Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotihoidon hoitajan tilille rapsahti perjantaina taas kuukauden palkka, 1606 €

Vierailija
16.02.2019 |

Kyllä kelpaa! 😅

Kokoaikatyö, ei ikälisiä, eikä tähän tiliin tainnut tulla kovinkaan pitkältä ajalta edes muita lisiä (palkkakuitti ei vielä tullut, en päässyt tarkistamaan). Viime kuussa lisiä tuli, ja tällöin palkka olikin melko suuri, tilille tuli jopa 1872 €.

Ennenkin olen täällä palkkani kertonut, monet epäili provoksi, mutta vakuutan, ettei ole. Keski-Suomessa hoitajien palkkataso tämä.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, helkkarin paljon enemmän kuin työttömän sataset

Vierailija
2/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki joo. Kysynpä kaupan kassan palkkaa. Eipä yllä tonniin ja kokoaikaista ei saa kirveelläkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyseessä arkipäivätyö, ei öitä, iltoja eikä viikonloppuja? Sitten tuo on ok palkka.

Vierailija
4/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesäälissä on turha rypeä. Hanki jonkun muun alan koulutus ja duuni jos nykyinen ei huvita

Vierailija
5/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kyllä kotihoito onkin niin laadukasta että siitä täytyy maksaa.

Mä hoidan kolmea lasta kotona ja käyn auttelemassa iäkästä äitiäni liki päivittäin, kun kotihoitaja kerkiää käydä poikkeamassa 10 min ja syöttää, hoitaa lääkkeet ja pesee tuossa ajassa.

Saan 470 euroa kuussa.

Vierailija
6/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, helkkarin paljon enemmän kuin työttömän sataset

No pitää ollakin, kun uhraa kuukaudessa 160 tuntia työhön.

Itse olen sh. Eilen napsahti tilille 1870€. Lisiä maksetaan kuun lopussa. Niitä tulee n. 200€ käteen. Ei tällä juhlita. Vuokra onneksi on kohtuullinen. Kolme lasta huollettavana.

Vierailija
7/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös palkka 1600 - 1700. Joskus voi olla jopa enemmän jos on ylitöitä tai viikonloppuja. Olen töissä eräällä tehtaalla, melko mekaanista hommaa tekemässä.

Vierailija
8/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikohän tuo ole aikalailla sama ympäri Suomea, kaksi vuorotyötä, myös viikonloppuisin. Sama palkka tehostetussa palveluasumisessa.

Tosin kaksien lisien, vk 6, kanssa 2033€, tuli minulle eilen.

Vierailija
9/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tulee lisiä jälkikäteen?

Vierailija
10/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo siis jonkun mielestä huono palkka? Olette todellisuudesta vieraantuneita! Paljonko mielestänne pitäisi palkan sitten olla jos tuo on muka todella surkea?

Vierailija
11/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesäälissä on turha rypeä. Hanki jonkun muun alan koulutus ja duuni jos nykyinen ei huvita

Tosi hyvä neuvo, hankitaan Filippiineiltä orjia, tekevät halvemmalla, vai?

Vierailija
12/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kyseessä arkipäivätyö, ei öitä, iltoja eikä viikonloppuja? Sitten tuo on ok palkka.

Ei, vaan epäsäännöllinen kaksivuorotyö. Yksi viikonloppu kolmesta on vapaa.

Ap

Vierailija
13/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on ongelma? Mulla on palkka brutto 2000 ja netto 1500. Haluttu homma media-alalla ja vaatii korkeakoulutuksen, itselläni maisterintutkinto.

Ei kaikista töistä saa neljää tonnia kuussa.

Vierailija
14/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei palkoilla ole tarkoitus juhliakaan

Vierailija
15/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tulee lisiä jälkikäteen?

Seuraava (käteenjäävä) palkka saattaa olla sitten onneksi taas 1700 euron tienoilla.

Ap

Vierailija
16/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo siis jonkun mielestä huono palkka? Olette todellisuudesta vieraantuneita! Paljonko mielestänne pitäisi palkan sitten olla jos tuo on muka todella surkea?

Tässä summassa siis myös pyhäkorvaukset ja iltalisät, 2/3 viikonlopuista olen töissä.

Ap

Vierailija
17/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova veroprosentti?

Tamperelainen sairaalahuoltaja, netto päivätyössä, ikälisillä 1650, ei verovähennyksiä

Vierailija
18/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Ennen vanhaan naiset tekivät hoivatyöt palkatta, ja nyt päättäjien on vaikea sisäistää hoivatyön olevan ihan oikeaa työtä josta kuuluu maksaa kunnollista palkkaa.

Vierailija
19/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko mielestäsi palkan tulisi olla? Millainen koulutus sinulla on ja millaisiin työtehtäviin olisit pätevä? Millaista työsi on käytännössä ja pidätkö siitä?

Vierailija
20/77 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oot alasi valinnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä