Voi v....u ajettiin turhaan rukalle ei yhtään huonetta vapaana
Miten hemitissä ei pidetä muutamaa huonetta vapaana että sen saisi tiskiltävarattua. Ruka meni boikottiin.
Kommentit (34)
Hommaan sulle majoituksen 2000 eurolla viikoksi.
Ettekö tunnista provoa vaikka se hierotaan naamaanne?
trollihan tämä. ilmiannoin asiattomaksi mutta jostain syystä ei poisteta!?
Provo. Kaljatölkki kädessä sohvalla haaveilet.
Pakko oli katsoa, niin kyllä siellä on huoneita vapaana
Tämä on varmasti provo, mutta tuollaisia ihmisiä on oikeasti.
Meillä on mökki hiihtokeskuksen läheisyydessä ja eräs hyvänpäivän tuttu soitti minulle kerran loma-aikaan, että heidän olisi pakko päästä käyttämään meidän mökkiä kun eivät saaneet hotellihuonetta. Minä siihen ihmettelemään että oliko hotelli ylibuukattu? NO EI! Eivät olleet edes varanneet huonetta.
Meni vielä välit tuon takia (onneksi), kun olin jo vuokrannut mökin air bnb:n kautta ja jouduin kieltäytymään. Lapsi-korttia yritti käyttää ja kun sanoin että niin on lapsia niilläkin jotka ovat jo meille maksaneet tuon huvilan käytöstä, niin löi luurin korvaan.
Vierailija kirjoitti:
trollihan tämä. ilmiannoin asiattomaksi mutta jostain syystä ei poisteta!?
Sinäkö se olet se pilaaja-Paula ja poistelija, joka nillityksellään tuhoaa palstalta kaiken ilon?
Vierailija kirjoitti:
No nyt kekkasit kivan! Ei tällästä täälä oo vissiin viä ollukkaan :D
Niinpä!
"Voi v...u, lennettiin turhaan Balille, ei yhtään huonetta vapaana. Miten hemmetissä ei pidetä muutamaa huonetta vapaana että sen saisi tiskiltävarattua. Nyt meni Bali boikotiin."
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tunnista provoa vaikka se hierotaan naamaanne?
Ei me kyllä tunnisteta. Mutta siis tosi hyvä että sinä tulit kertomaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fan kirjoitti:
Muistakaa kuitenkin tankata Rukalla =)
Haista sinä pitkävittu.
ApMinkälainen on pitkävittu?
Telkkarimainoksessa esitellään erikokoisia kuukautissuojia, pitkävittuisille on omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla vitsi, ei kukaan voi olla noin tyhmä.
Kuule, kyllä voi😂
T. Respan setä
Huhhuh..... nyt.. kyllä.. alkoi.. pelottaa..... . . . . 😬
retet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fan kirjoitti:
Muistakaa kuitenkin tankata Rukalla =)
Haista sinä pitkävittu.
ApMinkälainen on pitkävittu?
Telkkarimainoksessa esitellään erikokoisia kuukautissuojia, pitkävittuisille on omansa.
Aa, mä oon siis öisin pitkävittu. Oppia ikä kaikki, kiitos tästä valaistumisesta! 👍
Osaatko sanoa, onko hinta sama, jos tulee vaan tiskille ja sanoo haluavansa huoneen, tai jos varaa sen 5 minuuttia ennen netin kautta?