Kyvyttömyys puolustaa itseään. Näkevätkö sen kaikki?
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, joiden heikkouden jokainen aistii? Mistä sen havaitsee, onko se jotain konkreettista?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan ok näköinen nainen,mutta ilman meikkiä liikkuessani sekä hiukset kiinni ollessa saan jatkuvasti epämiellyttävää käytöstä lähinnä tilanteissa.,esim.kaupassa ja esim.jos huoltomies tulee kotiini (asun vuokralla) korjaamaan jotakin,silloin alkaa kyseinen mieshenkilö ohjeistamaan esim.miten voisi lampun vaihtaa (osaan kyllä lamput vaihtaa)tai täysin asiaankuulumatonta lässytystä,esim.yleisesti muiden ihmisten haukkumista ja vähättelyä. Roskapuheet kaadetaan niskaani.Jos olen laittautunut,meikannut ,ei koskaan kukaan huomauttele tai puhu asiattomasti. Itsetuntoni on sama olin meikillä tai ilman. Mistä tämä miesten käytös johtuu??
Heidän yksinkertaisuudestaan.
Miten omaa aggressiotasoaan voi nostaa jos se on luontaisesti liian matala?
Mä olen henkisesti irtisanoutunut niistä ihmisten nokkimisjärjestyksistä joita ne noilla aggressioimisilla rakentelee. En osallistu asiaan mitenkään. Jos joku aukoo päätään, totean vain että "vai niin, jaah".
Vierailija kirjoitti:
Miten omaa aggressiotasoaan voi nostaa jos se on luontaisesti liian matala?
Ei sitä kannata nostaa - se olisi sama kuin opettelisi kiukuttelemaan vastaan pahantuuliselle lapselle. Tarvitsee vain päättää, missä kulkee se raja jota ei ylitetä, ja ilmaista sen olemassa olo ehdottoman yksiselitteisesti, jos ylitystä yritetään.
Moni tässä ketjussa näyttää ajattelevan asiaa liian kapeasti. Paska kohtelu ei aina tule lenkkipolun satunnaiselta vastaanhölkkääjältä. Nehän voi jättää huomioimatta.
Ongelma on, kun paska kohtelu tulee taholta, jolla on valtaa vaikuttaa asioihisi.
Kannattaa opetella voimakas kävelytyyli. Country-tyylinen jalat harallaan astellen tai gangsta-rapisti keikkuvan pomppiva. Molemmissa siten että kuvittelette kainaloon vesimelonit.
Oi ja pedofiilit sen vasta näkevätkin, haistavat kaukaa potentiaalisen uhrin.
Teini-ikäisenä tunsin olevani vapaata riistaa ja en saanut rauhaa vanhemmilta, ahdistelevilta miehiltä. Tulin alkoholistiperheestä, olin masentunut ja saanut kokea seksuaalista hyväksikäyttöä. Varmasti näkyi ulospäin epävarmuutena ja surumielisyytenä. Ja siitä kun he innostuivat.
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäisenä tunsin olevani vapaata riistaa ja en saanut rauhaa vanhemmilta, ahdistelevilta miehiltä. Tulin alkoholistiperheestä, olin masentunut ja saanut kokea seksuaalista hyväksikäyttöä. Varmasti näkyi ulospäin epävarmuutena ja surumielisyytenä. Ja siitä kun he innostuivat.
Olen todella pahoillani.
Toivon, että teit rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani.
Toivon, että teit rikosilmoituksen.
Kiitos sinulle.
Tein, mutta kuten Suomessa on tapana, niin eihän sitä mitään oikeaa tuomiota tullut (ehdollinen). Mutta onneksi nykyään elämä on alkanut kantaa ja tuo onnea.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Ulkoinen olemus + ulosanti. Sen vaan aistii.
Tuu kokeileeen. Mä voin leikkkiä sullla vähän iso mies.
Mä en edelleenkään "osaa puolustautua" eli kiukutella takaisin jos joku aukoo päätään, mutta en aidosti välitä sellaisesta tippaakaan. Ei kiinnosta, ei liikuta.