Sain mieheltä ystävänpäivälahjaksi pelkkiä tulppaaneja, ystävät saivat vaikka mitä, koruja, ravintolaillallisia ja yksi jopa ulkomaanreissun
Eipä enää tuntunut hyvältä idealta laittaa someen kuvaa lahjastani. Muilla niitä kalliita koruja, ravintolaillallisia, kylpyläreissua yms. ja kirsikkana kakun päälle yhdellä kallis ulkomaanreissu.
Kommentit (67)
En saanut mitään kuten en ennenkään. Itse ostin miehelle sammakon, pitänee suudella sitä tänään.
Voihan toi olla trollijuttu, mutta jos on totta, niin miehellä on vain terve järki ja hyvin tallella.
Nykyään halutaan yliampua kaikessa.
Tätähän se suomalaisen naisen arki on, sen kun vaan odottaa että mitä mies minkäkin päivän kunniaksi antaa lahjaksi, ja sitten laittaa lahjasta kuvan someen ja vertailee kavereiden kanssa. Siinä on se elämän sisältö, ap:n mukaan joka on näitä naisettomia miehiä.
Mun mies antoi toiveen. Omansa siis, että kun nyt kerta olen sairaana kotona, niin voisin pestä hänen housunsa.
Mikäs tässä, hoidampa lapset toisella kädellä, täytän pyykkikonetta toisella ja oksennan kooliin välillä.
Luojan kiitos meidän parisuhteessa ei tarvi ostella ystävänpäivälahjoja!
Mäkin haluaisin tulppaanikimpun :(
Ostin miehelle kalliin kellon (keräilee) Ei tunnu kivalta saada muutaman euron kukkakimppua vastineeksi yli 400€ kellosta.
Ap
Hui kamala, nyt äkkiä kriisiapua D;
Huono trolli, ja jos onkin suuri ihme ettei ole trolli niin sääliksi käy miestä kun on tuommoinen akka.
Haukkumalla ap:ta pelaatte tämän naisvihatrollin pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin miehelle kalliin kellon (keräilee) Ei tunnu kivalta saada muutaman euron kukkakimppua vastineeksi yli 400€ kellosta.
Ap
Jos se on lahjan arvosta kiinni, sopikaa ihmeessä etukäteen paljon siihen laitetaan. Voi huooh!
Mä annoin miehelle ite tehdyn kortin... en odota sen kummempaa takaisin. mielestäni lahjoja ja muistamista voi ja pitää tehdä muutenkin, eikä jonkun kalenteripäivän mukaan. Joulu ja synttärit eri asia, mutta silloinkin ajatus ja se, että toinen muistaa on tärkein. Lahja on vain bonari, jos sellaisen saa (mutten semmoista vaadi). Musta on outoa antaa ystävänpäivälahjaksi jotain kallista ja ihmeellistä... muutenkin kun tuo nyt on enemmänkin suomessa nimenomaan YSTÄVÄNpäivä, nimikin sen kertonee. Ulkomailta tullutta kulutshöttöhömpää tuokin että puolisin (yleensä nimenomaan miehen) kuuluis nyt jotenki muistaa lahjoa naista... sama juttu jonkun naistenpäivän kanssa. Tulppaanit riittäis ihan mainiosti eikä nekään olis pakollista.... ja ei tulis mieleenkään valittaa lahjasta jos sellaisen missä tilanteesa tahansa saisin.
Ap. Katso Areensta loistava ohjelma "Miksi en ole Facebookissa". Käsittelee lähinnä narsismia ja sitä miksi ihmiset haluavat päivittää loistavaa elämäänsä. Mm. tekaistu profiili "Stan Steele", joka eli vauhdikasta elämää ja sai vauhdilla "ystäviä".
Tärkein anti oli kuitenkin se, että Facebook palkitsee kahta asiaa. Nämä ovat narsismi ja huono itsetunto. Näihin molempiin saa tukea Facebookissa.
Mitäs sinä ja ystäväsi annoitte miehillenne?
Vierailija kirjoitti:
Sain peeniskuvan 😐
Tulppaani sekin - tavallaan.
Jaa. Mä (nainen) vein viime vuonna miehelleni extempore töistä tullessani tulppaaneja ja skumppaa. En saanut itse mitään eikä haitannut. Mies sit kyllä keuli ja sometti kuinka mahtava vaimo hänellä onkaan.
Tänä vuonna ollaankin molemmat omissa menoissamme, joten eipä tartte mitään ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Katso Areensta loistava ohjelma "Miksi en ole Facebookissa". Käsittelee lähinnä narsismia ja sitä miksi ihmiset haluavat päivittää loistavaa elämäänsä. Mm. tekaistu profiili "Stan Steele", joka eli vauhdikasta elämää ja sai vauhdilla "ystäviä".
Tärkein anti oli kuitenkin se, että Facebook palkitsee kahta asiaa. Nämä ovat narsismi ja huono itsetunto. Näihin molempiin saa tukea Facebookissa.
Jatkan tästä ohjelmasta vielä. Siinä esiintyi tunnistamattomana myös murtovaras. Hän selasi kohteitaan Facebookissa ja etsi nimenomaan varakkaita ihmisiä joilla oli hienoja autoja ja paljon koruja ja näyttävä asunto. Sitten kun hän näki, että ne ilmoittivat lomallelähdöstään. hän iski heidän kotiinsta, Hän esitteli yhden reaalitapauksen, otti oman hienon autonsa ja pukeutui hyvin jotta ihmiset eivät epäilisi. Hän ajoi uhrin talon eteen toimittajan kanssa ja kertoi osaavansa väistää hälyttimet ja jos toimittaja ei olisi paikalla, hän olisi mennyt asuntoon. Niin helppoa kun ihmiset kertovat kaiken loisteliaasta elämästään!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huh heijaa. Jo on järki päästä kadonnut täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ap
kulta pieni, 400e kello ei ole kallis :)
Mun mies toi mulle subista patonkin. :D varmaan annan vasta lahjaksi illalla sen dipata patonkia muhun ;D