Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että mun työ on yhtä tärkeää kuin mennä makaronitehtaalle poraamaan reikiä makarooneihin!?

Vierailija
16.02.2019 |

Otin tämän aika pahasti. Eikä sitä mitenkään hyvällä oltu tarkoitettukaan.
Itse edustaa ns korkeaa johtoporrasta ja siinä semmoista kovaa otetta, ei mitään lässytystä tai päänsilittelyjä.
Minä työskentelen enemmänkin luovalla alalla, mainosala, ja vaikka tienaan ihan hyvin niin en tietty yllä samaan kuin mies. Eikä se varmaan hänen maailmassaan ikinä voisi olla mahdollistakaan.
Ottaen huomioon siis sen miten tärkeänä, vaikeana ja vastuullisena hän työtäni pitää.
Onko muiden liitoissa tullut ilmi näin iso ero toisen duuniin arvostamisessa? Pitääkö lääkärimiehesi Sh-vaimonsa hommaa ihan vaan pikku-apulaisen hommana?
Vituttaisko teitä tämä kommentti?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kommentit ansainnut, kun on tuon miehen valinnut.

Vierailija
22/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi miten se aikoo porata reijän makarooniin kun se on sellainen käyrä? Odota vastausta ja sitten kun alkaa sönköttämään jotain niin räkäset päin näköä ja keräät kimpsus ja kampsus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, kun tämän keskustelun löysin, mutta kieltämättä mullakin on semmoinen käsitys, että mainosala on suorastaan sitä, että rahan edestä ollaan valmiita tekemään mitä tahansa. Että ei siinä mitään uutta luoda taikka mitenkään  maailmaan tuoteta mitään merkityksellistä taikka että joku toteuttaisi siinä hommassa itseään.

Tehtävänä on keksiä tarpeita asioille ja tavaroille joille ei ole tarvetta! Sitähän lisääntyvä ja lisääntyvä kuluttaminen on! Pitää keksiä kansalle, että hei nyt te tarviitte tätä, tämä on niin tärkeää ja tekee teidän elämästänne niin hyvää - ja samaan aikaan tuotteen valmistajat tekee sillä voittoa. 

Tämän takia en itsekään pidä markkinointi-ja mainosala kovin tärkeänä työnä, mutta en myöskään tiedä millä alalla se. Johtajamies itse työskentelee. Voi olla että maailmassa pärjättäisiin hyvin ilman hänen firmansa tuotteita tai palveluja.

Mut raha se on joka maailmaa pyörittää, että jos asiaa katsoo siltä kannalta ja unohtaa ympäristöarvot, niin onhan se markkinointi tärkeää.

Joka tapauksessa törkeää käytöstä parisuhteessa, kun pitäisi tehdä yhteistyötä toinen toistaan tukien.

Vierailija
24/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap tekee miehestään vastavuoroisesti miesvihaketjun koko kansan luettavaksi. Katso peiliin. 

Vierailija
25/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, kun tämän keskustelun löysin, mutta kieltämättä mullakin on semmoinen käsitys, että mainosala on suorastaan sitä, että rahan edestä ollaan valmiita tekemään mitä tahansa. Että ei siinä mitään uutta luoda taikka mitenkään  maailmaan tuoteta mitään merkityksellistä taikka että joku toteuttaisi siinä hommassa itseään.

Tehtävänä on keksiä tarpeita asioille ja tavaroille joille ei ole tarvetta! Sitähän lisääntyvä ja lisääntyvä kuluttaminen on! Pitää keksiä kansalle, että hei nyt te tarviitte tätä, tämä on niin tärkeää ja tekee teidän elämästänne niin hyvää - ja samaan aikaan tuotteen valmistajat tekee sillä voittoa. 

Että jos ja kun itse olisin tekemässä jotain sellaista, millä on merkitystä ja jää jälki maailmaan, ja toinen tekee mainoksia ja keksii jotain arpajais-markkinointi -kampanjoita, niin voisin olla enemmän miehesi kannalla. En nyt siis sano että ihan kokonaan , mutta kyllä jonkin verran!

Vaikka pitäisikin mainosalan työtä arvottomana, niin ei sitä pidä laittaa yksilöiden viaksi, kun kysymys on yhteiskunnan rakenteista.

Miehesi tavalla työt tärkeysjärjestykseen laittavia ihmisiä on vaikea ymmärtää. Vaikka olisi maailman huippukirurgi, niin työt jäisivät tekemättä ellei jokainen jätteenkuljettajasta välinehuoltajaan olisi tehnyt työtään hyvin. Tosin tietenkin siivooja on helpommin vaihdettavissa toiseen kuin huippukirurgi. Arvostus syntyy samalla tavalla kuin esineissä; harvinaisimnat maksavat eniten. Helposti sotkemme rahallisen arvostuksen ihmisarvoon.

By the way, tärkeintäkään huipputuotetta ei saa myytyä ilman markkinointia.

Vierailija
26/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet ilmeisesti löytänyt työkeskeisen miehen, onnea. Nyt sitten vaan päätät jaksatko kuunnella sitä.

No eikä ole tuo mitään "työkeskeisyyttä", vaan silkkaa omahyväisyyttä ja kusipäisyyttä!

Työkeskeisyys tarkoittaa voimakasta panostamista työhön, "työhulluutta". Sellaisella ihmisellä ei todellakaan ole luuloa omasta erinomaisuudestaan, välttämättä siis. Kaksi erillistä asiaa!

Ap:na sanoisin seuraavalla kerralla miehelle, luuleeko hän ihan oikeasti itse olevansa korvaamaton työssään. Hautuumaa on täynnä miehesi kaltaisia pikkupomoja. Ihan jokainen on korvattavissa, jos sikseen tulee. Pikkupomon pallille tulijoita on kolmetoista tusinassa.

Ja kuvitteleeko hän, että hänen firmansa ei tarvitse mitään mainostamista. Melkein kaikki yritykset tarvitsevat, jos ei yleistä, niin kohdemainontaa.

Työ kuin työ, kaiken voi tehdä hyvin ja huonosti.

Joka tapauksessa puolison huono arvostus ja vähättely ovat todella huonoja merkkejä parisuhteesta ja vähättelijän älystä ja mielenlaadusta. Sano tämäkin hänelle.

Eli kuten edelläsanotusta voi päätellä, minä ainakin suuttuisin ja aika per..leesti tuollaisesta asenteesta. Voisi olla parisuhde siinä.

N52

Vierailija
27/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mainostoimistojen lipillaari- ukkoja ja pimatsuja ihan helppo-heikkinä.

Pienet piirit, juoruilevat koko ajan ja alkoholin ynnä muiden päihteiden (sniif) käyttäjiä järjestään kaikki. Riitelevät ja kiusaavat toisiaan kun pitää kilpailla niin saatanasti.

Vierailija
28/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun alempaan johtajien kastiin duunissa ja vaimo on töissä kahvilassa. Ei ikinä tulisi mieleenkään dissata hänen työtään tai sen merkitystä.

Vierailija
29/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä, halveksiva ja loukkaava mies. 

Minulla olisi ex-mies.

Vierailija
30/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jos ja kun itse olisin tekemässä jotain sellaista, millä on merkitystä ja jää jälki maailmaan, ja toinen tekee mainoksia ja keksii jotain arpajais-markkinointi -kampanjoita, niin voisin olla enemmän miehesi kannalla. En nyt siis sano että ihan kokonaan , mutta kyllä jonkin verran!

No sinulla nyt vaan on väärä käsitys. Tai sanotaan pikemminkin osakäsitys.

Markkinoinnilla edistetään tuotteiden myyntiä, se on selvä. Mutta koska melkein missä tahansa tuoteryhmässä on paljon eri valmistajia eli ei vain yhtä ainoaa merkkiä, markkinoinnilla ennen kaikkea pyritään edistämään oman firman tuotteen menekkiä.

Kuluttajan kannalta tuo on osin haitallista ja kallista, koska maksamme ap:n ja muiden markkinointialan voittoja ja palkkoja joka kerran, kun ostamme mitään. Palveluita tai tuotteita. Aina. Prosenttiosuus vaihtelee, minkä maksamme, tuotteiden välillä, osaa markkinoidaan voimakkaasti, toisia vähän.

Mutta kapitalistisessa markkinataloudessa mainontaa tulee aina olemaan ja melkeinpä kaikki yritykset sitä hyödyntävät. Jos et mainosta, tuotteesi ei myy ja olet kohta entinen yrittäjä. Joten jonkun sitäkin työtä on pakko tehdä, ja jos sen tekee hyvin, mikä oikeus kenelläkään on sitä paheksua? Paheksutko vaikkapa vaateteollisuuden ompelijaa tai ostoskeskuksen siivojaa samalla periaatteella - ilmankin voisi yhteiskunnassa elää?

N52

Vierailija
31/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tulee kyllä mieleen, että missä se rakkaus? Vai miksi olette yhdessä? toisen v.ttuilutko on ok

Vierailija
32/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikien poraaminen makaroneihin ei kaikilta onnistukaan. Ensinnäkin poranterän pitää olla käyrä.

Vierailija
33/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sikamiessatu

zzzzz

Vierailija
34/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseesi: lääkärimieheni ei pidä ammattiani vähäpätöisempänä, tai ei ainakaan ääneen tahallaan vähättele. Tosin en ole sh, vaan itse olen pankissa töissä. Minä suorastaan vähän halveksun oman pankkini johtoporrasta. Siellä ei mitään niin mullistavaa oikeasti tehdä että ne kaikki miljoonat olisi ansaittu, joita ansiotulona ja bonuksina nostavat. 

Vierailija
35/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
36/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika kusipäinen kommentti, jolla halusi nostaa itseään ja painaa sua alas.

Roikota päätäsi häpeästä, kun lankesit noin ilmiselvään provoon.

Vierailija
37/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen itse monen mielestä halveksittavaa työtä, aina välillä joku ohikulkija vittuilee kun työskentelen. Toimin siis pysäköinninvalvojana yksityisellä puolella. Työehdot on huonot (ei esim. lomarahaa saati että arkipyhät olisi palkallisia vapaita) ja palkka pieni, paikkailen sitä tekemällä ylitöitä. Minun paraskin kuukausiansio sunnuntailisien ja ylitöiden kanssa on alle kolmasosa siitä, mitä mies tienaa. Hänellä on vaativa asiantuntijatyö ja palkka sen mukainen. Ei kertaakaan ole kuulunut mitään kettuilua työstäni, päin vastoin mies on iloinen että vihdoin olen päässyt töihin ja tienaan edes jotain. Miehen palkalla saadaan maksettua peruseläminen ja vähän päälle, joten ne mun tienestit voi ajatella niin, että niillä saa kaikkea kivaa ylimääräistä. Vaikka ne on reippaasti miehen tuloja pienemmät, niin niillä on kuitenkin merkitystä.

Ap:n puoliso vaikuttaa sairaalta ja häiriintyneeltä. Kannattaa miettiä haluaako jäädä katsomaan tuollaista. Luulisi, että yksinkin olisi parempi kuin tuollaisen puolison kanssa, joka noin avoimesti halveksii? Kyllä parisuhteessa pitää olla kunnioitusta puolin ja toisin, ihan riippumatta siitä mitä työtä kukin tekee vai onko tahtomattaan työttömänä.

Kirjoitit sitten romaanin mittaisen vastauksen trollille. Ap on oikeasti yksinäinen, työtön sinkku ja keksii näitä satuja tänne päivät pitkät...

Vierailija
38/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika kusipäinen kommentti, jolla halusi nostaa itseään ja painaa sua alas.

Roikota päätäsi häpeästä, kun lankesit noin ilmiselvään provoon.

Totta. Ilmiselvä provo, koska yksikään suomalaismies ei ole koskaan loukannut vaimoaan.

Vierailija
39/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) jos tuhoava riitely ei lopu, niin sitten suhteen pitää loppua.

2) markkinointi on tyhmää ja turhaa mielihalujen myymistä. Vaihtaisit sinäkin alaa.

Vierailija
40/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä arkipyhät edes ovat palkallisia vapaita?

Meillä tulee pyhäkorvaukset, ei sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi