Youtube-video, jossa mies silittää ilmeisesti villiä, mutta kesyä kettua
Ihan söpö video, mutta en missään tapauksessa suosittelisi tuollaista!
Moni ei ehkä tule ajatelleeksi, että mitä kaikkia tauteja se villi kettu voi kantaa. Sillä ketulla voi olla vaikka rabies. Yleensä jos ketun käytös on kesyä ihmistä kohtaan, niin silloin todennäköisyys on entistäkin suurempi sille, että kettu on jotenkin sairas.
Rabies ei ole leikin asia todellakaan. Jos ihminen saa sen ja oireet puhkeavat, kuolema korjaa melko nopeasti. Rabiesta voi olla ketuilla Suomessakin.
Kommentit (6)
Sitä paitsi tuo näyttää olevan lemmikki.
Parempi video on "Risu-ukko ei ole hupiukko".
Haluaisiko parikymppinen nainen silittää kesyä, mutta villiä hopeakettua?
Itse olin kerran pimeänä syysiltana kaverini pihalla tupakalla, ja yhtäkkiä vieressäni seisoi kettu! Se tuli ihan jalkojeni juureen nuuhkimaan ja hyppeli ja leikki ympärilläni hetken melkein kuin koira 😁 en tosin itse koskenut kettuun. Sitten se vain jolkotteli tiehensä. Oli ilmeisesti vielä pentu :) meni nyt vähän ohi aiheen, sori. Oli vaan aika hämmentävä ja hauska kokemus ☺️
Miksiköhän tuo video on kaikkien recommendedina? En ymmärrä. Näin tuon videon joskus muutama vuosi sitten.
Höpö höpö. Toki voi olla, mutta ketut ovat luonnollisesti uteliaita ja sosiaalisia.
Itse olen leikkinyt, rapsutellut ja syöttänyt kettuja lapsuudesta saakka. Kaupungeissa ovat tottuneet ihmisiin.
Lapsuudessa tulivat jopa avoimesta terassin ovesta sisälle tutkailemaan paikkoja.