Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juureva levite
https://alavudenoljynpuristamo.fi/alavuden-kylmapuristettujen-rypsioljy…
Eikö sitä ole enää kaupoissa, en ole huomannut että olisi kadonnut?
Olen marraskuusta asti etsinyt useista eri kaupoista, joissa ennen oli. Nyt ei edes hyllypaikkoja ole jäljellä. Aluksi oli tyhjänä pokat ajattelin, että jotain väliaikaisia toimitusvaikeuksia.
Riitan Herkulla oli pienen hetken kaupoissa vihannesten makuisia smootheja, sellaisia haluaisin ostaa ja juoda valmiina tuotteina. En välitä niistä makeista kovinkaan.
Salmiakkipöllöt ja ne samantyyppiset turkoosit pöllöt. Nämä siis irtomakeisia.
Vadelmatuorejuusto
Sitruunaruoho-inkiväärituorejuusto
Wasabitwist-tuorejuusto
Siitakesienileipä - tumma saaristolaisleivän kaltainen leipä
Se oli hyvän jähmeää, muttei kuitenkaan tahmeaa ja hyvän makuista.
Prismasta on tänä syksynä kadonnut Sultan XL -kondomit. Tietääkseni tuote on ollut kokoluokkaa käyttävien keskuudessa suosittu ja luotettu. Useita vuosia ostin tuotteen kätevästi viikoittaisen kauppareissun yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Siitakesienileipä - tumma saaristolaisleivän kaltainen leipä
Se oli hyvän jähmeää, muttei kuitenkaan tahmeaa ja hyvän makuista.
Onkohan ollut sama leipä kuin tässä mainitaan, en pääse lukemaan juttua.
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUK…
Lestijoki-lehti 21.08.1993 - Lehtiluukku.fi
lehtiluukku.fi
https://www.lehtiluukku.fi › readpreview
21.8.1993 — Siitakeleivän ja siitakkeiden vientiä Olli Backman on ajatel lut myös Saksaan. Ensi vuonna varm asti Leipomo O. Ke sä-heinäkuun hän oli ...
Bravo suklaa-banaani jäätelö päihitti kyllä monet kalliimmatkin jäätelöt.
Sitä sai joskus tarjouksesta puoli-ilmaiseksi ja se oli tosi hyvää. Pidin sitä pakkasessa vierasvarana. Joskus söin ne sieltä itse, eikä vierasvaraa ollutkaan.:))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-luvun merkkarit joita irtareina myytiin.
Royal-suklaa joka muutettiin huonoksi.
Nämä eivät varmaankaan ole samoja merkkareita, mutta suosittelen, ovat todella hyviä: https://www.nostalgiashop.fi/isommat-salmiakki-merkkarit-p-330.html
Onko saman makuisia?
Olen 80-luvun lapsi, joten ei kokemusta 70-luvun merkkareista, mutta jollain vanhalla reseptillä nuo kai tehdään ja kuten sanoin: 😋😋😋
Itse tilasin netistä rfsu grande xl kortsuja, jotka ovat isompia, kuin sultan xl-kortsut. Nyt menee mukavasti päälle, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta on tänä syksynä kadonnut Sultan XL -kondomit. Tietääkseni tuote on ollut kokoluokkaa käyttävien keskuudessa suosittu ja luotettu. Useita vuosia ostin tuotteen kätevästi viikoittaisen kauppareissun yhteydessä.
Itse ostin aina k-menun hammastahnaa, oli paljon parempaa kuin ns. merkkkitahnat.
Ei olis kannattanut lukea tätä ketjua. Nyt alkoi tehdä mieli näitä poistuneita tuotteita. Se Midi-puikko kirsikoilla oli paras.
Nykyään kaikki maistuu samalta.
Carte d'Or keltainen mehujää, litran muovilaatikko. Maku oli persikka tai aprikoosi.
Lätkäliiga-salmiakki/lakritsijäätelöpuikko, jääkiekon muotoinen.
Valion lohkeava jugurtti puolukka.
Valion sileät lohkeavat jugurtit "tavallisen muotoisessa" jugurttipurkissa, kaikki maut.
Jalkakylpysuola, joka oli muistaakseni vihreän teen tuoksuinen. Purkki, jossa palloja, yksi pallo/kylpy.
Moniakin kankaita
Hyvää kerniliinakangasta, nyt vain jotain surkeita likaa imeviä ja huonosti puhdistuvia.
Persikan makuinen kermalikööri. DeQuiper?
Bacimysin kunnon tetrasykliinillä. Voide ja etenkin pulveri.
Postimerkkejä, joissa näkyy euromääräinen arvo, eikä vain joku hämärä symboli.
Olen samaa mieltä.