Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkumisesta kysymys

17.05.2006 |

Kun edellisestä raskaudesta on jo aikaa paljon, niin en enää muista että saako nukkua selällään? Muistissa olisi kommentti että ei suositella verenkierron ja hapensaannin takia mutta en ole aivan varma, enkä ole sitä neuvolasta muistanut tarkistaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä käytiin keskustelua aiheesta jokin aika sitten ja kommentteja tuli puoleen jos toiseen. Toiset olivat nukkuneet selällään loppuun asti ja toisille taas oltiin sanottu neuvolassa, että ihan viimeisinä viikkoina kannattaa välttää nukkumista selällään :)

Varmsti joku toinenkin tulee kommentoimaan, hope so !

Terkuin: Je_Ni 19+3

Vierailija
2/3 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan huomannut että selällään ei pysty kovin pitkiä aikoja nukkumaan vaan pitää kääntyä kyljelleen. Mulla ainakin selkä jotenkin rasittuu.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkua/maata selällään. Perustuu kuulemma isojen valtimoiden virtauksiin, jotka heikentyvät selällään maatessa. Kohtu painaa jotain tiettyä kohtaa rinnan alapuolelta. Toiset sanovat että selinmakuusta tulee paha olo, mutta en mää kyllä ole huomannut. Itse oon pohtinut sitä, että miten saada kunnolla jalat kohti kattoa, jos selällään ei saa maata? Jalkojen nosteluun taas kehoitetaan turvotuksen vuoksi. Aika vaikeeta puuhaa kyljellään :)

Anna 35+5