Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan siivooja kertoi käyneensä hierojalla.

Vierailija
16.02.2019 |

Miten sillä on siihen varaa? 2 lasta, yksinhuoltaja.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun ongelmasi.

Vierailija
2/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on perinyt tai voittanut suuren summan rahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kun on siivioajana ollut, niin on kyllä saanut kohdata kaikennäköistä ennakkoluuloa ja oletusta. Mutta tuskin missään niin typeriä ennakkoluuloja, kuin tällä palstalla T. maisteri ja siivoja.

Vierailija
4/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann 7.krrs on 7.fysio , siellä hartiahieronta 34 euroa/ 30 min..

Ei kallista ja hyvä hieroja .

Vierailija
5/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmillaan offerillan kautta olen saanut 45min hieronnan 17,50e.

Vierailija
6/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kun on siivioajana ollut, niin on kyllä saanut kohdata kaikennäköistä ennakkoluuloa ja oletusta. Mutta tuskin missään niin typeriä ennakkoluuloja, kuin tällä palstalla T. maisteri ja siivoja.

Täällä toinen vastaava yhdistelmä, tosin toisinpäin - siivoamalla olen maksanut asuntolainan, elättänyt perheeni ja kustantanut maisteriopinnot. Ap:lle tiedoksi, alalla on myös kelvollisia työpaikkoja ja -ehtoja, jolloin on varaa hierojaankin. Työlki ellää, itse tosin lyhensin työaikaani heti kun talous antoi myöten, se elämä on nykyään työn ulkopuolella.

Vierailija
7/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hyppy end?

Vierailija
8/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene rahat alkoon ja tupakkaan.

Vierailija
9/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hierojan maksaa työnantaja. Toisessa työpaikassa taas saatiin hieronta puoleen hintaan ja työnantaja maksoi loput.

Vierailija
10/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hyppy end?

Joo, hieroja kaivoi hyppynarun esiin lopuksi.

Vierailija
11/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiillinen työ, hierontaan käytetty raha viisaasti käytettyä rahaa.

Vierailija
12/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siivoustiede pää- vai sivuaineesi?

Vierailija
13/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kuullut alanvaihtajista?

Vierailija
14/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko käydä kun työ voi olla raskasta. Hierontaa voi saada vaikka edullisesti opiskelijatyönä tai työnantaja voi kustantaa osan. Joskus on tarjolla myös täysin ilmaista hierontaa kun opiskelija on tarvinnut hierottavan harjoitteluaan varten.

Vierailija
15/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistotyöntekijä, miten se nyt sanotaankaan; alempi toimihenkilö. 20 vuotta töitä takana, eikä tässä nyt kummoista talodellista asemaa ole saavuttanut. Työhuoneeni siivoojilla on parempi taloudellinen tilanne kuin minulla, ainakin keskusteluistamme päätellen.

Vierailija
16/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Ap:n mielestä, jos olet duunaripalkalla ja kahden lapsen yh, sinulla ei ole oikeutta käyttää rahaasi ikinä itseesi. Sinä et tarvise mitään enää koskaan.

Vierailija
17/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne siivoojan palkat sen huonompia ole kuin minkä tahansa normirapparin. Jos on täyspäivänen työ niin saman siinä tienaa kuin muissakin normiduuneissa.

Vierailija
18/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on viisaasti sijoitettua rahaa, kun ottaa huomioon siivoojan työn fyysisyyden.

Olen itsekin siivooja. Voisi palkka olla parempikin, mutta en minä koe eläväni missään köyhyydessä ja kurjuudessa. Minulla on varaa ostaa, mitä tarvitsen. Syön hyvin ja matkustan.

Vierailija
19/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on viisaasti sijoitettua rahaa, kun ottaa huomioon siivoojan työn fyysisyyden.

Olen itsekin siivooja. Voisi palkka olla parempikin, mutta en minä koe eläväni missään köyhyydessä ja kurjuudessa. Minulla on varaa ostaa, mitä tarvitsen. Syön hyvin ja matkustan.

Miten ehdit matkustaa? Olen firmassa, jossa ei ole varaa antaa henkilöstön olla vapailla pitkiä aikoja. Yksittäisiä päiviä, joku yksi viikko kesällä. Mutta ei töistä oikeastaan pääse irtautumaan koskaan. Jos minä nyt olisin kuukauden lomalla, jonkun pitäisi siivota kohde minun poissaollessani. Kuka se silloin olisi?

T. Siivooja

Vierailija
20/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvaa? - Oikeastaan on pieni ihme, että pääsin siivoajaksi. Ei käy kieltäminen, että olen työnatajalleni varmasti kehno investointi siksi, että vaihdan varmasti "heti" oman alani töihin, kun sellaisen saan. (Elän siis vielä toiveissa, että saan, vaikka mm. ikääkin alkaa jo olla.- Onneksi en ole centtiäkään velkaa)  Ehkä paikkani saannissa auttoi se, että toimin siivojana hetken myös opintojeni aikana.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan