Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacky kaakaovanukas, missä vanukas lohkesi. Uusi on kuulemma pilattu enkä edes osta maistaakseni, kun ei taida olla enää se lohkeava vanukas.
Eihän Jacky ole koskaan lohjennut?
Kyllä on ja sen jopa sai kumottua lautaselle purkista pois silloin, kun tuli alussa kauppoihin myyntiin.
Itse kaipaan sitä punapurkkista jacky vanukasta, oli kaikista parasta.
Vierailija kirjoitti:
Bravo banaani-suklaajäätelö. Tahtoo!
Tätä tuli itse syötyä kesäisin ihan paketillinen opiskeluaikana vuonna 2006.
Kahvin makuinen Viennetta kakku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacky kaakaovanukas, missä vanukas lohkesi. Uusi on kuulemma pilattu enkä edes osta maistaakseni, kun ei taida olla enää se lohkeava vanukas.
Eihän Jacky ole koskaan lohjennut?
Kyllä nimenomaan tuo kaakaovanukas oli lohkeava. Etkö ymmärrä, että kaakao ja maitosuklaa ovat täysin eri asioita?
Verda-merkkinen tärkki vaatteiden silitykseen.
Dr Oetker pizza, jossa pohja oli vihreä ja siitä pohjan taikinasta oli n. puolet pinaattia. Ostin sitä AINA.
Jossain tupakkamerkissä oli filtteri tehty asbestista, tosi koville miehille.
Juustoportin kirsikkajogurtti, klassikko
Vierailija kirjoitti:
Linda siideri.
Ostin tänä kesänä Kilpisjärveltä Kilpishallista (K-kauppa). Hyvää oli!
Vierailija kirjoitti:
Verda-merkkinen tärkki vaatteiden silitykseen.
Kärkkäisellä näytti ainakin olevan nettitietojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Dr Oetker pizza, jossa pohja oli vihreä ja siitä pohjan taikinasta oli n. puolet pinaattia. Ostin sitä AINA.
Muistan tämän, oli kyllä hyvää.
KMS Blonde -shampoo vanha versio 😢 Uusi on tosi huono, hiukset meni hampuksi ja kallis väri viemäriin. Käytin sitä varmaan 10 vuotta, yhyyyyh.
Kaikki tuotteet, jotka uusitaan, ei todella ole vanhaa parempia.
Vierailija kirjoitti:
Sanoma lopettaa Lasten Satukirjasto -nettipalvelun. Ollut aivan loistava, harmittaa:( En aio maksaa Hesarinkaan digitunnuksia, vaikka haluaisinkin sitä lukea, kun olen niin pettynyt.
Hesari on nyt aivan hirveetä kuraa, ideologista käännytystä samoin kuin yle. Journalismi loistaa poissaolollaan!
Vierailija kirjoitti:
Sirkkaleipä
Itse kaipaan sikanautaleipää
Boogie hedelmäviini oli sellainen iso 1,5 L puteli, hyvää ja raikasta. 90:llä kesäisin sitä juotiin ulkosalla ai että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valion sulatejuustokolmiot.
Tästä tuli mieleen, Lidlissä oli kanssa yksittäisiä pieniä sulatejuustokolmioita pakattuna pyöreään purkkiin minkä kannessa oli lehmän kuva. Ihan jäätävän hyvää! En ole enää ikuisuuksiin nähnyt.
niissä on paketti vaihtunut, ei oo enää sitä lehmän kuvaa mutta lötyy siis edelleen :)
ONKO?! Minkälainen paketti siinä sitten nykyään on? Minä en nimittäin edelleenkään ole löytänyt kyseistä tuotetta. Oon menossa Lidliin tänään, joten jos nyt joku tietää, ole ihana ja paljasta mulle lehmäsulatejuustoherkun piilotettu muoto.
La vache qui rit sulatejuusto? Sellanen pyöreä kiekko lissä punainen lehmä kannessa. Saa meillä ainakin läheisestä K-kaupasta kun sitä sinne joskus toivoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoma lopettaa Lasten Satukirjasto -nettipalvelun. Ollut aivan loistava, harmittaa:( En aio maksaa Hesarinkaan digitunnuksia, vaikka haluaisinkin sitä lukea, kun olen niin pettynyt.
Hesari on nyt aivan hirveetä kuraa, ideologista käännytystä samoin kuin yle. Journalismi loistaa poissaolollaan!
Kerropa toki se parempi media. Se teiltä Hesarin ja Ylen morkkaajilta unohtuu aina. Suomeksi: toistatte vain apinana joidenkin idoleittenne sanontoja sen kummemmin suodattamatta.
Kyllä on ja sen jopa sai kumottua lautaselle purkista pois silloin, kun tuli alussa kauppoihin myyntiin.