Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet valittavat kun ei tule matchia Tinderissä, ja samalla profiili on ihan hirveä!

Vierailija
07.06.2024 |

Nyt taas pitkästä aikaa selailin miesten profiileja, ikähaarukassa 40-65 v miehet. 

Ja suurin osa profiileissa on tärähtäneitä, epäselviä kuvia, tai ei kuvia lainkaan itsestään, pelkkää maisemakuvia.

Tai mies on joka kuvassa alkoholiannoksen kanssa. Tai kuvat ovat täysin käsittämättömästä kuvakulmasta otettuja jossa miehen nenä kuvattuna alaviistosta???

Tai profiilitekstiä ei ole lainkaan, eikä kuviin panostettu. Tai profiilissa mies ilmoittaa, ettei tiedä mitä haluaa, tai 46 vuotias mies ilmoittaa että toivoo tulevaisuudessa vielä lapsia. 

Sitten on nämä Kinkyt erikseen jotka ilmoittaa etsivänsä fetissin parissa parisuhdetta. 

Luulevatko oikeasti tavismiehet löytävänsä seuraa tällaisilla profiileilla?? Kukaan nainen ei matchaa tällaisille profiileille. 

Ja kyllä tiedostan, että naisillakin on omat sudenkuoppansa profiileissa, mutta nyt kyse ei ole siitä, vaan miesten huonoista profiileista

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään noista vioista, mutta en silti saa matcheja.

Vierailija
2/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä ja olen vapaa mies. Paras iskulause ikinä on hei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, vaan käytän toisia deittisovelluksia. 

Oon ihmetellyt ihan samaa! Juuri nämä kuvakulmat, että alhaalta otettu kuva niin että nenäkarvat vilkkuu ja kaksoisleuka korostuu. 

Nyt latasin yhden äpin, jossa suuri osa ulkomaalaisia - Saksasta ja Ruotsista iso osa, ja profiilien taso on ihan toista! 

Vierailija
4/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo kinkyt etsivät nimenomaan kaltaistaan. Itse ainakin olen kinky nainen ja nimenomaan haluaisin kumppaninkin olevan kinky. Ei kinky edes ilmoituksellaan toivo ei-kinkyjen yhteydenottoa, eli kyllä tuon maininnan on tarkoituskin "karkottaa" ne, joille tuo olisi ongelma.

Vierailija
5/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on mukava, kiltti ja  toimelias 54 vuotias setä. Hän ihmetteli, ettei saa mätsejä Tinderissä.. Näytti kerran sinne laittaman kuvansa. Se oli niin hirveä, että vieras taatusti epäilisi hänen pelleilevän rumilla naamareilla. Lupasin kuvata hänet enemmän itsensä näköisesi, koska harrastan kuvausta. Hän oli tyytyväinen. Kuvien vaihto tosiaan auttoi, sillä sitten niitä mätsejä ainakin tuli. En ole enää samassa paikassa töissä, mutta toivon mukaan joku sopiva mätsi olisi jäänyt pitemmäksi ajaksi.

Vierailija
6/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä maisemakuva? Tinder ei ole mikään taidemuseo. 🤦 Hyvä kuva nostaa todennäköisyyttä saada matcheja. Ihmettelen aurinkolasikuvia. Haluan nähdä sun kasvot! 

Vierailija
7/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavisnaiset ja miesmallit kyllä löytävät. Paljastit kupletin juonen, kun sanoit "tavismiehet". 

Minusta tuntuu, että naiset ovat spämmänneet tätä 'sierainkuvaa' jo toista vuosikymmentä, vaikka se ei ole kuvannut useimpien miesten profiileja pitkään aikaan. Tärkeintä on pituus, naama ja hiusraja. Miehet ovat testanneet miesmallien kuvia ja naiset suurinpiirtein vaativat seksiä, vaikka profiili on 'tylsä'.

'Tylsä' yms. on koodikieltä sille, että ulkonäkö ei riitä ja pitää tehdä sirkustemppuja. 

Nainen, joka kauhistelee kuvia voi tavallaan tarkoittaa hyvää, mutta hän ei välttämättä ymmärrä, että siinä puhuu geenit ja hän tekee karhunpalveluksen miehelle, joka alkaa kaivella vikoja omasta käytöksestään. Jossain vaiheessa vikoja ei vain enää löydy ja silloin on edessä joko mustapilleri tai itsemurha. Onneksi nykyään on mustapilleri helposti saatavilla ja Z-sukupolven pojat jo keskimäärin tietävät, että elämässä on kyse ulkonäöstä ja syntymäolosuhteista eikä loputon vikojen raapiminen oman nahan alta ole järkevää. 

Vierailija
8/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä valittajia siunaantuu? Itse olin tinderissä, sain nopeasti 50 matchia, löysin kumppanin. Sehän on paratiisi miehille. Nimenomaan siksi että siellä on erittäin helppo olla joukosta erottuva, fiksu ja naisten mieleen. Naiset todellakin arvostavat sitä. M40

Vierailija
9/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä valittajia siunaantuu? Itse olin tinderissä, sain nopeasti 50 matchia, löysin kumppanin. Sehän on paratiisi miehille. Nimenomaan siksi että siellä on erittäin helppo olla joukosta erottuva, fiksu ja naisten mieleen. Naiset todellakin arvostavat sitä. M40

Samanlainen kokemus mullakin. Ihan peruskuvat, naama, kokovartalo, sit oli joku metsässä koiran kanssa kuva yms. +99 tykkäystä ja sieltä löytyi mukava nainen.

Ei ongelmaa, tosin taitaa nämä valittajat olla niitä maisemakuvaajia :D

Vierailija
10/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan nämä valittajat ovat näitä maisemakuvan laittajia. Eikö miehet tajua, ettei nainen uskalla laittaa viestiä jos miehen kuvaa ei ole kertaakaan esillä? Siellä toisessa päässä kun voi olla joku naamatatuoitu rikollinen, ma-mu-RAI-skaaja, tai varattu setämies. 

Vierailija
11/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä mielenkiinnosta katsonut toisten miesten profiileja ja huomasin kyllä et isolla osalla on todella huonot profiilit. Itselläkin on parannettavaa kuvissa mutta pääsen kauniiden ja nuorten naisten kanssa treffeille joten pakko olla kohtalainen jo nyt. Naisten profiileissa on ihan yhtä paljon huonoja, niin monella tyhjä bio, samat geneeriset lauseet ja samat kuvat samoissa turisti kohteissa. Isoin ero on se että naisten ei tarvitse panostaa paljoa koska miehiä on moninkertainen määrä esim. Tinderissä.

Vierailija
12/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan nämä valittajat ovat näitä maisemakuvan laittajia. Eikö miehet tajua, ettei nainen uskalla laittaa viestiä jos miehen kuvaa ei ole kertaakaan esillä? Siellä toisessa päässä kun voi olla joku naamatatuoitu rikollinen, ma-mu-RAI-skaaja, tai varattu setämies. 

Itsehän 30v miehenä laitoin parit hymyilevät naamakuvat ja kuvan jossa näkyy kroppa(vaatteet päällä), sekä kirjoitin mielestäni ihan asiallisen ja kuvaavan profiilitekstin. Lopputulos; 1-2 mätsiä kuussa. Ihan taviksen näköinen, en mikää rumilus. Noh, laitoin sitten pelkän kuvan paljaasta yläkropasta, niin johan alkoi tapahtua. Että kyllä sieltä seksiseuraa löytää, mutta ei parisuhdetta.

Vierailija
13/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaiset ja miesmallit kyllä löytävät. Paljastit kupletin juonen, kun sanoit "tavismiehet". 

Minusta tuntuu, että naiset ovat spämmänneet tätä 'sierainkuvaa' jo toista vuosikymmentä, vaikka se ei ole kuvannut useimpien miesten profiileja pitkään aikaan. Tärkeintä on pituus, naama ja hiusraja. Miehet ovat testanneet miesmallien kuvia ja naiset suurinpiirtein vaativat seksiä, vaikka profiili on 'tylsä'.

'Tylsä' yms. on koodikieltä sille, että ulkonäkö ei riitä ja pitää tehdä sirkustemppuja. 

Nainen, joka kauhistelee kuvia voi tavallaan tarkoittaa hyvää, mutta hän ei välttämättä ymmärrä, että siinä puhuu geenit ja hän tekee karhunpalveluksen miehelle, joka alkaa kaivella vikoja omasta käytöksestään. Jossain vaiheessa vikoja ei vain enää löydy ja silloin on edessä joko mustapilleri tai itsemurha. Onneksi nykyään on mustapilleri helposti saatavilla ja Z-sukupolven pojat jo keskimäärin tietävät,

Profiilissa pitää olla JOTAIN kiinnostavaa. Jos teksti on tylsä tai mitäänsanomaton, ei voi enää mulla päteä kuin ulkonäöllä. Joillekin seksiin riittää ulkonökö, joten ei ihme, etä tylsätekstisten miesmallikuvallisten profiilien yhteydenotot koskevat yhden illan juttuja.

Itse swaippaan vasemmalle tekstittömät (toki kuvattomat myös), ja swaippaan vasemmalle kuvasta riippumatta ne, joiden tekstistä ei käy ilmi niitä asioita, jotka minulle ovat tärkeitä. Minua kiinnostaa, minkälainen ihminen on - ajattelutapa, arvomaailma, kiinnostuksenkohteet. Toisinsanoen siis persoona. Jos profiilissa ei kerrota tästä, laitan vasemmalle.

Vierailija
14/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja akat taas kusettaa profiiliaan rankasti "ylös päin". Kuvat muokattuja ja  kuvissa kasin nainen onkin muuttunut livenä kutosen haahkasi, ja vielä kun meikit pesee, niin vitosen kotkaksi.

Vierailija
15/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset olette noin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä?

Vierailija
16/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä mielenkiinnosta katsonut toisten miesten profiileja ja huomasin kyllä et isolla osalla on todella huonot profiilit. Itselläkin on parannettavaa kuvissa mutta pääsen kauniiden ja nuorten naisten kanssa treffeille joten pakko olla kohtalainen jo nyt. Naisten profiileissa on ihan yhtä paljon huonoja, niin monella tyhjä bio, samat geneeriset lauseet ja samat kuvat samoissa turisti kohteissa. Isoin ero on se että naisten ei tarvitse panostaa paljoa koska miehiä on moninkertainen määrä esim. Tinderissä.

Jos naisten ei tarvitse panostaa, vaan saavat seuraa geneerisillä lauseilla, niin sehän kertoo vain miesten naismausta ja siitä, mikä miehille riittää suhteeseen. Vaikka tarjolla olisi vain kymmenen miestä ja naisia olisi minun lisäkseni tuhat, en silti alkaisi kelpuuttaa hätäpäissäni niitä, joilla on geneeriset lauseet. On ihan täysin miesten oma valinta pitää rimaa noin alhaalla.

Vierailija
17/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja akat taas kusettaa profiiliaan rankasti "ylös päin". Kuvat muokattuja ja  kuvissa kasin nainen onkin muuttunut livenä kutosen haahkasi, ja vielä kun meikit pesee, niin vitosen kotkaksi.

Ettekö muka erota rankasti muokattuja kuvia tai ettekö pysty käsittämään, että voimakas meikki lähtee pesussa pois? Olen itsekin nähnyt joitain rankasti filtteröityjä heteronaisten profiileja, mutta ainakin itse laittaisin sellaiset vain vasemmalle. Nykyisin luulisi kaikkien erottavan filtteröidyt ja muutenkin muokatut kuvat muokkaamattomista. Ja ihan vinkkinä teille miehet, että sen poskipunan ja meikkivoiteen alla on ihan tavallinen iho, ja suomalaiset piirteet ovat silmärajausten ja ripsivärin alla vaaleat. Jos tämä on teille ongelma, alkakaa preferoida ruskeahiuksisia ja ruskeasilmäisiä. Ja yrittäkää nyt herrantähden erottaa meikki meikittömyydestä! Kyllä siellä meikittömiä kuviakin on, mutta jostain syystä ette vain "syty" sellaisista naisista.

Vierailija
18/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen perspektiivistä myös naisilla on huonot profiilit ja kuvat. Ei kannata yleistää!

Vierailija
19/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö muka erota rankasti muokattuja kuvia tai ettekö pysty käsittämään, että voimakas meikki lähtee pesussa pois? Olen itsekin nähnyt joitain rankasti filtteröityjä heteronaisten profiileja, mutta ainakin itse laittaisin sellaiset vain vasemmalle. Nykyisin luulisi kaikkien erottavan filtteröidyt ja muutenkin muokatut kuvat muokkaamattomista. Ja ihan vinkkinä teille miehet, että sen poskipunan ja meikkivoiteen alla on ihan tavallinen iho, ja suomalaiset piirteet ovat silmärajausten ja ripsivärin alla vaaleat. Jos tämä on teille ongelma, alkakaa preferoida ruskeahiuksisia ja ruskeasilmäisiä. Ja yrittäkää nyt herrantähden erottaa meikki meikittömyydestä! Kyllä siellä meikittömiä kuvia

Itse en todellakaan pidä voimmakkaista meikeistä, mutta suht vähälläkin meikillä voi kusettaa todella paljon. Huvittaakin, kun naiset pitää monia tavismiehiä rumina, mutta luomuna eivät itsekään todellakaan ole mitään kauniita.

Vierailija
20/60 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö muka erota rankasti muokattuja kuvia tai ettekö pysty käsittämään, että voimakas meikki lähtee pesussa pois? Olen itsekin nähnyt joitain rankasti filtteröityjä heteronaisten profiileja, mutta ainakin itse laittaisin sellaiset vain vasemmalle. Nykyisin luulisi kaikkien erottavan filtteröidyt ja muutenkin muokatut kuvat muokkaamattomista. Ja ihan vinkkinä teille miehet, että sen poskipunan ja meikkivoiteen alla on ihan tavallinen iho, ja suomalaiset piirteet ovat silmärajausten ja ripsivärin alla vaaleat. Jos tämä on teille ongelma, alkakaa preferoida ruskeahiuksisia ja ruskeasilmäisiä. Ja yrittäkää nyt herrantähden erottaa meikki me

Ota mies