Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain mieheltä ystävänpäivälahjaksi pelkkiä tulppaaneja, ystävät saivat vaikka mitä, koruja, ravintolaillallisia ja yksi jopa ulkomaanreissun

Vierailija
14.02.2019 |

Eipä enää tuntunut hyvältä idealta laittaa someen kuvaa lahjastani. Muilla niitä kalliita koruja, ravintolaillallisia, kylpyläreissua yms. ja kirsikkana kakun päälle yhdellä kallis ulkomaanreissu.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja miehen mielestä ystävänpäivä on typerää kulutusjuhlaa ja turhaa ympäristön tuhoamista, pitäisi muka keksiä lahja vaikkei tarvi mitään kumpikaan sillä hetkellä. Sanallinen toivotus ja pusu riittää.

Olisivatpa useammat tätä mieltä.

Vierailija
62/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nyt on tärkeintä että saat kuvan lahjasta someen, niin osta ITSE jotain tarpeeksi kallista ja valehtele että sait lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä menin ja ostin itse tulppaaneja ja suklaata. Suklaa on miehelle, mulle ja lapsille ystävänpäivän kunniaksi, tulppaanit muuten vain :)

Vierailija
64/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä on väkisin suomeen rantautettu täysin turha päivä. Ystävien ja rakkaiden muistamiseen ei tarvita erityistä päivää, jolloin ostellaan jotain nalleja ja sydänpaituleita sekä sulklaa-askeja kaupasta. Toisia ihmisiä voi muistaa ja yllättää ihan milloin vain. Turhaa stressaat ap ystävänpäivästä, ja siitä mitä voit postata someen.. on ihmisillä kanssa ongelmat.

Vierailija
65/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lahjaksi sen että saavuin yksin paskaiseen kotiin, elämä on vain työtä työtä jossa kukaan ei huomioi, ja ostin itselleni lahjaksi lonkeroa. Kaupassa meinasin ruveta itkemään. 

Että kannattaa iloita siitä vähästä. 

Vierailija
66/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tule saamaan edes cittarin aletulppaaneja.

Itse olen tänään tehnyt miehen lempiruokaa. Valkosipuliperunat muhii uunissa, sisäfilepihvit paistan kun tulee. Salaattia ja homejuustokastiketta ja myös täytekakun. Lisäksi liput keikalle. Niin ja kipasin hakemassa hänen lempparioluitaan.

Hemmotellaan nyt häntä sitten. Ehkä se joskus huomaa mutkin......

Vierailija
67/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimies kirjoitti:

Jos se nyt on tärkeintä että saat kuvan lahjasta someen, niin osta ITSE jotain tarpeeksi kallista ja valehtele että sait lahjaksi.

Näinhän muutkin tekee. esim mun kaverin kanssa käytiin viime viikolla kultasepän liikkeessä muuten vaan.

Kaveri pyysi sovittaa yhtä kivaa rannekorua ja nappas pari kuvaa.. Tänään se laittoi yhden niistä kuvista instaan sydänten kera. Eli ei siis sanonut mitään, mutta antoi ymmärtää enemmänkin.