Martina Aitolehdellä on ihana työ - sisällön tuottaminen omaan someen, oman brändin tuotteistaminen
Sitten myös valmennuksia kerran pari viikossa. Oman kuvaajan kanssa lennellään Karibialle ym. ottamaan kuvia omaan someen. Työpäiviin kuuluu myös treenaaminen, koska hän on urheilija. Respect. Hän uskaltaa tehdä mitä haluaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään ymmärrä mistä firmoista se raha oikeun hänelle tulee? Kuka ostaamainostilaa tai tukee blogia? Firmojen mainosbudjetit on kiristetty pääsääntöisesti nollaan ja joku pikkupissisrikollisblogisti on ensimmäinen jonka kautta mainostamisesta karsitaan. Ja joku Eiran Kynsi-ja Ripsihuolto tuskin maksaa tonneja kuukaudessa mainoksista. En tajua yhtälöä en niin millään
Täsmälleen samaa olen miettinyt. Nykyään on niin paljon bloggaajia, jotka ihan oikeasti tienaavat tuolla. Mistä ihmeestä kaikille riittää mainostajia? Jos itse olisin yrittäjä ja haluaisin mainostaa bloggaajien avulla, valitsisin todella tarkkaan ne seuratuimmat ja tarkoituksenmukaisimmat bloggaajat. Minkälaisia firmoja nämä sitten ovat, joilta se bloggaajien rahavirta tulee esim näillä fitnesstekoripsi-bloggaajilla?
Toisen unelma on toisen painajainen.
Itseäni kammottaisi se, että elantoni olisi kiinni siitä kuinka mielenkiintoisena tuntemattomat pitävät yksityiselämääni. Ennemmin myyn osaamistani kun omaa, saati perheeni yksityisyyttä.
Onko kukaan oikeasti ollut Martinan ”valmennuksessa”? Mitä valmentaa? PT-palvelujako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten myös valmennuksia kerran pari viikossa. Oman kuvaajan kanssa lennellään Karibialle ym. ottamaan kuvia omaan someen. Työpäiviin kuuluu myös treenaaminen, koska hän on urheilija. Respect. Hän uskaltaa tehdä mitä haluaa.
Kas, Martinakin jo heräsi, huomenta ;D
Onko sun vaikea uskoa, että ketjuun kirjoittaa muutkin kuin sä?
Mä en myöskään ymmärrä mistä firmoista se raha oikeun hänelle tulee? Kuka ostaamainostilaa tai tukee blogia? Firmojen mainosbudjetit on kiristetty pääsääntöisesti nollaan ja joku pikkupissisrikollisblogisti on ensimmäinen jonka kautta mainostamisesta karsitaan. Ja joku Eiran Kynsi-ja Ripsihuolto tuskin maksaa tonneja kuukaudessa mainoksista. En tajua yhtälöä en niin millään