Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihdoin tinder-osuma

m46
14.02.2019 |

ei se ottanut kuin 200 tykkäystä ennen kuin löytyi match.sekin venäläissyntyinen nainen ja tusinan viestin jälkeen katosi horisonttiin.mutta sentään yksi osuma.luulin jo ettei koko sovellus toimi kun ei osumia löydy.nyt voi taas odottaa puoli vuotta ja laittaa seuraavat 200 tykkäystä hymy naamalla,hihhii!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikös sun tehdä jotain tolle profiilillesi? Mäkin löysin sieltä unelmien naisen ja aika nopeasti ja ihan normimies olen.

M50

Vierailija
2/2 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikös sun tehdä jotain tolle profiilillesi? Mäkin löysin sieltä unelmien naisen ja aika nopeasti ja ihan normimies olen.

M50

ei tällä naamalla auta mikään profiilin muutos,hehhee.ei nyt sentään.kyllä oon kokeillut vaikka mitä malleja profiileissa,rehellisiä kaikki,huumorilla tai ilman mutta ei tuu vastakaikua.kuvaakin vaihtanut mutta sama lopputulema.oon varmaan niin erilainen nuori ilman nuoruutta ettei se naisia kiinnosta.nythän ei ole rehellisyys,itsensä kehumatta jättäminen,perusarvot kunnossa,luotettavuus tai toisen kunnioittaminen muodissa.hirveen moni niitä huhuilee tai jopa vaatii mutta kun niitä olis tarjolla niin kiinnostaako todella.no ei!pitäs vissiin opetella kehumaan itseensä,valehtelemaan,pettämään(siis seikkailemaan),olla täysi kusipää ja kohdella naista tosi huonosti jotta kelpaisi jollekin.siitähän saisi nainen sitä kaipaamaansa jännitystä elämäänsä.mutta kun ei voi enää vedota siihenkään ettei sovellus toimisi niin ukosta on löydyttävä vika.kun vaan tietäisi että mikä.positiivisella mielellä oon silti kun 1match on enemmän kuin nolla,siis täydet 100% enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän