Sokni haluaa ahkerat filippiinit hoitamaan vanhuksia!
Lukee iltalehdessä. Filipiiniläiset ovat ahkeria, työmoraalisia ja hyvää väkeä.
Kommentit (74)
Muttta sitten sielä ei ole ketäään kuka jaksaaisi kuuunnella heidän tarinoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö enää olekaan kulttuurin puhtaudella väliä... tänne vaan kaikki sankoin joukoin?
Persut pettävät aina! Äänestäkää SKE!
Miten persut liittyvät otsikkoon?
Kukas persut perustikaan? Soinilla ei vaan mennyt ihan putkeen omankaan puolueensa kanssa.
Niin, ei persu pettänyt, Soini petti ja on nyt sininen.
Höpsistä. Perussuomalaiset ja Siniset ovat saman sairauden etäpesäkkeitä.
Kuntatasolla moni entinen persu on siirtynyt SKEn kelkkaan. Huhujen mukaan valtakunnan tason siirtymisisäkin on tulossa itse veikkaan että joku kansanedustajista tulee vielä ennen vaaleja siirtymään SKEhen.
Vierailija kirjoitti:
Muttta sitten sielä ei ole ketäään kuka jaksaaisi kuuunnella heidän tarinoitaan.
Mä muuista istuiin papaan joka oli karjalasta sodat kääynyt istuiin sylisssä lapsena ja kuuuntelin niitä sota jutttuja. Papppa ei juuuri muusta puhunukkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään filippiiniläinen ei vaihda Filippiinejä 9 kuukauden pimeyteen, pakkaseen ja loskaan, ellei Soini kidnappaa ja kiristä. Mitä vetoa niin thaihieronnat on Soinille tuttu juttu.
Jopas sotket kaksi maata! Thaimaa on eri kuin Filippiinit.
Filippiinien vientituotehan on nimenomaan ollut pitkään jo hoitohenkilökunta, köyhä maa ei pysty työllistämään kaikkia koulutettavia. Näitä hoitajia löytyy ympäri maailmaa. Mutta helpompi heidän on varmaan lähteä maihin, missä puhutaan englantia, heitähän työskenteleekin runsaasti esim Iso-Britanniassa.
Samanlaisia ählämimaita molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Kuntatasolla moni entinen persu on siirtynyt SKEn kelkkaan. Huhujen mukaan valtakunnan tason siirtymisisäkin on tulossa itse veikkaan että joku kansanedustajista tulee vielä ennen vaaleja siirtymään SKEhen.
Ja valtakunnantasolla moni SKE puolueleikkiä leikkivä retardi kuvittelee, että he tulevat saamaan ääniä jostain. Mistähän niitä voisi tulla?
Vierailija kirjoitti:
Takinkääntäjä! Aikaisemmin Soini kaveerasi hullujen rasistisaastojen kanssa.
Sovitaanko, että et tiedä hulluista ja rasisteista yhtään mitään? Olet pelkkä hyvinvointiyhteiskunnan pullamössötuote ja pienen rasistin samanlainen kääntöpuoli eli peilikuva.
Tylsää samojen kuluneiden hokemien toistoa.
Se olisi hyvä jos muualta tulleet tekisi työt Suomessa ja suomalaiset saisivat perustulon ja vain makailla.
On tässä jo tehtykin töitä enemmän kuin muut kansat koskaan ja tapeltu.
Hyväksyn ulkoperäisen mahanmuuton jos me saadaan siitä perustulo. Jos muut rikastuu halvalla työvoimalla niin sitä en hyväksy. Haluan osingoille.
Eli nukkua aamulla pitkään jos muut tulee tekemään mun työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valtakunnantasolla moni SKE puolueleikkiä leikkivä retardi kuvittelee, että he tulevat saamaan ääniä jostain. Mistähän niitä voisi tulla?
Persuilla oli hetkensä, mutta hukkasivat sen kansa ei ole tyhmää, monissa asioissa SKE tulee näyttämään miten ollaan isämmaallinen suoraselkäinen vaihtoehto ilman Natostusta ja muuta petturuutta. Ja vielä selvemmin vastaus. Äänet tulee persuihin pettyneiltä kansalaisilta!
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua yhtään kielipuolta sönköttäjää terveydenhuoltoon, en lääkäriksi enkä hoitajaksi, menkööt muihin töihin.
Enkä itsekään halua kustantaa sinun tulonsiirtojasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenlaista rasismia tuokin. Tuodaan muualta työntekijöitä, jotka eivät tiedä oikeuksiaan, eivätkä osaa kieltä voidakseen ottaa niistä selvää...
Tämähän on jo siivousalalla.
Siivouslalle kaivataan nyt suomalaisia, koska huomattiin, että homma ei toimi ulkisten kanssa. Ulkis ei tee niin kuin koulussa ja työpaikalla ohhjeistetaan. Eli siivoaapi väärin opetuksesta ja perehdytyksestä huolimatta. Suomalaisista siivoojista on tällä hetkellä huutava pula.
Hirvittää kyllä pelkkä ajatuskin näistä hoivatyössä. Asenne ja työkulttuuri voipi olla mitä on ja siihen päälle sitten vielä ihan rehellinen motivaation puute jos/kun nämä ei saa samaa palkkatasoa kuin suomalaiset.
Perssuolinkaiset on kokoomuksen kepuloisten apupuolue. Tottakai Soini lipsuttelee sitä pakaraväliä mistä kuvittelee saavansa taloudellista hyötyä.