Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokohan tänne uskaltautuisin...

17.05.2006 |

eli meillä toinen inssi tuotti toivotun tuloksen ja jos kaikki menee hyvin laskettuaika on 17.1.

Taustasta ihan pikkasen eli toisen lapsen yritystä takana 2.5 vuotta. Vuosi oltiin julkisella hoidoissa, lähinnä inssin odotusta koko aika. Varsinaista vikaa ei löydetty, tosin sellainenkin tuomio ollaan joskus saatu miehen kivesleikkauksen vuoksi, ettei toista lasta saada ilman apua. Tähän uskon sperman hyytymien ja huonon liikkuvuuden vuoksi.

Eka ultra parin viikon kuluttua, sitten tietää mikä tilanne massussa tosiaan on. Eihän tässä muuta voi kuin toivoa, että tammimammaksi toistamiseen pääsisin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea Minniska!!

Me mennäänkin sun kanssa sitten ihan samalla aikataululla. Mullakin on jonkun laskurin mukaan la 17.1.2007 eli nyt on menossa rv 5 + 0. Oletko varannut jo ensimmäisen ultran?

Eikös vaan tunnu kivalta! Mukavaa saada seuraa seuraaville kuukausille. Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin ja pikkuinen jaksaa kasvaa ja voi hyvin. :-))

Vierailija
2/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa tälle puolelle!

-Osse ja Santeri rv 15+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu uskomattoman hyvälle, tosin yritän odotella maltillisesti eka ultraa.

Onnittelut myös teille plussasta ja hyvää odotusta!

Me mennäänkin sitten samaa tahtia Katariina sun kanssa. Olen varannut jo ekan ultran, se on viikolla seitsemän. Sitten pitäs kuulua jo sydänäänet. Onko sulla jo aika?

Mulla tuli viime la-ma tuhruvuotoa (samanlaista kuin ennen menkkoja), joten soitin maanantaina sairaalaan ja kävin verikokeissa. Verikokeen mukaan olen raskaana ja tuhruttelua ei ainakaan nyt ole.

Tämä olisi paras synttärilahja tyttärelleni, joka viettää 4 v. synttäreitä tammikuun 12 päivänä.

Kuullaan!!

Vierailija
4/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtipä viesti käsistä...:-)

Minnis: mulla on eka ultra rv 7+1. Siihen tuntuu olevan ikuisuus, vaikka ei oikeasti ole kuin pari viikkoa.

Mullakin tuhrutteli viime viikolla ennen testiä muutaman päivän ja nyt oon ollu ilman tuhruja tähän päivään saakka. Ihan kuin nyt olis taas vähän. Oireita ei ole juurikaan, ainakaan hirveesti. Rinnat ovat turvoksissa, aamuyöstä kuvottaa, vessassa ramppaamista yöllä, mutta ei oikeastaan muuta.

Tuosta tuhruttelusta vielä, niin aika monella on ollut jonkinlaista tuhruttelua vielä myöhemmilläkin viikoilla, joten ei kannata varmaan huolestua. Ja kun kävin vaklailemassa toista pinoa, niin Osse (kiitos Osse) kirjoitteli, että minulle niin tutut menkkatuntemukset ovat hänellä ollut arkipäiväistä raskauden aikana. Ei siis saa säikähtää pienestä :-)

Ollaan kuulolla!!

Vierailija
5/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla, että hoito tuotti tulosta :)

Pidetään peukkuja, että kaikki menee nyt mallikkaasti ja saatte pikkutuhisijan sitten tammikuussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi