Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs nainen himoitsee miestäni.

Lisardi
14.02.2019 |

Mieheni työkaveri piirittää ja ehdottelee asioita. On itsekkin naimisissa ja tietää miehen olevan varattu jollekkin toiselle.

Mitä tässä tilateessa tekisitte?

En ole varma haluanko lähestyä tätä naista ollenkaan. Tarvitseeko minun edes? Tunnen itseni ihan mitättömän kokoiseksi ja ahdistuneeksi asiasta. Nainen on näyttävä ja minä tämmöinen tavallinen. Mieheni kanssa ollaan keskustelu asiasta jonkun verran ja nyttemmin työkaverin ihastuminen on alkanut hiukan ahdistaa miestäkin alun hämmennyksen hälvettyä. Ehdottelu on muuttunut hyvin suoraksi.

Olen kokenut aikoinaan vähän vastaavan tilanteen joka ei päättynyt hyvin kohdallani. Annoin liikaa luottoa ja mies ehti ihastua itsekin. Inhottavan ahdistavat ajatukset päässäni nyt tästä tapauksesta ja rintaa puristaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei sano sille, ettei ole kiinnostunut, jätä rauhaan?

Vierailija
2/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitsekaan tehdä mitään, se on miehen homma hoitaa kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on ihastunut, niin sitten se on tehtävä valinta, haluatko jatkaa miehen kanssa vai et.

Vierailija
4/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei osaa sanoa ei?

Vierailija
5/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annoit liikaa luottoa". Ihanko tosissaan kuvittelet, että sinun luoton antamatta jättämisellä olisi ollut tilanteeseen toinen vaikutus? Kyllä se aikuinen mies ihan itse toimi miten toimi. Niinkuin nykyisesikin tekee. Omat ratkaisunsa ihan itse.

Vierailija
6/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitä naista syytä, syytä miestäsi, jos se ei osaa kertoa naiselle käytöksen häiritsevän.

Vierailija
7/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ittu jätä se SIKA

Vierailija
8/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiaa tässä kaivataan.

Vierailija
9/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on suhde mieheesi, ei siihen naiseen. Vaadi hyvää suhdetta ja työstä sitä. Vaadi myös miestäsi välittämään, jos sinulla on paha/epävarma olla.

Vierailija
10/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei sano sille, ettei ole kiinnostunut, jätä rauhaan?

Ei kannata, koska sitten se nainen tekee hänestä #MeToo-syytöksen. "Hell hath no fury like a woman scorned. "

Tee se ja tuloksena on potkut töistä ja seksuaalisen häirinnän leima loppuelämäksi. Ei töitä enää ikinä mistään, ja avioliitto ap:n kanssakin päättyy siihen.

Mies on kakkamaisessa tilanteessa. #BelieveWomen kulttuurissa olet huonossa tilanteessa.

Vierailija
11/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain myönnät asian OIKEAN laidan, niin hoksaat itsekkin miksi ukkosi on vieraan billun perään.

Myönnä että olet LAARDI, etkä lisardi, niin ongelmasi ratkaisu on aloitettu.

Sinunkin pysyvään ongelmaasi olisi oiva ratkaisu, mutta kun ei sitä saa täällä sanoa... ei ap

12/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on sitoutunut sinuun, niin kuin pitäisi, sinun ei tarvitse välittää koko asiasta. Jos nainen kerran suoraan ehdottelee miehellesi, pyytäisin miestä kyllä vastaavasti suoraan sanomaan hänelle, ettei kiinnosta, jos hän ei ole sitä jo tehnyt.

Et voi antaa "liikaa luottoa" miehellesi, koska mikä olisi luottamisen vaihtoehto? Sekö ettet enää päästäisi häntä töihin?

Vierailija
13/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä miehestäsi parempaa huolta.

Vierailija
14/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tiedät että nainen himoitsee miestäsi ja mistä tiedät miltä nainen näyttää? Mieskö tämän on kertonut?

Jos joku nainen himoitsisi mun miestä niin en kyllä varmaan tietäisi eikä mies sitä mulle kertoisi. Miksi kertoisikaan...

Vierailija
15/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole koira tai 2-vuotias, vaan aikuinen ihminen. Mua alkaa jo ärsyttää enemmän tuo ap:n "saamaton" mies, kuin viettelevä työkaveri.

Ihan niin kuin mies tykkäisi kuitenkin tilanteesta tuon näyttävän naisen himon kohteena? Miksiköhän :D

Historia toistaa itseään, ennusmerkit kertovat omaa kieltään...

Vierailija
16/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen laihiksella ja minulle tarjotaan räkää syötäväksi; kiitän helposti ei, koska hyi.

Mutta jos olen laihiksella ja minulle tarjotaan Kit-Kattia; ahdistun ja en tiedä mitä tehdä, koska tiedän haluavani, mutten saisi.

Get it?

Vierailija
17/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole koira tai 2-vuotias, vaan aikuinen ihminen. Mua alkaa jo ärsyttää enemmän tuo ap:n "saamaton" mies, kuin viettelevä työkaveri.

Ihan niin kuin mies tykkäisi kuitenkin tilanteesta tuon näyttävän naisen himon kohteena? Miksiköhän :D

Historia toistaa itseään, ennusmerkit kertovat omaa kieltään...

haha ap on tässä se jonka tulee katsoo peiliin.

Vierailija
18/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vastaava tilanne. Oikein sinnikäs nainen joka lähestyi kuukaudesta toiseen tekstiviesteillä ja soitoilla miestäni. Helpompi tilanne sikäli että eivät olleet työkavereita. Sinulla tuon tekee ehkä vaikeaksi se että joutuvat työn takia jatkuvasti tapaamaan?

Positiivista: Tilanne on sinulla tiedossa.  Jos mies on siitä ollut avoin niin periaatteessa teillä on mahdollisuus hoitaa tilanne yhdessä. Sovitte että sinä saat kuunnella puhelun jossa hän kertoo että vikittely saapi nyt loppua, tai sitten tekstiviesti jonka saat joko nähdä tai laaditte jopa yhdessä.

Me teimme tällaisen, jonka mies lähetti: "Hei. Olen pahoillani aiemmasta viestittelystä. Se jää nyt tähän. Olen onnellisesti parisuhteessa, johon aion jäädä."

Nainen vastasi: "Voi hyvin."

Jäikö se siihen? No ei kokonaan. Se jatkaa vieläkin silloin tällöin tunnustelua, mutta mies ei ole lähtenyt (tunnustan, olen vakoilut yms. ja tiedän ettei ole).

Voitte yrittää tosissaan päästä hänestä rauhaan, se voi kestää, se voi ottaa aikaa, voi olla ettei tapahdu kerralla, mutta yksi asia on kiistattoman selkeä: Miehesi-tulee-tehdä-asia-hänelle-selväksi. Jos hän siinä asiassa kakistelee, niin vasta siinä vaiheessa ongelma on iso. Ja se on sitten toinen juttu.

Vierailija
19/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mies lainaksi. Kyllä se nainen sen palauttaa,kun kyllästyy. Lepäile ja nauti sillä aikaa omasta ajastasi. Win-win.

Vierailija
20/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mies lainaksi. Kyllä se nainen sen palauttaa,kun kyllästyy. Lepäile ja nauti sillä aikaa omasta ajastasi. Win-win.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi