Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta
Kommentit (840)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Naureskellaan???
Onpas sulla ilkeä ja tyhmä kaveripiiri.Asia varmaan kuuluu heille, eh?
Ja tätä vielä peukutetaan. Ei jösses.Miten itse reagoisit pariskuntaan, jossa nainen on 20 vuotta miestään vanhempi?
Ottaisitko itseäsi 20 vuotta vanhemman naisen.
Suurin osa ei ottaisi.
Miehillä on jonkinlainen kaksoisstandardi näissäkin asioissa 🙄
Olen 50 v nainen ja minun on hyvin vaikea kuvitella itselleni isäni ikäistä vanhusta, kuten myös 30 v. miestä.
Kaikki tuttavani, jotka menivät yhteen vanhemman miehen kanssa, ovat eronneet siinä vaiheessa, kun alkoivat kokea, että miehen ukkoontuminen alkoi rajoittaa heidän elämää. Eivät kai halunneet omaishoitajiksi. Kuten yksi sanoi ihan suoraan, että alkoi ärsyttää, kun mies halusi vain jököttää kotona, kun hän olisi halunnut tanssimaan ja matkoille, kun lapset oli vähän kasvaneet isoiksi.
Toki on varmaan pariskuntia, joissa vaimo on 50v ja mies 70v ja hyvin menee. Mutta itse en tunne yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
Ihan hyvin meni muuten mutta sitten tuli tuo naisen painon keksiminen. Miehethän ei tunnetusti tiedä mitä nainen painaa. Jos painaa 45 kg, ollakseen kurvikas, täytyisi olla n. 140-150 cm pitkä. Ja silloinkin ne kurvit on vähän niin ja näin. Kurvit painaa, oli ne sitten rasvaa tai lihasta tai silikoonia.
Niin mistäpä sitä voi tietää jos ei itse ole kohdannut sellaista kun peiliin katsoo. Naisellinen vartalonmuoto (tiimalasi) on peritty, ei munkkipossuilla hankittu ominaisuus. Ja rintarauhaskudosta on toisilla enemmän, joillain on tissit vain silloin kun ne täyttyvät läskillä.
Fiktiota, ei faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.
Kymmentuhatta internet pistettä sulle jos toi ei oo naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Naureskellaan???
Ja tätä vielä peukutetaan. Ei jösses.
Ei ole ilkeä ja tyhmä. Vanha mies, jota nuori nainen vedättää 6-0 on vain ja ainoastaan säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä vielä peukutetaan. Ei jösses.Miten itse reagoisit pariskuntaan, jossa nainen on 20 vuotta miestään vanhempi?
Suurin osa ei ottaisi.
Olen 50 v nainen ja minun on hyvin vaikea kuvitella itselleni isäni ikäistä vanhusta, kuten myös 30 v. miestä.Kaikki tuttavani, jotka menivät yhteen vanhemman miehen kanssa, ovat eronneet siinä vaiheessa, kun alkoivat kokea, että miehen ukkoontuminen alkoi rajoittaa heidän elämää. Eivät kai halunneet omaishoitajiksi. Kuten yksi sanoi ihan suoraan, että alkoi ärsyttää, kun mies halusi vain jököttää kotona, kun hän olisi halunnut tanssimaan ja matkoille, kun lapset oli vähän kasvaneet isoiksi.
Toki on varmaan pariskuntia, joissa vaimo on 50v ja mies 70v ja hyvin menee. Mutta itse en tunne yhtään
Minä tiedän yhden tällaisen pariskunnan. Mies on laitoshoidossa alzheimerin takia ja nuorempi vaimo käy joskus katsomassa. Hääkuva on pöydällä ja siinä on nuori nainen vanhuksen kanssa näin ulkopuolisen silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttuni 40-vuotta meni naimisiin varakkaan miehen kanssa, joka oli 60-vuotta. Yäk, hääkuvassa ihan kuin isänsä kanssa. Nyt mies näyttää naisen vaarilta.
Aha. Eli mies vanhenee mutta nainen ei.
Voi näitä mammojen harhoja 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Kymmentuhatta internet pistettä sulle jos toi ei oo naisen kirjoittama.
Olen joo nainen, mutta kaveripiirini koostuu lähinnä ikäisistäni miehistä. Yksi kaveri täytti juuri 30 ja oli käynyt treffeillä yhden tytön kanssa, joka juuri muutti omilleen ja kun hän sai tietää tästä, avautui meille kuinka tunti itsensä likaiseksi setämieheksi, eikä enää pitänyt mitään yhteyttä tähän tyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttuni 40-vuotta meni naimisiin varakkaan miehen kanssa, joka oli 60-vuotta. Yäk, hääkuvassa ihan kuin isänsä kanssa. Nyt mies näyttää naisen vaarilta.
????
