Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että mun työ on yhtä tärkeää kuin mennä makaronitehtaalle poraamaan reikiä makarooneihin!?

Vierailija
16.02.2019 |

Otin tämän aika pahasti. Eikä sitä mitenkään hyvällä oltu tarkoitettukaan.
Itse edustaa ns korkeaa johtoporrasta ja siinä semmoista kovaa otetta, ei mitään lässytystä tai päänsilittelyjä.
Minä työskentelen enemmänkin luovalla alalla, mainosala, ja vaikka tienaan ihan hyvin niin en tietty yllä samaan kuin mies. Eikä se varmaan hänen maailmassaan ikinä voisi olla mahdollistakaan.
Ottaen huomioon siis sen miten tärkeänä, vaikeana ja vastuullisena hän työtäni pitää.
Onko muiden liitoissa tullut ilmi näin iso ero toisen duuniin arvostamisessa? Pitääkö lääkärimiehesi Sh-vaimonsa hommaa ihan vaan pikku-apulaisen hommana?
Vituttaisko teitä tämä kommentti?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tuollainen. Mä opetan liikuntaa yläkoulussa ja lukiossa ja lisäksi oon pt ja vedän myös ryhmäliikuntatunteja. Exäni taas on opettaja yliopistossa ja hän piti mun työtä ihan puuhasteluna, jolla ei oo mitään väliä ja vähän väliä käski mun mennä oikeisiin töihin ja jättää tämmöinen harrastelu, josta maksetaan pois. Vuoden verran kuuntelin ja sen jälkeen lähdin suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi