Lindström on allekirjoittanut paperin jonka tekstiä ei ymmärtänyt
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006000754.html
Ja virkamiehet joutuivat siivoamaan sotkun.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Voi kuulkaa, näitä tapahtuu ainakin kerran kuukaudessa. Kansa hämmästyisi, kun tietäisi, miten pihalla poliitikot ovat.
T. Virkamies, ministeriössä vuodesta 1991
ja miksi viet sitten eteenpäin papereita jotka on
a: huonoja
b: ei ymmärrettävissä?
Eikös Lindström ole entinen paperimies? Luulisi osaavan, mutta kun aina pitää alisuorittaa.
Jos persut nyt ymmärtäisivät, kuinka tärkeää on se, että kansanedustaja on älykäs ja oppinut.
Vierailija kirjoitti:
PS on kuitenkin hyvä apupuolue kokoomukselle.
Orpo kertoo mihin nimi vedetään ja Lindström pääsee pätemään.
Millä perusteella? Se, että molemmat ovat kallellaan oikealle, ei tarkoita sitä, että ne ovat asioista samaa mieltä tai edes sinne päin. Usein hyvä on parhaan huonoin kaveri.
Kokoomus on itse asiassa ollut aika huono kaveri kepulle ja persuille. Jostain pikkujutuista, kuten kikystä ja aktiivimallista päästiin, mutta isot uudistukset (sote) junnaavat paikoillaan, koska eivät pääse mistään sopuun. Esim. Väyrynen ennusteli vaalien jälkeen kepulle vaikeuksia, jos menevät kokoomuksen kanssa kimppaan ja oikeassahan Paavo oli. Väyrysen mukaan olisi kannattanut jättää kokoomus oppositioon ja muodustuu hallitus demarien ja persujen kanssa. Kikyä ei ehkä olisi tullut, mutta se oli joka tapauksessa aika merkityksetöntä pikku puuhastelua. Soten kanssa olisi taas voinut olla paljon helpompaa, jos lehmänkauppoja olisi tehty demarien eikä kokoomuksen kanssa.
Hienoa, että on vaalit tulossa ja on olemassa vaihtoehtoja mädännäisyydelle ja korruptiolle, kuten Liike Nyt! ja Perussuomalaiset. Taustat kunnossa ja näytöt puhuvat puolestaan.
Hienoa miten herkällä korvalla hallituksen ministerit avustajineen kuuntelevat kansan ääntä ja tuntoja, etenkin kun kirkujana on koko kansan Putkosen Matti.
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te urpot kuvitele, että ministerit pystyvät lukemaan kaikki ne paperit joihin laittavat nimensä? Ei todellakaan! Sitä allekirjoitettavaa on yksinkertaisesti vaan niin paljon, että nimiä on pakko laittaa peräperään lukematta päätöksiä. Lukemista varten on virka- ja avustajakunta ja ministerin pitää vain luottaa heihin.
Niinhän sitä luulisi mutta suomivirkamies tuntuu olevan "mä oon vain töissä täällä" asenteella. Paikka on kuitenkin pysyvä ja palkka hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Jos persut nyt ymmärtäisivät, kuinka tärkeää on se, että kansanedustaja on älykäs ja oppinut.
Suomessa tuhlataan ihan liikaa rahaa koulutukseen ja levitetään lukutaitoa vaikka hyvin pärjää ilmankin. STOP turhille opiskelulle ja koulnkäynneille!
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että jatkossakin ideaali persuehdokas on mies, joka on rasistí ja jolla on yrittäjyyttä sen verran, että nimi löytyy rikosrekisteristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te urpot kuvitele, että ministerit pystyvät lukemaan kaikki ne paperit joihin laittavat nimensä? Ei todellakaan! Sitä allekirjoitettavaa on yksinkertaisesti vaan niin paljon, että nimiä on pakko laittaa peräperään lukematta päätöksiä. Lukemista varten on virka- ja avustajakunta ja ministerin pitää vain luottaa heihin.
Niinhän sitä luulisi mutta suomivirkamies tuntuu olevan "mä oon vain töissä täällä" asenteella. Paikka on kuitenkin pysyvä ja palkka hyvä.
Näin se vain on! Onneksi on kuitenkin Fryckman, Harkimo ja Putkonen, jotka pitävät huolta meidän ihan tavallisten ihmisten eduista tuota sääntösuomivirkamies porukkaa vastaan!
Voisiko perussuomalaisten Brother Christmas järjestää keräyksen, jolla kerätään rahaa Fryckmannille?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ymmärtävät, ehkä eivät, mutta persut kasvoivat joka tapauksessa liian nopeasti. Ei ollut aika saada puolueesta ulos hakkaraisia, putkosia ja huhtasaaria. Ongelma ei ole poistunut mihinkään, vaan puolue on edelleen täynnä noita luomakunnan kruunuja, vaikka Huhtasaari tajusikin poistua politiikasta. Herkullisia ulostuloja varmasti luvassa lisää ennen vaaleja ja sehän sopii muille puolueille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on! Onneksi on kuitenkin Fryckman, Harkimo ja Putkonen, jotka pitävät huolta meidän ihan tavallisten ihmisten eduista tuota sääntösuomivirkamies porukkaa vastaan!
Fyrkmanista en tiedä ja putkosta en kommentoi mutta harkimo on sentään tuonut kohtalaisen kasan rahaa ja työllisyyttä ja kansalle viihdykettä lätkämatseissa tähän maahan.
Lisäksi harkimo on kohtalaisen selkeä puhdas liikemies vaikkei aina bisnekset 100% putkeen menekään.
Mutta tietti vasemmiston kannalta taitaa olla sama miten rahat on ansaittu koska rikos on se ansaitseminen ja keinot on vaan yksityiskohta ja vasemmiston ulina vaan kovenee mitä enemmän liikemiehellä on lompakossa rahaa.
Jos Lindström lähtee Brysseliin päättämään, olisi hyvä osata myös englannin kieltä.
Liikemiehiä on monenlaisia. Jotenkin ne kuraisimmat reppanat pyörivät persujen ja kokoomuskepun liepeillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Lindström lähtee Brysseliin päättämään, olisi hyvä osata myös englannin kieltä.
Unohtamatta suomen kielen alkeita. Erityisesti luetun ymmärtäminen on tärkeää noissa hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyrkmanista en tiedä ja putkosta en kommentoi mutta harkimo on sentään tuonut kohtalaisen kasan rahaa ja työllisyyttä ja kansalle viihdykettä lätkämatseissa tähän maahan.
Lisäksi harkimo on kohtalaisen selkeä puhdas liikemies vaikkei aina bisnekset 100% putkeen menekään.
Mutta tietti vasemmiston kannalta taitaa olla sama miten rahat on ansaittu koska rikos on se ansaitseminen ja keinot on vaan yksityiskohta ja vasemmiston ulina vaan kovenee mitä enemmän liikemiehellä on lompakossa rahaa.
Minua vasemmistolaisena ei häiritse lainkaan se, että liikemiehellä on lompakossaan rahaa. Sehän on tulosta hänen työstään. Sen sijaan minua häiritsee liikemiehinä esiintyvät yhteistä kassaa tyhjentävät säälittävät ketkut, joiden osaaminen rajoittuu vilppiin ja kusetuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua vasemmistolaisena ei häiritse lainkaan se, että liikemiehellä on lompakossaan rahaa. Sehän on tulosta hänen työstään. Sen sijaan minua häiritsee liikemiehinä esiintyvät yhteistä kassaa tyhjentävät säälittävät ketkut, joiden osaaminen rajoittuu vilppiin ja kusetuksiin.
Eli siis vihaat omaa puoluettasi ja puoluekavereitasi. Ymmärrän katkeruutesi.
Onhan se kätevää kun on apupuolue samaan aikaan hallituksessa ja oppositiossa