Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs nainen himoitsee miestäni.

Lisardi
14.02.2019 |

Mieheni työkaveri piirittää ja ehdottelee asioita. On itsekkin naimisissa ja tietää miehen olevan varattu jollekkin toiselle.

Mitä tässä tilateessa tekisitte?

En ole varma haluanko lähestyä tätä naista ollenkaan. Tarvitseeko minun edes? Tunnen itseni ihan mitättömän kokoiseksi ja ahdistuneeksi asiasta. Nainen on näyttävä ja minä tämmöinen tavallinen. Mieheni kanssa ollaan keskustelu asiasta jonkun verran ja nyttemmin työkaverin ihastuminen on alkanut hiukan ahdistaa miestäkin alun hämmennyksen hälvettyä. Ehdottelu on muuttunut hyvin suoraksi.

Olen kokenut aikoinaan vähän vastaavan tilanteen joka ei päättynyt hyvin kohdallani. Annoin liikaa luottoa ja mies ehti ihastua itsekin. Inhottavan ahdistavat ajatukset päässäni nyt tästä tapauksesta ja rintaa puristaa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on suhde mieheesi, ei siihen naiseen. Vaadi hyvää suhdetta ja työstä sitä. Vaadi myös miestäsi välittämään, jos sinulla on paha/epävarma olla.

Yhtään tämän parempaa ohjetta et saa, tässä on kaikki.

Tv. Tuo aivan liian pitkän ohjeistuksen kirjottaja.

Vierailija
22/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vatvotte asiaa täällä? Ap ei selvästi arvosta miestään, joten parempi antaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mies lainaksi. Kyllä se nainen sen palauttaa,kun kyllästyy. Lepäile ja nauti sillä aikaa omasta ajastasi. Win-win.

Voihan se nainen osoittautua mukavaksi jolloin päädytte kolmistaan hotlalle? 

Ensin annat naisen leikkiä ukollas, sen jälkeen otat hänet takaisin.

Vierailija
24/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on v...mäisiä vastauksia tässä ketjussa. Mikä teitä vaivaa? Miksi ap:n tilanne saa aikaan noin negatiivisia reaktioita? Oletteko kommentoijat itse jääneet niin pahasti toisiksi jollekulle parisuhteessanne että katkeruus valuu vittuiluksi täällä palstalla kun ihminen kysyy neuvoa ikävään tilanteeseensa?

Häpeän puolestanne ikävät ihmiset.

Voimia ap:lle <3

Vierailija
25/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, nyt tajuan.

Kello on melkein 22.00 ja ihmiset on ottaneet pari. Pahimmat piirteet pääsee esiin ja täällä sitten vastataan k...päisiä ja typeriä "onelainereita."

Hävetkaa, vielä uudemman kerran typeryyttänne.

Vierailija
26/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on v...mäisiä vastauksia tässä ketjussa. Mikä teitä vaivaa? Miksi ap:n tilanne saa aikaan noin negatiivisia reaktioita? Oletteko kommentoijat itse jääneet niin pahasti toisiksi jollekulle parisuhteessanne että katkeruus valuu vittuiluksi täällä palstalla kun ihminen kysyy neuvoa ikävään tilanteeseensa?

En minä ainakaan, mutta ap ei ansaitse empatiaa, koska ei kunnioita miestään. Suhde on ohi ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
27/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitä naista syytä, syytä miestäsi, jos se ei osaa kertoa naiselle käytöksen häiritsevän.

No totta hemmetissä minä ainakin syyttäisin tuossa tilanteessa naista: mitä helv....?! Varattuna lähestyy varattua?? Eikä naista pidä syyttää. Toki miehen kuuluu tehdä asia selväksi ja asettaa rajat, mut halojaa. Kyllä tuo nainen toimii todellakin kaikkein eniten väärin.

Ohis

Vierailija
28/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan, mutta ap ei ansaitse empatiaa, koska ei kunnioita miestään. Suhde on ohi ennemmin tai myöhemmin.

Siis ei kunnioita, mitä nyt helvettiä? Se että tilane ihan aiheesta ahdistaa, on epäkunnioitusta?

Vierailija
29/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitä naista syytä, syytä miestäsi, jos se ei osaa kertoa naiselle käytöksen häiritsevän.

No totta hemmetissä minä ainakin syyttäisin tuossa tilanteessa naista: mitä helv....?! Varattuna lähestyy varattua?? Eikä naista pidä syyttää. Toki miehen kuuluu tehdä asia selväksi ja asettaa rajat, mut halojaa. Kyllä tuo nainen toimii todellakin kaikkein eniten väärin.

Ohis

Nää on niitä joiden mielestä on ihan täydellisen ok, eikä mitään väärää, että sinkku (tässä tapauksessa kyllä aviossa itsekin) tarkoituksella metsästämällä metsästää varattuja.

Vierailija
30/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa sinun puolesta ap. Toivon että tämä jostain syystä todella oudon ja negatiivisen luonteen saanut ketju ei pahentanut oloasi. 

Mikähän sun tilanteessa sai noin monen vastaajan tuollaisen ikävään vastausmoodiin? Sitä voi vain arvailla.

Vierailija
31/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista ja empaattisista kommenteistanne. Myös muut saivat ajattelemaan. Kiitos siis myös niistä.

Unohdin mainita että mies on sanonut häntä lähestyneelle naiselle useampaan otteeseen painokkaasti että mitään heidän välillään ei tule ikinä tapahtumaan. Viimeksi eilen. On kertonut olevansa onnellinen suhteessaan jossa on myös lapsia. Silti nainen lähestyy aina uudestaan ja uudestaan miestä. Hakee kai jonkinlaista jännitystä omaan elämäänsä? Ihastumisen tunnehan on mieletön.

Vierailija
32/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelet miestäsi ja annat auliisti ruumiinaukkosi Hänen käyttöönsä.

Näin Hän pysyy tyytyväisenä.

Vierailija
33/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota....enpä usko että miehesi on ihan syytön tilanteessa. Normaalijärkinen nainen kun ei yritä yhtään mitään, jos hänelle on sanottu että ei kiinnosta.

Mistä tiedät tästä naisesta? Mies kertoi itse ja on näyttänyt viestejäkö?

Vierailija
34/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sinun puolesta ap. Toivon että tämä jostain syystä todella oudon ja negatiivisen luonteen saanut ketju ei pahentanut oloasi. 

Mikähän sun tilanteessa sai noin monen vastaajan tuollaisen ikävään vastausmoodiin? Sitä voi vain arvailla.

Se on varmaan tämä hirmuinen nimimerkkini joka juontaa juurensa sanaleikistä. Ei niinkään siitä että olisin muita pompotteleva hirviö.

Taaai ihmiset jotka ihastuvat piirittävät varattuja ja se menee tunteisiin? En osaa sanoa mitta näitä pyörittelen mielessäni.

Mielestäni ihastuminen on parhaita ja samalla raastavimpia tunteita ikinä. En vain ymmärrä MIKSI siitä pitää varatun naisen kertoa useaan otteeseen varatulle miehelle. Mitä hän kokee saavansa siitä?

Peace!

Vierailija
35/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko oikeasti montakin naista, jotka selkeät pakit saatuaan jatkaa viestittelemistä (vieläpä varatulle) miehelle? Aivan.

Vierailija
36/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpöä, ap,satua tai vilkas mielikuvitus.

Vierailija
37/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisardi kirjoitti:

Kiitos asiallisista ja empaattisista kommenteistanne. Myös muut saivat ajattelemaan. Kiitos siis myös niistä.

Unohdin mainita että mies on sanonut häntä lähestyneelle naiselle useampaan otteeseen painokkaasti että mitään heidän välillään ei tule ikinä tapahtumaan. Viimeksi eilen. On kertonut olevansa onnellinen suhteessaan jossa on myös lapsia. Silti nainen lähestyy aina uudestaan ja uudestaan miestä. Hakee kai jonkinlaista jännitystä omaan elämäänsä? Ihastumisen tunnehan on mieletön.

Millä tavoin tämä nainen "piirittää" miestäsi? Mitä hän ehdottelee? Millä tavoin hän lähestyy miestäsi uudelleen ja uudelleen? Siis siitäkin huolimatta, että miehesi on painokkaasti sanonut ettei mitään tule heidän välillään koskaan tapahtumaan ja hän on onnellisessa suhteessa ja on myös lapsia. Hieman konkretiaa tähän tarinaan.

Vierailija
38/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman kappaleen tuollaisista naisista jotka piirittää miestä uudestaan ja uudestaan vaikka rukkaset on saanut. Mutta kyllä ne tapaukset tapahtuvat ainoastaan alkoholin vaikutuksen alaisuudessa. joten on kyllä aivan käsittämätöntä jos uudestaan ja uudestaan yrittää vaikka rukkasia on saanut.

Saattaisin ymmärtää tuo tapauksen jos miehesi olisi pettänyt kyseisen naisen kanssa sinua joskus aikaisemmin.

Vierailija
39/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Sika!

t: se nainen

Vierailija
40/40 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan olla tuo nainen. Kertoisitko ap vähän tuntomerkkejä? Musta tai miehestä? Tosin ei hän ole ikinä kieltänyt ottamasta yhteyttä, päinvastoin, ja on itse yhteydessä muhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi