Huulten reunoihin täyteainetta, turvotus on ruma, voiko olla huomiseksi pois?
Vanha akka meni ottamaan täyteainetta. EI huuliin vaan huulten reunoihin. Huulten reunarypyt hälvenee tuolla ja huulet tuevat paremmin esille. Huuliin en halua laittaa monestakin syystä.
Nyt on melkoinen turvotus ja neulanpiston jäljet ovat punaiset ja hiukan turvonneet myös, itse huulessa pari mustelmaa, outoa kyllä, koska niihin ei koskettu. Ei siis jää epäselväksi kellekään, mitä on tehty. Huomenna olisi tärkeää menoa. En haluaisi, että kaikki saavat tietää, mitä tein - idea oli laittaa vähän ja luonnollisesti
Voiko turvotuksen poistumista jotenkin nopeuttaa? Netissä lukee, että kestää pari päivää ennen kuin turvotus laskee, kunpa olisin lukenut tuo enen hoitoon menoa.
Nasolabiaaleja ym on täytetty aiemmin, ja nehän eivät turpoa lainkaan, mustelmat ovat ainoa vaara. Sen puoleen nasolabiaalit ym saa todella kivasti häivytettyä tällä.
Niin, onko toivoa, että huomenna turvotus olisi poissa? Voiko noita ärtyneen näköisiä pistoskohtia hoitaa jotenkin? Mustelmat tietenkin pysyvät viikon, kauemminkin.
Harmi kun en omista mitään todella peittävää, neutraalin väristä huulipunaa. Vain kirkkaita. Ne kiinnittävät entistä enemmän huomiota alueeseen, mutta pakko huomenna on laittaa, etteivät mustelmat erotu.
Tämä siis näyttää ja tuntuu niin kuin olisi paksut spagetit huulien reunojen alla. Tai laihat makkarat.
Kommentit (3)
Mulla oli joku nestettä poistava lääke käytössä. Se ja kylmällä hautominen toimivat hyvin.
Otin vieläpä ihan minimimäärän täyteainetta, siitä yhdestä millistä riitti muuallekin, mm. kohotettiin suupielet. Nyt kun peiliin katson niin järkytyn kun huuletkin on pulleat kuin jollain instababella ikään. Omat huuleni ovat erittäin pienet ja kapeat. Viimeksi kun hiukan vain korostettiin amorinkaarta niin tulos oli muille varmasti huomaamaton, mutta itse tykkäsin, että se nosti ylähuulta hiukan esiin.
Pienet huulet alun alunalkaenkin ja jos ei joku tiennyt, ne pienenevät iän myötä. Voi näitä vanhenemisen iloja!
Mulla meni kyllä pari päivää, että turvotus laski. Täytyy vaan toivoa, että huomiseksi se on sulla helpottanut. Mustelmat varmaan kestää vähän kauemmin. Joku sanoi, että peräpukamavoide (!) auttaa niihin parhaiten en tiedä kun en kokeillut. Jäät voi vähäsen auttaa.