Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mun kyömynenä olla turn off

Mietin tätä paljon
16.02.2019 |

Mitä mieltä rehellisesti ootte seuraavasta:

Oon nainen 33 ja musta ei oikein koko elämäni aikana ole miehet kiinnostuneet. Muutamia pidempiä tapailuita on takana, mutta muuten olen ollut yksin. Treffeillä olen käynyt Tinderistä viimeisten 5 vuoden aikana varmaan 20-30 henkilön kanssa. Joihinkin olen tuntenut vetoa, mutta suurimman osan kanssa on vain jäänyt fiilis, että ei löydy yhteistä/kiinnostus ei syty.

Ne miehet joihin ehkä kerran kahdessa vuodessa tunnen vetoa eivät useinkaan sitten tunne tietenkään samoin.

Oon miettinyt kun mulla on kasvoissa nenässä sellainen kyömy, että voiko se olla turn off lähes kaikille miehille? Yläaste ikäisenä jotkut luokkakaverit sanoi mulle, että oon muuten hyvä, mut kasvot vois vaihtaa. Ehkä he oli oikeassa?

Oon miettinyt tätä paljon. Suurin osa naisista on kuitenkin tosi kauniita, sievät kasvonpiirteet jne. Oon miettinyt, että miksi kukaan mies haluaisi mun laista naista rinnalleen, kun tarjolla on valtavasti naisia, joiden kasvoissa ei ole tällaista vikaa...

Mitä mieltä ootte, voiko poikkeava kasvojenpiirre (kyömynenä) olla turn off? Kaverit tietenkin kannustaa ja kieltää, ettei näin voi olla, mutta mitä mieltä te tuntemattomat ootte?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemättä ei oikein voi sanoa juuta eikä jaata.

Minä halusin teini-ikäisenä leikkauttaa nenäni samanlaiseksi kuin muillakin. En tietenkään nähnyt sitä, että nenät ovat erilaisia, vaan keskityin siihen, että kaikilla muilla oli parempi kuin minulla. Vuosia myöhemmin istuin opiskelukavereideni kanssa juttelemassa niitä näitä, yksi heistä sanoi haluavansa samanlaisen nenän kuin minulla ja muut myötäilivät häntä. Tuo oli ensimmäinen kerta, kun tajusin, että "roomalainen nenä" tai "juutalainen nenä" ei välttämättä ollut negatiivinen juttu.

Yksi kauneimmista näkemistäni naisista on erään saksalaisen muotilehden malli (jota en valitettavasti löydä mistään), joka aivan varmasti oli saanut kuulla kyömynenästään koulussa. Hänen nenänsä oli juuri sellainen, joita näkee plastiikkakirugien ennen ja jälkeen -kuvissa ennen-kohdassa. Siitä huolimatta, että opiskelukaverini pitivät nenääni hienona, olisin varmasti itsekin nimenomaan tuollainen kirurgin seinätaulun ennen-nenä, koska jos kukaan muu kuin oma äiti ei kehu, tällaisen varmaan helposti käy korjauttamassa uuteen uskoon. Siksi niitä siellä kuvissa näkyy.

Minulta meni kauan tajuta, että ilman tätä nenääni naamani olisi jonkun muun naama. Erikoinen piirre tekee kantajastaan omanlaisensa. Cindy Crawfordille sanottiin, että se hirveä luomi on leikattava pois, tai mallin urasta on turha haaveilla. Linda Evangelista takuulla kuuli teininä ilkeilyä nenästään. Ihminen voi olla kaunis huippumallia tavallisempanakin, mutta erikoinen hän voi olla vain, jos jokin piirre poikkeaa tavallisesta. Minä en luopuisi nenästäni mistään hinnasta ja toivon, että sinä kehität samanlaisen suhteen omaasi.

Ja nyt täti antaa neuvon: jos miesystäväehdokas vihjaa mitään siihen suuntaan, että ulkonäössäsi on jotakin vialla tai jopa että jotakin pitäisi leikata uusiksi, häivy. Voit toki sanoa ilkeästi jostain korjauksentarpeesta hänen anatomiassaan, mutta suhteeseen ei kannata jäädä vaihtamaan letkautuksia. Joidenkin ihmisten mielestä sinä olet kaunis juuri sellaisena kuin olet, ja heidän seuraansa sinä kuulut. :)

Vierailija
22/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyömy nenässä, joka tekee mielestäni sivuprofiilistani hieman epämiellyttävän. On silti aina ollut vientiä eikä ole tullut ilmi, että nenäni olisi vaivannut ketään. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta ja hänen mielestään nenäni on söpö.

Vaikea muutenkin uskoa, että jos joku ihminen on toisen mielestä loistotyyppi, deal brakeriksi johtaisi joku niinkin pieni asia kuin nenänvarsi. Harva ihminen taitaa muutenkaan etsiä ihmistä, joka on koko paketiltaan 10/10 niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Heitä kun ei ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet vain "tavallisen" näköinen.

Jos asia ärsyttää sua niin kosmeettisista toimenpiteistä niin sanottu "nenä leikkaus" on varmaan helpoimpia eikä maksa paljoa.

Vierailija
24/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsoutesi on turn off, ei kyömynenä

Vierailija
25/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäleikkaukset on vaikeimpia ja maksaa Suomessa 7000e ylöspäin. Usein tarvitaan uusintaleikkaus, jos luista holvia muotoillaan. Hinta siis tuplaantuu helposti. Erittäin vaativia leikkauksia. Ja tulos ei välttämättä ole haluttu.

Eritoten kirjoitti:

Todennäköisesti olet vain "tavallisen" näköinen.

Jos asia ärsyttää sua niin kosmeettisista toimenpiteistä niin sanottu "nenä leikkaus" on varmaan helpoimpia eikä maksa paljoa.

Vierailija
26/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein voi olla nirso, kun miehet ei musta kiinnostu.

Usein treffien jälkeen miehet kertoo olevansa kiireisiä ja toisia treffejä ei tule.

Samoin jos aloitan Tinderissä keskustelua, niin miehet ei joko vastaa tai sitten vastaavat tyyliin yhdellä sanalla, josta keskustelu ei voi edetä.

Eräs mies oli kiinnostunut. Hän kertoi olevansa liikunnallinen ja käyttävänsä alkoholia vain harvoin. Hän tuli treffeille krapulaisena, silmäpusseissa, jotka syntyy vain pitkän ryyppyputken jälkeen. Näytti joltain aivan muulta mitä kuvissa. Lisäksi hän kertoi heti kättelyssä olevansa veloissa.... Lähdin aika pia pois jollain verukkeella. Mutta tuollainen mies ehdotti toisia treffejä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
27/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieluummin itseltäsi: jos ei olisi kyömynenää, olisiko minussa mitään mielenkiintoista?

Vierailija
28/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Ei oikein voi olla nirso, kun miehet ei musta kiinnostu.

Usein treffien jälkeen miehet kertoo olevansa kiireisiä ja toisia treffejä ei tule.

Samoin jos aloitan Tinderissä keskustelua, niin miehet ei joko vastaa tai sitten vastaavat tyyliin yhdellä sanalla, josta keskustelu ei voi edetä.

Eräs mies oli kiinnostunut. Hän kertoi olevansa liikunnallinen ja käyttävänsä alkoholia vain harvoin. Hän tuli treffeille krapulaisena, silmäpusseissa, jotka syntyy vain pitkän ryyppyputken jälkeen. Näytti joltain aivan muulta mitä kuvissa. Lisäksi hän kertoi heti kättelyssä olevansa veloissa.... Lähdin aika pia pois jollain verukkeella. Mutta tuollainen mies ehdotti toisia treffejä.

Vierailija kirjoitti:

"Ne miehet joihin ehkä kerran kahdessa vuodessa tunnen vetoa eivät useinkaan sitten tunne tietenkään samoin."

Eli kummin se nyt on? Joka tapauksessa valitset Tinderistä sellaisia miehiä, jotka saavat paljon matcheja ja siksi sinulle ei vastata. Valitse miehet paremmin

Vierailija
29/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös monilla kauniilla julkkisnaisillakin ole kyömyneniä? Gisele Bundchen, Penelope Cruz, Raven Symone, Pam Grier (näytteli Jackie Brownissa aikoinaan).

Vierailija
30/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole pelkästä nenänmallista kiinni. Tai sit se tosiaan on joku oikeasti epänormaalin iso ja epämuodostunut (ja siltikin satavarmana joku mies huolisi).

Itsellä on sellainen Ashlee Simpson nenä - ennenkuin meni leikkauttamaan sen. Siis oikeasti aika tuulenhalkoja.

Enkä ole yksin joutunut olemaan siitä huolimatta koskaan. Ei se kaikkia miellytä, mutta kokemukseni mukaan suurimmalle osalle miehistä se ei ole oleellinen ongelma, jos vaan muut jutut natsaa.

Mitä vanhemmaksi tulen niin sitä enemmän olen oppinut jopa tykkäämään siitä. Suomessa se on aika persoonallinen, kun suomalaisilla on perinteisesti ihan erilaiset nenät.

Vierailija
31/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tissit kunnossa ei nenällä niin väliä.

Vierailija
32/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyömynenä ja olen miesten (ja naistenkin) mielestä ihan viehättävän näköinen eikä ole tarvinnut yksin olla. Inhosin kyllä omaa ulkonäköäni sen takia koko nuoruuteni, nyt jo harmittaa että tuhlasin aikaa sellaiseen.

Vierailija
33/36 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valitse miehet paremmin."

Tommosessa höpinässä ei ole mitään logiikkaa. Ihmisiä ei valita tietoisesti. Ihmisiin tunnetaan vetoa tai ei tunneta. Joku tuntee kaikkiin vastaantulijoihin, joku vain harvoihin ja joku ei keneenkään.

Ihmisiä ei siis valita niinkuin vaatteista valitaan sopivaa kokoa. Itse laitan Tinderissä sydämen kaikille niille, joihin kuvan ja tekstin perusteella tunnen vetoa.

Sydäntä en laita sellaisille, joihin en tunne mitään vetoa.

Niistä tykätään joihin tunnetaan vetoa ja niistä ei tykätä joihin ei tunneta vetoa.

Olen tapaillut myös lähes vuoden miestä, joka oli mukava, mutta johon en tuntenut seksuaalista vetovoimaa. Seksi hänen kanssaa ällötti ja toivoin sen aina loppuvan nopeasti. Yritin vältellä seksiä vetoamalla pääkipuun, mahakipuun ja väsymykseen. Itkin usein yksin ollessani, koska olisin halunnut tuntea häntä kohtaan vetoa, mutta en tuntenut. Lopetin suhteen, koska aloin ahdistua.

Kenenkään ei tarvi harrastaa seksiä ihmisen kanssa johon ei tunne aitoa vetovoimaa. Ja tuota vetovoimaa ei itse ohjata. Sitä on tai sitä ei ole.

Vierailija kirjoitti:

"Ne miehet joihin ehkä kerran kahdessa vuodessa tunnen vetoa eivät useinkaan sitten tunne tietenkään samoin."

Eli kummin se nyt on? Joka tapauksessa valitset Tinderistä sellaisia miehiä, jotka saavat paljon matcheja ja siksi sinulle ei vastata. Valitse miehet paremmin

Vierailija
34/36 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

"Valitse miehet paremmin."

Tommosessa höpinässä ei ole mitään logiikkaa. Ihmisiä ei valita tietoisesti. Ihmisiin tunnetaan vetoa tai ei tunneta. Joku tuntee kaikkiin vastaantulijoihin, joku vain harvoihin ja joku ei keneenkään.

Ihmisiä ei siis valita niinkuin vaatteista valitaan sopivaa kokoa. Itse laitan Tinderissä sydämen kaikille niille, joihin kuvan ja tekstin perusteella tunnen vetoa.

Sydäntä en laita sellaisille, joihin en tunne mitään vetoa.

Niistä tykätään joihin tunnetaan vetoa ja niistä ei tykätä joihin ei tunneta vetoa.

Olen tapaillut myös lähes vuoden miestä, joka oli mukava, mutta johon en tuntenut seksuaalista vetovoimaa. Seksi hänen kanssaa ällötti ja toivoin sen aina loppuvan nopeasti. Yritin vältellä seksiä vetoamalla pääkipuun, mahakipuun ja väsymykseen. Itkin usein yksin ollessani, koska olisin halunnut tuntea häntä kohtaan vetoa, mutta en tuntenut. Lopetin suhteen, koska aloin ahdistua.

Kenenkään ei tarvi harrastaa seksiä ihmisen kanssa johon ei tunne aitoa vetovoimaa. Ja tuota vetovoimaa ei itse ohjata. Sitä on tai sitä ei ole.

Vierailija kirjoitti:

Siinä menee jo pieleen, jos pitää pelkästä kuvasta ja tekstistä tuntea vetoa. Ongelmasi on ihan muussa kuin oletetussa kyömynenässä

Vierailija
35/36 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla slaaveilla, esim. venäläisillä, ukrainalaisilla, tšekkiläisillä ja puolalaisilla naisilla on kyömynenä, mutta silti heidät leimataan maailman kauneimmiksi naisiksi!

Vierailija
36/36 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilainen maku!!!

Olen nainen ja minulle turn offeja ovat juuri kyömynenä ja terävä näkyvä aataminomena.

Mutta moni tykkää kyömynenistä. Esim ranskalaisilla on usein kyömynenä.

Kyömynenä on dominoivasti periytyvä. Eli jos leikkautat sen pois, niin lapsesi ahdistuvat siitä, että heissä on jotain vikaa.

Kanna kyömynenäsi ylpeästi. Se ei ole rakkauden este.

Ei välttämättä, minulla on, mutta kummallakaan aikuisella lapsellani ei. Sehän näyttäytyy vasta joskus murrosiässä. Eikä ole ollut minulle eikä miehelle mikään ongelma. Tytöt voi kantaa kyllä sitä geeniä, koska minunkaan vanhemmilla sitä ei ole, joten se tulee kauempaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä