Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tämä naisettoman miehen elo mitään herkkua ole :(

Vierailija
16.02.2019 |

Taas yksinäinen lauantai edessä. Poltan savuketta ja istun keittiössä mielessä naiset, minulle tuo kaukainen haave. Vaikka olen luovuttanut tuntuu että ei pysty hyväksymään millään sitä että yksinäinen ruma sinkkumies olen ja yksinäisyys ja seksitön elämä on kohtaloni. Tulisi vaikka malaria ja lopettaisi tämän kärsimysten elämäni
:(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pysty ikuista yksinäisyyttä ja kokemattomuutta täysin hyväksymään, ellei ole psyykkisesti ja seksuaalisesti poikkeava. Ja niitä poikkeavia on aika vähän. 

Syömisen ja paskomisen ohella tarve paritella on koodattu niin syvälle ihmiseen, että vaikeasti kehitysvammaisetkin haluavat sitä tehdä. 

Ihan sama mitä jossain naistenlehdissä yritetään uskotella. Eikä se silti koskisi miehiä, vaikka naiset pystyisivätkin hyväksymään ikuisen neitsyyden (mitä eivät kyllä varmasti pysty jos niin käy, pl. alussa mainitsemani poikkeusyksilöt). 

Vierailija
22/25 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pysty ikuista yksinäisyyttä ja kokemattomuutta täysin hyväksymään, ellei ole psyykkisesti ja seksuaalisesti poikkeava. Ja niitä poikkeavia on aika vähän. 

Syömisen ja paskomisen ohella tarve paritella on koodattu niin syvälle ihmiseen, että vaikeasti kehitysvammaisetkin haluavat sitä tehdä. 

Ihan sama mitä jossain naistenlehdissä yritetään uskotella. Eikä se silti koskisi miehiä, vaikka naiset pystyisivätkin hyväksymään ikuisen neitsyyden (mitä eivät kyllä varmasti pysty jos niin käy, pl. alussa mainitsemani poikkeusyksilöt). 

Ei tarve paritella vaan tarve purkautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla vähän vajaa jos polttaa tupakkaa. Jos polttaa omassa kodissaan sisällä... no, täytyy olla vähintään lobotomiapotilas.

Vierailija
24/25 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten kun mies saa naisen niin ainoa mitä hän tekee minkään eteen on se että makaa sohvalla!! Kun nainen ei saa seksiä ja mies käyttää häntä vaan siivooja/palvelijana. Niin lopputuloshan on se että mies lähtee litomaan kun akka on kamala nalkuttaja.

Ihme!! peiliin vois miehet joskus kattoo! Hyvän parisuhteen eteen tarvii tehä muutakin kuin makaa sohvalla!!

Vierailija
25/25 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo eläminen on miehelle niin vaikeaa ilman naista...Itse olen ollut ilman miehiä ja seksiä jo viimeiset 10 vuotta ja nautin elämästäni. Kukaan ei tuollaista riippakiveä halua joka pistää kaiken toivonsa parisuhteeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän