naapuri on kateellinen mun bemarista
asun omakotitaloalueella missä pitää olla kaikki parempaa kun naapurilla. nyt kun kaikki muut on vaihtanu autonsa, niin minäkin kävin ostoksilla ja ostin 4x4 bmw tommosen kalliimman mitä muilla. naapurit ei meinaa enään tuntea ,eikä morjestaa. ihme porukkaa .auto se vaan on.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun järki ei riitä ymmärtämään sitä jos tekee ison velan kalliin auton vuoksi.
Tätä useasti ihmettelen. Miksi maksaa/ottaa velkaa isoja summia kalliin auton takia, kun sama asia eli paikasta toiseen siirtyminen hoituu halvemmallakin autolla?
rahaa pitää olla tilillä. sen takia töitä tehdään,että on rahaa tilillä. köyhä satasen autolla ajaa.
Jos sillä olis bemari, niin ei käyttäis sanaa 4x4 ilmaisemaan nelivetoa, vaan xdrive, joten kehuskelee olemattomalla autollaan
Bemarit on hienoja. Ostaisin sellaisen jos ne ei olisi niin suosittuja pölvästien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä olis bemari, niin ei käyttäis sanaa 4x4 ilmaisemaan nelivetoa, vaan xdrive, joten kehuskelee olemattomalla autollaan
mites turbo.onko silläkin joku eri nimi tai lukkoperä ,entäs heittoistuin
No onhan se varmaan hieno, kyllä. Itse ostin hinnakkaamman auton koska ajan niin paljon. Joudun viettämään niin paljon aikaa autossa, että miksi en haluaisi ajaa vähän paremmalla. On se vaan niin komea omaan silmään ainakin ja hassua miten moni sitä on kehunut ihan esim. jossain marketin pihassa. 😂
kyllä kaunis vaimo aiheuttaa enemmän kateutta kuin kallis auto. Nyt kun minulla on kaunis vaimo, niin auto on menettänyt merkityksensä. Tuntuu että olen voittanut.
Vierailija kirjoitti:
kyllä kaunis vaimo aiheuttaa enemmän kateutta kuin kallis auto. Nyt kun minulla on kaunis vaimo, niin auto on menettänyt merkityksensä. Tuntuu että olen voittanut.
kalliilla autolla hyvännäköinen muija.onnistuu helposti,koska naiset on rahan perään. muija paksuksi ja sit voi vaihtaa autoo taas paremmin omalle lompakolle sopivammaksi. onhan se hienii ,kun halvassa romussa istuu nätti muija ja pari kersaa.ja kun on komee ja kallis auto,niin kalunkaan ei tarvi olla iso.
:D Onko joku kateellinen -bemarista-? Ja se on vielä joku bensasieppo 4x4-lotjake?
Ei tajua. Noitahan ostaa vain vanhukset ja amisteinit.
Nykybemarit on todella rumia. Ainoa nätti bemari oli se hainevä-bemari mallia jotain 2005. Sitten alkoi taas alamäki.
Sitä vanhemmat taas on pahvilaatikoita.
Voi pullistella tai piilotella ja kaikkea siltä väliltä. Up yours niinku Mattikin sanoi.
kyllähän se totuus on. naiset on komeen auton, omakotitalon ja rahan perään. rakkaus on hölynpölyä ja lässytystä. sitten niillä on kiire naimisiin ja jaksetaa se muutma vuosi näyttää nätiltä, että on oikeus puolikkaaseen omaisuuteen. sitten rupsahdetaan ja ihmetellään kun äijä alkaa juomaan.
Vierailija kirjoitti:
kyllähän se totuus on. naiset on komeen auton, omakotitalon ja rahan perään. rakkaus on hölynpölyä ja lässytystä. sitten niillä on kiire naimisiin ja jaksetaa se muutma vuosi näyttää nätiltä, että on oikeus puolikkaaseen omaisuuteen. sitten rupsahdetaan ja ihmetellään kun äijä alkaa juomaan.
toi pitää niin paikkaansa. läskiä alkaa kertyyn , "viiniä" menee pullo jos toinenkin , ei auta vaikka laittas toisenkin bmw; n ALKKOHOLI
Vierailija kirjoitti:
:D Onko joku kateellinen -bemarista-? Ja se on vielä joku bensasieppo 4x4-lotjake?
Ei tajua. Noitahan ostaa vain vanhukset ja amisteinit.
Onko se nyt joku ihme? On jotkut kateellisia minunkin autostani ja se on sentään vain uudehko ja kiiltelevä focus, mutta sekin tuntuu olevan joillekin liikaa että minulla ylipäänsä on auto ja heillä ei.
Ymmärrän jos ostaa käteisellä kalliin auton.
Onnekseni kadehdin ihan muita asioita sellaisia joita ei rahalla saa.
Jokainen voi miettiä mitä ne asiat ovat.
Mä kadehdin tuttuani koska hänellä paljon keveämpi elämän tilanne ku miulla.
4x4 bemari? Ei tuollaista ole olemassakaan. Jonkun KIAn taisit ostaa.
Ei se naapuri ole kateellinen vaan peloissaan että koska ajat kännissä sen lasten yli kuten penaristeilla on tapana.
mattijaakko kirjoitti:
asun omakotitaloalueella missä pitää olla kaikki parempaa kun naapurilla. nyt kun kaikki muut on vaihtanu autonsa, niin minäkin kävin ostoksilla ja ostin 4x4 bmw tommosen kalliimman mitä muilla. naapurit ei meinaa enään tuntea ,eikä morjestaa. ihme porukkaa .auto se vaan on.
Johtuu siitä että BMW on lähes poikkeuksetta vaarallisten kuskien omistama auto jolla pelleillään ehkä kaikista eniten liikenteessä. Esim. renkaan polttamista, talvella tahallista luisuttelua, vaarallisia ohituksia ja eteen kiilaamisia, kaahaamisia, perässäkiinni ajamista, kääntymisiä ilman vilkkua, liikennevaloissa punaisia päin ajamisia. yms. Eikä vain siksi että autosi sattuu olemaan kalliimpi kuin naapureillasi. Aika monen nuoren ihmisen kuolemaan johtanut onnettomuus jossa kuskin lisäksi kuolee matkustajat tai vaihtoehtoisesti kuski jää henkiin mutta matkustajat kuolevat on ajettu modifioidulla BMW merkin autolla.
Naapureillasi on todennäköisesti runsaasti kokemusta noista BMW:llä pelleilevistä ihmisistä, ovat varmaan seuranneet myös uutisiakin onnettomuuksista. Näiden seurauksena sitten sinutkin automaattisesti on leimattu tulevaksi liikenteen hölmöilijäksi. Olisit hankkinut mieluummin vaikka Lexuksen jolloin sinua ei kovin helposti luokiteltaisi liikenteen paholaiseksi kuten BMW, Audi kuskeista usein ajatellaan.
jos rahaa se pitää näyttää. jos ei rakkaudella nurin, niin sitten setelipinkalla