naapuri on kateellinen mun bemarista
asun omakotitaloalueella missä pitää olla kaikki parempaa kun naapurilla. nyt kun kaikki muut on vaihtanu autonsa, niin minäkin kävin ostoksilla ja ostin 4x4 bmw tommosen kalliimman mitä muilla. naapurit ei meinaa enään tuntea ,eikä morjestaa. ihme porukkaa .auto se vaan on.
Kommentit (48)
Minäkin olen ajatellut, että BMW 700 sarjalainen olisi mukava ajettava. En kuitenkaan osta sitä, uusi on liian kallis ja vanhan ylläpito voi si tulla kalliiksi.
Arvostan autossa lähinnä mukavuutta ja hiljaisuutta.
Onko bemari parempi kuinka monta pistettä esim ooppeliin? Jos käytetään peruskoulun pistejärjestelmää 4-10?
Tai audiin?
Nämä auto jutut on tosi vaikeita. Yleensä kun isä 81v alkaa saunassa juttelemaan autoista, niin nyökkäilen vaan ja kyselen. Ei oikeasti kiinnostaisi. Näin ollaan tehty jo kohta noin 30-vuotta.
Ajattelin että tästäkin olisi hyvä tietää ja kysyä.
T: Erkka 41
Luulempa, että kalliiden autojen ostajat ostavat ne käteisellä. En usko niitä osamaksuilla ostetuiksi. Naapurillakin uusia ja kalliita autoja. Ei ostele osamaksuilla.
Auton pesupaikalla keskustelin uudehkolla 2 ovisella mersulla ajavan kanssa ja hän kertoi vaihtavansa auton aina uuteen muutaman vuoden välein. Tajusin, että käteisellä ostaa. En kadehdi, mukava, että joillakin on varaa ostaa hyvä auto.
Tutkimuksin on todettu, että bemarin omistajat ovat k.päitä. Eli ei johdu autosta :)
Vierailija kirjoitti:
Ostit vai rahoitusyhtiö osti?
Olen aina ostanut autoni käteisellä. En osta niin kallista autoa, että tarvitsisin rahoitusyhtiön lainaa.
Tein koeajon bmw 500 sarjalaisella ja on myönnettävä, että hyvältä ja hiljaiselta tuntui ajaa. Oli siis käytetty auto. Paremmalta tuntui kuin mb tai volvo s80.
No sen voin ymmärtää, mutta olla autosta kateellinen, ei kuulosta hyvältä.