.

Sex is overrated..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi