Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet lapsettomuushoidoista?

Vierailija
17.05.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni valtion pitäisi laittaa lapsettomuuden hoitoon käytetyt rahat adoptiotukeen.

Vierailija
22/27 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huonoa asiassa on se ulkopuoliseksi jääminen: Ei ole helppoa riisua housujaan usean kerran viikossa, mennä instrumenttien kolkkoon maailmaan ja pelätä koko ajan pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei vain ollut ap:n kysymys, joten en sitä sanonut. Mutta kun nyt kysyit, niin pidän luonnottomana ja vääränä sekä lapsettomuushoitoja että ehkäisyä.

Ja 8:n kysymykseen en osaa vastata. Mutta minusta tuon asian perusteleminen ei ole minun tehtävänikään, sillä en varsinainen darwinisti ole.

3

Vierailija
24/27 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja

rakastan

elämääni, niin että aika hankalaa olisi vastustaa hoitoja.

10

Vierailija
25/27 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni, jos ei asia kosketa itseä. Se on niin helppoa jauhaa tommosta paskaa, kun ei tiedä mistä puhuu.

Adopitostakin on varsin ristiriitaisia tutkimustuloksia olemassa ihan lastenkin kannalta. Samalla logiikalla ( siis että maailmassa on jo lapsia liikaa) vois myös ei-hoidoissa olevat parit sitten suoraan adoptoida ( jos ollaan niin jaloja ihmisiä) ja sterilisoida itsensä. Maailmassahan on paljon lapsia ilman sitä omaakin, eikö niin?

Vierailija
26/27 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Amistyypit" yleensä aloittavat lastenteon paljon nuorempina kuin korkeasti koulutetut. Akateemiset ensin opiskelee ja monissa tapauksissa vasta yli 3-kymppisenä aletaan edes harkitsemaan lapsiasiaa. Silloin alkaakin jo biologinen kello tikittää.

Sinä muutenkin varmaan vain kiinnität liikaa huomiota näihin " amistyyppeihin" , joilla lapsia. Kyllä on monia lapsettomiakin amiksia.

Vierailija:

kuin punasilmäiset kanit ja korkeasti koulutetut kärsivät lapsettomuudesta? Ovatko amistyypit jotenkin vahvempia?

Vierailija
27/27 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran kokemusta lapsettomuudesta, adoptiosta ym.

Itse olin kiikun kaakun lähdemmekö hoitoihin ex-avopuolisoni kanssa. Päädyimme siihen, että ei.

Äitini kärsi lapsettomuudesta kymmenen vuotta. Hän adoptoi (isosiskoni) ja tulikin sitten myöhemmin raskaaksi (minä). Hänen kanssaan olen käynyt paljon keskusteluja tästä samasta aiheesta.

Suunnitteilla on sterilisaatio heti kun ikä antaa myöden.