Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimisiko ihan maalattu paneli keittiön tiskin taustana

Vierailija
16.02.2019 |

Ei jotenkin innosta minkään tyylinen laatta eikä lasikaan. Onko kenelläkään?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, mistä matskusta se paneeli on tehty?

Meidän keittiössä oli harjattu rosterinen, hyvin kesti..

Puusta tietenkin! Ap

No tässähän sä jo aloit kiukutella. TIetenkin.

Ai, harmillista että tuo kommenttini tulkittiin vihamieliseksi. Itse olin tarkoittanut sen lähinnä huudahdukseksi, kun yllätyin että paneeli voidaan tulkita joksikin muuksi materiaaliksi kuin puuksi. Itselleni se on niin itsestään selvää etten ollenkaan ajatellut että siitä voi olla muita tulkintoja. Anteeksi. Puolustuksekseni sanon, että minusta minun kommenttini ei ole tässä ketjussa siitä vihamielisimmästä päästä. Ap

Ei olekaan, muttei se ollutkaan sinun pahin kommenttisi, vaikka nyt oletkin jo unohtanut, mitä muuta olet tuolla kirjoittanut. Tai alter egosi.

Ok, miten vaan. Ap

Vierailija
42/45 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lakattua kylppärissä. Ei kauhean kauaa mennyt että lavuaarin taakse piti laittaa muovimattoa päälle, muutaman vuosikymmenen jälkeen muutkin seinät ovat aika hirveä näky.

Tiskipöydän takana kyllä miettisin, sinne kun roiskuu aika tehokkaasti. Ainakin kun minä pesen jotain pottuja :)

Aika karkeaa mulla toi kylppärin paneeli, joten sen pyyhkiminenkin on aika toivotonta. En tiedä sitten jos on tosi sileää ja paksusti kosteudenkestävällä maalilla maalattu.

Muutama vuosikymmen on ihan kohtuullinen kestoaika paneelille märkätiloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä käsityksiä täällä. Tietenkin puu kestää myös keittiön välitilassa, ja huomattavasti kauemmin kuin muutaman vuoden. Kestäähän se lattiassa, ulkoseinässä, työtasoina, saunan lauteena, pesuhuoneen seinässä, laiturina, ulko-ovena...

Vierailija
44/45 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lattialaminaattia välitilassa ja hyvin on toiminut muutaman vuoden.

Vierailija
45/45 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita välitilaan akryylilevy. Taakse voit laittaa tapettia tai muuta haluamaasi värikästä kuviota taikka valitse esim tumma levy. Helppo pitää puhtaana ja siisti.