Ikäero säilyy silti. Kun nainen on 60v ja alkaa haaveilla eläkkeen tuomasta vapaudesta, mies on 80v ja könyää dementian kourissa kotona ja sotkee ulosteella seiniä ja pissii vaippaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se olisi haitannut silmää jos se mies ei näyttäisi niin kamalan vanhalta ikäiseni naisen rinnalla. Se ikäero vaan on niin pahan näköinen. Mies on nyt 70-vuotias ja köpöttelee, tulevat joskus vastaan. itse viisikymppisenä naisena en oikein nauttisi tilanteesta missä miestä pitää taluttaa. No rahaa sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei ottaisi.
Olen 50 v nainen ja minun on hyvin vaikea kuvitella itselleni isäni ikäistä vanhusta, kuten myös 30 v. miestä.Kaikki tuttavani, jotka menivät yhteen vanhemman miehen kanssa, ovat eronneet siinä vaiheessa, kun alkoivat kokea, että miehen ukkoontuminen alkoi rajoittaa heidän elämää. Eivät kai halunneet omaishoitajiksi. Kuten yksi sanoi ihan suoraan, että alkoi ärsyttää, kun mies halusi vain jököttää kotona, kun hän olisi halunnut tanssimaan ja matkoille, kun lapset oli vähän kasvaneet isoiksi.
Miehen ikä tuossa ihan sivuseikka. Beta on työnsä tehnyt kun lapset ovat kasvaneet isoiksi ja on aika naisen alkaa toteuttaa unelmiaan jonkun jännemmän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä vielä peukutetaan. Ei jösses.Ei ole ilkeä ja tyhmä. Vanha mies, jota nuori nainen vedättää 6-0 on vain ja ainoastaan säälittävä.
Tämä. Vanha hölmö on vanha hölmö. Säälittävä ja naurettava .
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri vaihtoi nelikymppisen hoikan, urheilullisen, kauniin ja mukavan töissä käyvän vaimonsa varsin tukevaan parikymppiseen harmaavarpuseen, joka ei ole ihan vielä kekisnyt, mitä haluaisi isona tehdä (eli on siis työttömänä). Ei kaverit kadehdi, ei, ennemmin pyörittelevät päätään ja ihmettelevät.
Ehkäpä se ex ei ollut mukava miestä kohtaan. Ehkä heidän seksielämänsä oli kuollut. Ehkä hänellä oli liikaa vaatimuksia. Et voi tietää.
Hoikkuuttakin on monenlaista. Naisellista pehmeyttä on oltava, että hänestä voisi viehättyä fyysisesti.
Se on niin kamalaa kun joku vanhempi mies lähestyy ajatuksella, että voisin olla hänestä kiinnostunut. Ensin ällistyy, että onko tuo ukko tosissaan vai kuvittelenko omiani, sitten hyi hitto se tosiaan kuvittelee, että voisin olla kiinnostunut hänestä tai imarreltu huomiosta. Noloja tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin kamalaa kun joku vanhempi mies lähestyy ajatuksella, että voisin olla hänestä kiinnostunut. Ensin ällistyy, että onko tuo ukko tosissaan vai kuvittelenko omiani, sitten hyi hitto se tosiaan kuvittelee, että voisin olla kiinnostunut hänestä tai imarreltu huomiosta. Noloja tilanteita.
Tämä. Itse oikein värisin inhosta, kun joku vanha äijä yritti iskea. Ihmettelin sitten kavereita, jotka alkoi näiden kanssa vehtaamaan.
Äitini jäi leskeksi 70 vuotiaana ja kauhisteli, kun vanhat papparaiset yritti iskeä häntä ja sanoi, ettei taatusti ala jotain vanhaa ukkoa passaamaan, vaan haluaa nauttia omasta vapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini mies vaihtoi hoikkaan ja nuoreen, ihanaan naiseen, jonka kanssa "voi keskustella mistä aiheesta vain ja nainen on vielä urheilullinekin". Kun pariskuntaa alkoi näkyä tapahtumissa yms. niin nainen oli pari vuotta kaveriani nuorempi, kasvoiltaan kirveellä veistetty, harrasti tatuointeja ja hänellä oli yllätyksekseni ohuet, vaaleat viikset ylähuulen tuntumassa. Hoikkuus oli niin ja näin, ehkä yläosa on hoikka mutta alaosa on sitäkin leveämpi. Ihmettelin kovasti miehen makua. Oli hauskaa soittaa tapahtumasta kaverilleni ja kertoa, että mitä sitten exäsi on sinulle kertonutkaan uudesta onnestaan niin nähtyäni tapauksen olen hyvin hämmästynyt mitä hänessä on niin ihanaa. Ja että suosittelen suodattamaan exän hehkutuksen ja vaihtamaan ne lukot lopultakin, kyseessä on joku hetkellinen älynväläys ja älä ota sitä exää takaisin ikinä.
No olipas katkeran kuuloista tekstiä. Että ihan vaaleista haituvista ylähuulen tuntumassa pystyit päättelemään, että tämä uusi nainen ei ole ihana eikä hänen kanssaan pysty keskustella.
Katkeruuden voit poistaa listaltasi koska myötäkatkeruutta on vaikea tuntea. Hämmästyin vain kuinka rakkaus voikaan olla sokea, ex-mies oli todellakin kuvaillut naisen niin ylisanoin, että luulin kyseessä olevan Miss Malta. Päivänvalossa totuus oli häiritsevä kuin yön aikana ilmestynyt finni otsassa. Soitin heti kaverilleni naisen ulkoisten seikkojen perusteella, että totuutta on selvästi ihastuksen huumassa liioiteltu; naisella oli leveä ahteri, selkeästi alaosa oli yläosaa raskaampi, yläosa päätä myöten oli huomattavasti kevyempi, ja tatuoinnit eivät mielestäni lisää viehättävyyttä, viikset ehkä kannattaisi nyppiä pois tai sheivata. Perustin arvioni vain ulkoisiin seikkoihin mutta kaverilleni ne olivat lohtu, exänsä oli maalaillut ihan eri kuvan. Onko katkeruutta katsoa faktat ja verrata niitä kuvattuun?
Minusta on vähän outoa, että noin tarkasti kuvaillaan ja ruoditaan toisen ulkonäköä. Jos kaverisi on samanlainen kuin sinä, en yhtään ihmettele, että mies vaihtoi toiseen naiseen.
Tottakai toisten ulkonäkö, luonne ja käyttäytyminen ruotidaan, arvostellaan ja tuomitaan. Kuten myös miehen typeryys. Sinulla ei taida olla juuri hyviä ystävättäriä? -ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
????
Ikäero säilyy silti. Kun nainen on 60v ja alkaa haaveilla eläkkeen tuomasta vapaudesta, mies on 80v ja könyää dementian kourissa kotona ja sotkee ulosteella seiniä ja pissii vaippaan.
Nimenomaan säilyy. Voi teitä ruudinkeksijöitä.
Minä pyysin miestäni, että tapailee kaveriaan harrastuksissa ja itsekseen, en halunnut tätä uutta nuorempaa naista kylään meille tai lähteä mihinkään ravintolaan tms. Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan mutta en jaksa nähdä vaivaa tutustuakseni parikymmentä vuotta nuorempaan vaikkakin ihan aikuiseen naiseen. En tunne mieheni kaverin exääkään eli se ei vaikuta asiaan.
Meillä miehet saunoisivat tai pelaisivat, minä joutuisin tuntikaupalla viihdyttämään random naista, ei kiinnosta ja eiköhän se minulle sallita. Muuten asia ok, minulla vain ei ole seurustelupakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei ottaisi.
Miehen ikä tuossa ihan sivuseikka. Beta on työnsä tehnyt kun lapset ovat kasvaneet isoiksi ja on aika naisen alkaa toteuttaa unelmiaan jonkun jännemmän miehen kanssa.
Kun nainen on kököttänyt vuosia kotona lasten takia, niin jatkossa hänen pitää kököttää vieläkin, mutta miehen vuoksi? Mies voi pitää vaimon tyytyväisenä lähtemällä vaimon mukana tanssimaan ja matkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei ottaisi.
Niinpä. Tuo 30-50 v asetelma vielä menee kun ollaan molemmat suunnilleen työelämässä olevia keski-ikäisiä. Tohon kymmenen vuotta lisää niin ollaan tilanteessa jossa nuorempi on aktiivi-iäsdä vielä ja vanhempi eläkeläinen, jolla alkaa olla kaikkea ikääntyneiden kremppoja.
Aloituskysymys on outo. Jos minun mieheni kavereista joku vaihtaisi nuorempaan tai ylipäätänsä eroaisi, niin eipä tulisi hänelle mieleenkään olla innoissaan toisen parisuhten päättymisestä. Tietysti hänellä olisi ikävä entistä ystäväpariskuntaa ja hänestä olisi rasittavaa tutustua kaverinsa uuteen puolisoon, koska ei tietäisi,kestääkö se, eli kannattaakouuteen naiseen edes tutustua.
Minulla on tutta apiirissä eräs mies, joka n 50 v teki pari lasta paljon nuoremman naisen kanssa. Nainen vaihtoi nuorenpaan ja nyt tämä iskä hoitaa joka toinen viikko pikkulapsiaan. Tällä miehellä on entisestä suhteesta aikuiset lapset. Naurattaa kun näen tämän papparaisen pikkulastensa kanssa, näyttää niin väsähtäneeltä ja tyytymättömältä. Itse pilasi ensimmäisen avioliittonsa uskottomuudellaan.