Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen feministi ja rakastan miehiä

Vierailija
15.02.2019 |

Kotonanikin on sellainen. Aivan ihastuttava.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, ap. Kavereistanikin suunnilleen yhtä moni on miehiä kuin naisia. Olen aina tullut hyvin toimeen miesten kanssa. :-)

Vierailija
22/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni feminismi ajaa ”naiset ovat parempia kuin miehet -tasa-arvoa”. Näin se on vaikka moni koittaa väittää vastaan. Siitä on tullut kuin ikävä kirosana. Tietty on kuitenkin myös niitä jotka oikeasti ajattelevat sitä puhtain ja oikeasti tasa-arvoisin ajatuksin mutta jos itse kuulen jonkun olevan feministi, tahdon ensin tietää mikä hänen käsityksensä feministysyydestä on. Se kun ei ole vain yksiselitteinen juttu enää. Mikä on surullista. Ap: aloitus on hyvä osoitus tuosta ikävästä feminismistä sillä siinä hän itse myöntää että osaksi sitä kuuluu ”naiset vihaavat miehiä”.

Et taida tietää feminismistä mitään. 

Jos nyt edes kuulee sanan toksinen maskuliinisuus niin eiköhän ymmärrä mistä on kyse pelle ”feminismissä”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on lopulta se ja sama mitä feminístit tekee ja ajattelee. Kuolemaantuomittu aate kun on. Loppunsa edellä vähän vielä rimpuilevat.

Vierailija
24/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi ja minusta on aivan oikein, että naisen asema on niin huono monissa muslimimaissa.

Vierailija
25/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onkaan ap:n sukupuoli?

Vierailija
26/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunnustaudu tämän uuden aallon feminismin kannattajaksi, niin ei nykypäivänä kannata julistautua feministiksi lainkaan, ettei tule väärinymmärryksiä.

Nk. tolkulliset feministit voivat kutsua itseään ihan vain tasa-arvon kannattajiksi. Sitä merkittävä osa suomalaisista miehistäkin kannattaa.

Vierailija
27/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotonanikin on sellainen. Aivan ihastuttava.

Intersektionaalisessa feminismissä meidät jaetaan ryhmiin, jotka joko ovat sorrettuja tai sortajia.

Naiset ja vähemmistöt ovat ryhminä aina sorrettuja. Miltä tuntuu asua sortajan kanssa? Vai. Eikö hän olekaan sortaja, kuten kaikki muut miehet?

Kysymys kuuluu: Kuulummeko ryhmiin vai olemmeko yksilöitä, vai olemmeko silloin tällöin yksilöitä ja silloin tällöin sortajia ja sorrettuja ja kuka sen määrittelee? Feministit? Jos niin, niin silloinhan feministit käyttävät valtaa ja ovat siis itse sortajia. Haa🤪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän