Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta
Kommentit (840)
Vierailija kirjoitti:
Olen viiskymppinen sinkkunainen. Huvittavaa minusta on, että vieläkin parikymmentä vuotta vanhemmat patut yrittää iskeä. Ihan kuin olisin niin miehen puutteessa, että alkaisin vanhaa ukkoa hyysäämään. Jotkut miehet kyllä luulevat itsestään liikoja
Alat selvästi olla jo vanhuudenhöperö eukko. Kuvittelet itsesi hemaisevaksi ja kuvittelet senkin, että miehet yrittävät kilvan iskeä sinua. Luultavasti vain katsovat huolestuneena, ettei tuollainen vanha koppura ole ihan kohta turvallaan vinkkeliensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että niin monen miehen mielestä keski-ikäiset naiset ovat katkeria. En ole koskaan ollut niin onnellinen ja huoleton kuin nyt. Hyvä palkka, vakityö, velat maksettu, on varaa nauttia elämästä ja satsata omaan hyvinvointiin. Pääsen urheilemaan vaikka joka päivä, kun ei ole pieniä lapsia. Urheiluharrastuksesta löytyi sitten itseäni kymmenisen vuotta nuorempi miesystävä, joka pitää minua tasapainoisena ja tervepäisenä naisena.
Höpöhöpö, rahan perässä se vaan on. Mieti nyt itsekin. Mitä sinulla muka on sellaista, mitä se ei saisi paljon nuoremmalta naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
45 kg ja kurvikas? Onko pituutta yli 150 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että niin monen miehen mielestä keski-ikäiset naiset ovat katkeria. En ole koskaan ollut niin onnellinen ja huoleton kuin nyt. Hyvä palkka, vakityö, velat maksettu, on varaa nauttia elämästä ja satsata omaan hyvinvointiin. Pääsen urheilemaan vaikka joka päivä, kun ei ole pieniä lapsia. Urheiluharrastuksesta löytyi sitten itseäni kymmenisen vuotta nuorempi miesystävä, joka pitää minua tasapainoisena ja tervepäisenä naisena.
Höpöhöpö, rahan perässä se vaan on. Mieti nyt itsekin. Mitä sinulla muka on sellaista, mitä se ei saisi paljon nuoremmalta naiselta?
Ne kaikki nuoremmat naiset on jo varattu vanhemmille miehille. Ja jos nainen haluaa vain seksiä, niin mitä väliä miehen rahanhimolla on?
Tuota evoluutiokorttia tupataan käyttämään silloin, kun sillä voi puolustaa omien himojen tyydyttämistä. Tosiasiassa myös kulttuuri vaikuttaa siihen, mitä pidetään viehättävänä ja himoittavana.
Jännä että näissä tietyissä asioissa me olemme mukamas niin viettien vietävissä, kun taas muuten ajatellaan olevamme niin kaukana muista eläinlajeista. Ajatellaan että eläimet elävät vain yksinkertaisen vaistonsa varassa mitään itselleen mahtamatta, toisin kuin me sivistyneet, abstraktisti ajattelevat ja etuaivolohkonsa järkevästi säätelemät jumalolennot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
45kg kurvikas vartalo :D Nyt on ukkoa pahimman kerran huijattu, ellei nainen sitten ole 145cm myöskin
Mene käymään joskus vaikka Filippiineillä, jos et usko. Siellä on pilvin pimein hoikkia, mutta todella seksikkäillä vartaloilla olevia naisia. Suomessahan varsinkin naisilla vartalonkuva on täysin vääristynyt ja nykyisin ylipainoista pulleroa pidetään normaalipainoisena.
Aivan varmasti on, mutta et sinä heidän painoa tiedä. Ja jokainen tajuaa, että suomalaiset naiset ovat pitempiä mitä filippiiniläiset naiset.
Kaikki suomalaiset naiset ovat pidempiä kuin kaikki filippiiniläiset naiset? :-)
Minä olen seurustellut ihan supisuomalaisen naisen kanssa jolla oli mittaa hädintuskin 150cm ja painoi taatusti alle 50kg. Ihan naisellinen tiimalasivartalo kuitenkin vaikka tietysti miniatyyrikoossa.
Kyllä sinä tajusit, että kyse on keskimääräisestä pituudesta. Suomalaisista naisista vain harva on alle 150 cm pitkä. Noinkin lyhyenä on vaikea olla kurvikas, jos painoa on 45 kiloa.
Suomalaisten naisten keskipituus on 165cm, eli silloin alle 150cm pitkiä on todella paljon. Keskipaino taas lienee siellä +80kg lukemissa, niin ihan ymmärrettävää on, että sinä et usko kurveihin 45-kiloisella naisella.
Oma vaimoni on alle 50kg ja ihan helposti pystyn arvioimaan, kuka filippiiniläisistä ja suunnilleen samanpituisista naisista painaa alle 50kg. On sitä oman vaimon vartaloa sen verran paljon tullut ihailtua, hierottua ja suukoteltua kuitenkin. Yhteiseloa takana jo reilu 10 vuotta, mutta ei sellaista suihku- tai saunareissua ole, etteikö heppi nouse seisomaan, kun vaimo riisuuntuu. Ikää mulla pian 50v.
No eipä tällaisia tapauksia ole kuin kaksi lähipiirissä ja niistäkin toisessa se oli vaimo, joka antoi kenkää miehelleen. Sen jälkeen mies lähti Thaimaahan ja löysi sieltä 30 v nuoremman naisen. Tästä mies aina vitsailee, että kaverin vaimo on sellainen viidakkotyttö, ymmärtää rahan päälle, mutta ei osaa sanaakaan englantia. Enpä usko, että mieheni on tytöstä kovinkaan innostunut, lähinnä nauraa miehen hölmöydelle, mutta sanoo, että eiköhän siinä kumpikin saa mitä haluaa ja kaupanpäälle tytön sukulaisetkin saa rahnaa. Tyttö on n. 140 cm ja hyvin hoikka, näyttää ennemmin teinitytöltä, ei taida olla mieheni makuun.
Toista miestä lähinnä ihmettelee, miten hölmö voi olla; hankkia nyt yli 50-v vielä kaksi lasta, kun on yhden pesueen jo kasvattanut aikuiseksi. Just kun on saanut ekan talon maksettua ja elämä olis helpompaa, niin aloittaa kaiken alusta, rakentaa talon, ottaa uuden lainan, ostaa perheauton ja ei ole aikaa harrastaa. Monesti mies ihailee omaa elämäänsä ja vertaa tuon kaverinsa elämään: kun hän tulee töistä, hän voi ottaa vaikka pienet torkut, käydä lenkillä, saunoa, käydään ulkona syömässä. Viikonloppuaamuina voi nukkua niin kauan kuin nukuttaa. Lomareissulle voidaan mennä minne huvittaa ja tehdä mitä huvittaa ja voin sanoa, että huvipuistot kierretään ehdottomasti. Ja kaukaa. Voidaan lähteä viikonlopuksi kylpylään, käydä konserteissa, elokuvissa ja no..missä sattuu huvittamaan. Voidaan rakastella missä ja milloin vain. Mies voi käydä kalassa niin usein kuin haluaa tai pelaamassa tennistä, pyöräreissulla tai mitä nyt keksiikin. Kaveripolo hakee töistä kotiin tullessaan lapset, tekee ruokaa, leikkii lasten kanssa, tekee kotitöitä ja nukahtaa kun lukee lapsille iltasatua. Aina pitää hommata lapsille hoitaja, jos mielii mennä jonnekin. Paitsi ettei kuulemma jaksa lähteä enää minnekään. On verenpainettakin ja pallolaajennuskin tehty.
Joo, että eipä tuo kovin innostunut ole näistä kavereittensa nuorista vaimoista.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta toiseen nuoret miehet valittavat täällä, kun eivät saa naista. Ja sitten on näitä ketjuja, joissa miehet tuosta vain vaihtavat nuorempaan. Nuoria sinkkumiehiä on niin paljon enemmän kuin naisia eli se vaihtaminen on oikeasti hyvin vaikeaa. Julkkikset tosin vaihtavat, mutta ovat julkkiksia. Kaveripiirissäni kaikki eronneet naiset löysivät uudeksi kumppanikseen itseään nuoremman miehen.
Kerron tähän väliin oman miehisen näkemykseni siitä, miten se oikeasti menee. Minäkin olen nuorempana valittanut, ettei tahdo helposti saada naista, mutta olen tarkoittanut sitä, että naida saa kyllä vaikka joka viikonloppu eri naista, mutta hyvää tyttöystävää ei niin vaan löydykään.
Onhan se selvää, että kun haluaa kunnollisen naisen kaikkein jakorasioiden sijaan, niin joutuu seulomaan aika paljon sellaisen löytääkseen. Eli se minkä palstamammat käsittävät kokonaan naisettomuudeksi, on vain sitä, että fiksu mies ei kertakaikkiaan vaan huoli muiden jynssäämiä lotkoja ja niin sen pitää ollakin.
Me miehet olemme varsin seksuaalisia ja hölmöähän se olisi vain rytkyttää lapaseen, kun helppoja naisia on maa täynnä ja kyllä se sopiva fiksu nainen astuu eteen ennemmin tai myöhemmin.
lähde hehkuttamaan samoin ja vihjaile että kyllä kelpaisi sinullekin nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Naureskellaan???
Onpas sulla ilkeä ja tyhmä kaveripiiri.Asia varmaan kuuluu heille, eh?
Ja tätä vielä peukutetaan. Ei jösses.Onneksi jossain vaiheessa suomalaiset alle 100 äo:n omaavat naiset kuolevat sukupuuttoon. Ei paljon maailmalla viitsi mainostaa olevansa Suomesta, kun ulkomaalaisilla on sellainen käsitys maamme naisista, että äo on yleensä n. 80 ja ovat kuin ilotyttöjä., mutta eivät varmaan äo:stä johtuen älyä pyytää rahaa seksipalveluistaan.
Onpa suomimiehillä kurjaa, tavaraa on tyrkyllä ja vielä ilmaiseksi. Kyllä ne ulkomailla säälii teitä.
Tavaran laadussa ei ole paljon kehumista kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viiskymppinen sinkkunainen. Huvittavaa minusta on, että vieläkin parikymmentä vuotta vanhemmat patut yrittää iskeä. Ihan kuin olisin niin miehen puutteessa, että alkaisin vanhaa ukkoa hyysäämään. Jotkut miehet kyllä luulevat itsestään liikoja
Alat selvästi olla jo vanhuudenhöperö eukko. Kuvittelet itsesi hemaisevaksi ja kuvittelet senkin, että miehet yrittävät kilvan iskeä sinua. Luultavasti vain katsovat huolestuneena, ettei tuollainen vanha koppura ole ihan kohta turvallaan vinkkeliensä kanssa.
Mahtavaa! Kerrankin Ikis saa maistaa omaa lääkettään! BRAVO!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on työkaveri, joka on vaihtanut nuorempaan. Molemmat ovat nyt 50-vuotiaita ja työkaveri sai toisella kierroksella juuri vauvankin. Mies esitteli minulle innoissaan vauvan kuvaa. Olin ihan, että WTF? Ei ole mieheni tapaista intoilla vauvasta. Mutta tämä oli ilmeisesti sitten tosi söpö vauva tai jotain. Meidän oma lapsi on jo muuttanut pois ja tällä työkaverillakin on kaksi teiniä ekasta liitosta.
En minä ole ollenkaan huolissani siitä, että mies olisi vaihtamassa minut nuorempaan. Ehkä olen sinisilmäinen, mutta en vain pysty kuvittelemaan miehestäni sellaista. Jos nyt jossain mielenhäiriössä lähtisikin, niin siinä menisi noin 800k€:n netto-omaisuus puoliksi. Miestä tulisi kyllä ikävä, mutta pärjäilisin kyllä ihan mukavasti tuolla omalla puolikkaallani.
Meillä miehillä empatiakyky ja rakkaus lapsiin näköjään säilyy läpi koko elämän. Olen itsekin 50v ja tulin vuosi sitten jälleen isäksi. Ihan yhtä suloinen tuo lapsi on kuin kaikki aiemmatkin.
Ilmeisesti keski-ikäinen kanttura kokee alitajunnassa jopa vauvaikäisenkin uhaksi itselleen, koska mikä muukaan voisi selittää moisen kylmyyden viatonta lasta kohtaan.
Niinkö? Selittäsitkö miksi niin moni mies hylkää lapsensa tässä Suomen maassa eikä pidä lapsiinsa millään lailla yhteyttä? Koska empatiakyky ja rakkaus lapsiin???
Monikulttuurisia suhteita on tutkittu ja haastateltu paljon, tässä asiaa, joka on hyvä sisäistää.
"Melkein jokainen thainaisen kanssa naimisissa oleva mies on ollut aiemmin suomalaisen kanssa liitossa. He ovat kuitenkin pettyneet aiemmissa suhteissaan. Suomessa naiset ovat hyvin vahvoja, ja miehet tuntevat olonsa heikoiksi ja epävarmoiksi. Moni mies on kertonut, ettei voi tuntea olevansa maskuliininen ja vahva perheen johtaja suomalaisen naisen kanssa. Siksi he haluavat thainaisen. Thaikulttuurissa on opetettu, että naisten pitää kunnioittaa miestä. Antaa heille tilaa tehdä päätöksiä ja antaa heidän olla miehiä. Joillekin naisille kyse on vain taloudellisesta selviytymisestä: ulkomaisen miehen naiminen on heille oikotie parempaan elämään. Emme voi syyttää heitä siitä. Heidän on pakko tehdä jotain elättääkseen perheitään. Thaimaa on köyhä maa. Maan tuloerojen kuvataan thainaisten ja suomalaisten miesten suhdetta eräänlaiseksi elättäjyyssuhteeksi, jossa suhde rahaan on vinoutunut. Suhteet ovat rakkausavioliittoja, mutta niitä leimaavat myös sopimussuhteen elementit.
Jos puoliso on kokonaan miehen elätettävänä ja tähän riippuvuussuhteessa, se hidastaa normaalin ja tasa-arvoisen parisuhteen kehittymistä. Toisaalta thaimaalaisten käsitys rakkaudesta on erilainen kuin länsimainen. Länsimaissa ajatellaan, että rakkautta ei voi ostaa ja että taloudelliset palkkiot sulkevat pois mahdollisuuden emotionaaliseen kiintymykseen. Thaimaalaisessa kulttuurissa talous ja tunteet tukevat toisiaan. Jos thainainen saa länsimaiselta mieheltä taloudellisia hyötyjä ja korvauksia, se voi lisätä naisen kiintymystä. Länsimainen tulkinta näkisi tämän enemmän riippuvuutena kuin rakkautena. suomalaismiesten ja thainaisten avioliittoja voidaan näin sanoa vaihdoksi. Molemmat antavat jotain. Mies voi auttaa thaivaimon köyhää perhettä taloudellisesti, nainen antaa muita palveluksia.
Miesten oikea elintaso on Suomeen tulleille thainaisille usein pettymys. Lomalla miehet kuluttavat rahaa huolettomammin, ja myös maiden välisten tuloerojen takia suomalaismies näyttäytyi varakkaampana kuin onkaan. Kulttuurien välisistä eroista johtuvat kiistat sekä kieli- ja rahaongelmat kärjistyvätkin monissa suhteissa ihastumisen jälkeen. Jotkut miehet haluavat vaimon olevan vain kotona heidän kanssaan. He eivät halua vaimonsa tuntevan ketään ulkopuolisia, jottei tämä juoksisi karkuun. Parhaiten uuteen kotimaahansa sopeutuvat ja avioliitossaan viihtyvät ne ulkomaalaisnaiset, jotka työllistyvät. Myös miehen kiinnostus puolison uskontoon, tapakulttuuriin ja arvomaailmaan on merkittävä tekijä suhteen jatkumisen kannalta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin meni muuten mutta sitten tuli tuo naisen painon keksiminen. Miehethän ei tunnetusti tiedä mitä nainen painaa. Jos painaa 45 kg, ollakseen kurvikas, täytyisi olla n. 140-150 cm pitkä. Ja silloinkin ne kurvit on vähän niin ja näin. Kurvit painaa, oli ne sitten rasvaa tai lihasta tai silikoonia.
Niin mistäpä sitä voi tietää jos ei itse ole kohdannut sellaista kun peiliin katsoo. Naisellinen vartalonmuoto (tiimalasi) on peritty, ei munkkipossuilla hankittu ominaisuus. Ja rintarauhaskudosta on toisilla enemmän, joillain on tissit vain silloin kun ne täyttyvät läskillä.
Fiktiota, ei faktaa.
Olen samaa mieltä edellisen komentoijan kanssa, mutta eihän naiset osaa katsoa toista naista kuten me miehet ja eihän naisilla ole kokemusta toisista naisista. Olen pannut yli kahta sataa naista ja vasta kun kiinnostuin aasialaisista naisista, huomasin, että suomalaisilla pötkylöillä tiimalasivartalo on todella harvinainen. Siellä taas jopa aivan laihoillakin naisilla on hyvät rinnat.
Hmm. Näen aasialaisia naisia lähinnä jumpassa, mutta mielestäni he ovat usein muodottomia ja rinnattomia. Hoikkia kyllä.
Olet luultavasti vain r-asisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Haistan kommentissasi "hieman" epävarmuutta, huonoa itsetuntoa ja kateutta.
Mutta aapeelle vastaus niin en kai mitenkään. Jotenkin itsetuntoni näissä asioissa on niin kohdillaan että en pysty tuollaisesta stressiä ottamaan. Koen olevani riittävä miehelleni.
Mistä mä olisin epävarma? Olen kaunis alle kolmekymppinen nainen.
Niihän tällä palstalla kaikki ylipainoiset ja keski-ikäiset naiset tuppaavat olemaan.
Kun palstapappa ei keksi mitään muuta argumentoitavaa, niin alkaa taas haukkumaan nuorta ja nättiä naista keski-ikäiseksi läskiksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituskysymys on outo. Jos minun mieheni kavereista joku vaihtaisi nuorempaan tai ylipäätänsä eroaisi, niin eipä tulisi hänelle mieleenkään olla innoissaan toisen parisuhten päättymisestä. Tietysti hänellä olisi ikävä entistä ystäväpariskuntaa ja hänestä olisi rasittavaa tutustua kaverinsa uuteen puolisoon, koska ei tietäisi,kestääkö se, eli kannattaakouuteen naiseen edes tutustua.
Minulla on tutta apiirissä eräs mies, joka n 50 v teki pari lasta paljon nuoremman naisen kanssa. Nainen vaihtoi nuorenpaan ja nyt tämä iskä hoitaa joka toinen viikko pikkulapsiaan. Tällä miehellä on entisestä suhteesta aikuiset lapset. Naurattaa kun näen tämän papparaisen pikkulastensa kanssa, näyttää niin väsähtäneeltä ja tyytymättömältä. Itse pilasi ensimmäisen avioliittonsa uskottomuudellaan.Jos se ensimmäinen nainen olisi osannut tehdä miehen onnelliseksi, hänen ei olisi tarvinnut etsiä rakkautta muualta.
Niin tai jos tämä mies olisi osannut tehdä tämän toisen vaimonsa onnellliseksi, niin tämän ei olisi tarvinnut etsiä rakkautta muualta.
Tai jos tämä mies olisi osannut tehdä sen ensimmäisen vaimonsa onnelliseksi, niin heidän elämänsä olisi varmasti ollutkin onnellista ja olisivat edelleen yhdessä. Onnellinen vaimo kyllä pitää miehestään huolta.
Mutta tässä tapauksessa mies ei onnistunut kummankaan naisen kanssa, joten kannattaisikohan hänen etsiä vielä kolmas nainen, jonka voisi yrittää tehdä onnelliseksi....? Ei kun siis että odottaa, että osaako se kolmas tehdä miehensä onnelliseksi.... onnihan tulee siis aina jonkun toisen antamana ja tekemänä, ei itse siihen panostamalla, eli itse ei ole vastuussa onnellisuudestaan, niinkös se olikin....
Jokainen on oman onnensa seppä, sanoo sanontakin, niin miksi se olisi yhdenkään miehen tehtävä tehdä nainen onnelliseksi? Suomalainen nainenhan ei ole mihinkään tyytyväinen, niin hulluahan se olisi tuhlata oma elämänsä jonkun vinku-iitan kanssa.
Johan tämä foorumikin on puhdas todiste siihen millaisia pissapäitä enemmistö teistä naisista on. Millä perusteella edes kehtaatte vaatia, että mies on velvollinen tekemään teidän onnellisuuden eteen jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Haistan kommentissasi "hieman" epävarmuutta, huonoa itsetuntoa ja kateutta.
Mutta aapeelle vastaus niin en kai mitenkään. Jotenkin itsetuntoni näissä asioissa on niin kohdillaan että en pysty tuollaisesta stressiä ottamaan. Koen olevani riittävä miehelleni.
Mistä mä olisin epävarma? Olen kaunis alle kolmekymppinen nainen.
Niihän tällä palstalla kaikki ylipainoiset ja keski-ikäiset naiset tuppaavat olemaan.
Kun palstapappa ei keksi mitään muuta argumentoitavaa, niin alkaa taas haukkumaan nuorta ja nättiä naista keski-ikäiseksi läskiksi 😂
Kuule Ikis. Katsohan peiliin. Voit yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttuni 40-vuotta meni naimisiin varakkaan miehen kanssa, joka oli 60-vuotta. Yäk, hääkuvassa ihan kuin isänsä kanssa. Nyt mies näyttää naisen vaarilta.
Aha. Eli mies vanhenee mutta nainen ei.
Voi näitä mammojen harhoja 😂
????
Ikäero säilyy silti. Kun nainen on 60v ja alkaa haaveilla eläkkeen tuomasta vapaudesta, mies on 80v ja könyää dementian kourissa kotona ja sotkee ulosteella seiniä ja pissii vaippaan.
Eikös se naisilla virtsankarkailu ala jo ensimmäisen lapsen jälkeen? Ja eikö se peräpää tahdo olla nuoresta likasta lähtien sellainen, että stringinnaru on heti ruskeana?
Enkä muuten ole vielä ikinä lukenut mistään, että mies olisi sanonut miten iskä on väsynyt, kun on pieniä lapsia, mutta naisten ruikutusta saa kyllä lukea päivittäin.
Johtuisko siitä että yleensä se äiti kuitenkin pääasiassa pitää paletin pyörimässä. Isit kun jää kokonaiseksi viikonlopuksi yksin lapsen/lasten kanssa niin voi sitä soittelun määrää kun ei tiedetä mitä omien lasten kanssa tehdään.
En usko. Meillä vaimo asui ensimmäisen vuoden lapsemme kanssa kotimaassaan ja hoidettavana oli oman lapsen lisäksi siskonsa kaksi pientä lasta siskon ollessa päivät töissä ja vaimon omat vanhemmat. Siellä herätään joka aamu klo 5-6, tehdään koko päivä jotain kotiin liittyviä juttuja lastenhoidon ohessa ja mennään nukkumaan illalla klo 9. Koskaan ei vaimoni sinä aikana rutissut eikä ruikuttanut, ei valittanut myöskään väsymystä. Siellä naiset tosin ovatkin vielä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Pari miehen kaveria on vaihtanut vaimonsa parikymppiseen beibeen. Sen verran latvakakkosia misuja osunut, ettei vaihtohalukkuus ole kuulemma kasvanut sitä draaman määrää, huoltajuuskiistoja, uusperheonnea ja muuta mukavaa seuratessa. Ihan vapaa mieheni on vaihtamaan parempaan, jos mieli tekee.
Nyt kuulostaa siltä, että teidän piirien taso on vähän niin ja näin.
Vain tyhmät miehet ajattelevat naisistaan näin.kyse on parisuhteesta ei mistään jumalan palvomisesta.vaikka nainen kuinka hoitaisi taloutta,lapsia ja miestään pitäisi hyvänä niin silti mies lähtee nuoremman matkaan.pask*at siinä mistään rakkauden halusta ole kyse vaan oman egon nostamisesta nuoremmalla ja sille omalle kumppanille joka antoi ne nuoruusvuotensa miehelleen ei olekkaan enää mitään väliä.näitä olen nähnyt läheltä monta tapausta ja se on surullista.
Vain tyhmä, jätetty ja katkera nainen kuvittelee mitä mies ajattelee.