Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kirjoittaisin työhakemukseen?

Vierailija
16.02.2019 |

Haluaisin tosi paljon tämän työpaikan mutta en keksi mitä siihen kirjoittaisin.. olen hakenut kys. yritykseen monta kertaa enkä tiedä miten saisin erotuttua tarpeeksi. Hakemus kuulostaa vähän geneeriseltä mutta en keksi mitä muutakaan kirjoittaisin kuin perussetit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita hakemus itsellesi. Mieti, mitä haluaisit lukea, jos olisit itse pomon pomon paikalla.

Vierailija
2/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tosi paljon tämän työpaikan mutta en keksi mitä siihen kirjoittaisin.. olen hakenut kys. yritykseen monta kertaa enkä tiedä miten saisin erotuttua tarpeeksi. Hakemus kuulostaa vähän geneeriseltä mutta en keksi mitä muutakaan kirjoittaisin kuin perussetit.

Mitä siis olet tähän mennessä saanut kirjoitettua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjes. En oo kyllä vttu mitäään tehny mutta ahkera olen kuin mikä.

Vierailija
4/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morjes. En oo kyllä vttu mitäään tehny mutta ahkera olen kuin mikä.

Mulle sanotttiin oikeasti edellisessä te harjoiittelupaikassa että teeet liikaa töitä. Mä oon harrrastanut urheeeilua ha nautiin adrenaliiinihypeeestä.

Vierailija
5/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis olet tähän mennessä saanut kirjoitettua?

Kirjotin aiemmasta työkokemuksesta, mitä opiskelen ja miten siitä olisi hyötyä kys. työpaikassa, itseni kuvailua niistä asioista joita ilmoituksessa haettiin ja että miksi työ sopisi minulle hyvin. Meinasin jo laittaa miten pääsen paikallekin helposti mutta en tiedä onko sitä nyt tärkeätä mainita erikseen 😂 ja liitin CV:n.

Vierailija
6/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita hakemus itsellesi. Mieti, mitä haluaisit lukea, jos olisit itse pomon pomon paikalla.

No minusta juuri noita mitä olen kirjoittanut, mutta tosiaan mulla ei ole paljoakaan asiakaspalvelukokemusta ja jos siellä on paljon hakijoita niin varmaan heti ottavat ne joilla on enemmän sitä kokemusta ja asiantuntemusta. Niin en tiedä miten erottua noista sitten, että haluaisivat mielummin palkata mut.

Ei tosiaan mikään ihme homma mutta tietenkin ottavat varmasti parhaat ja hakijat päältä. Ajattelin jos olisi käynyt paikan päällä että olisivat saaneet paremman kuvan mutta usein noissa liikkeissä ei ole paikalla ketään joka noista tietäisi vaan kattovat naama nyrpeenä ja käskevät hakemaan netissä.

Vierailija
7/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme