Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Nalle-merkkinen vaniljanmakuinen kauramaito. Ihanaa kahvin kanssa.
Taffelin jotku sipsit, joissa oli ihan överipaljon maustetta. Niitä oli kahta eri makua ja ne oli pakattu punaiseen ja vihreään kiiltäväpintaiseen pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Taffelin jotku sipsit, joissa oli ihan överipaljon maustetta. Niitä oli kahta eri makua ja ne oli pakattu punaiseen ja vihreään kiiltäväpintaiseen pussiin.
Taffel X-tra oli nimi
Vierailija kirjoitti:
Midi - suklaapuikko kirsikan paloilla, paras jäätelö ikinä. Pataksen urheilutikku toiseksi paras jäätelö :) Black Pete, joka tuli kaupunkiin vain hetkeksi. Eniten kuitenkin olen jäänyt kaipaamaan deodoranttia, joka katosi 90-l alussa, valkoinen purkki ja kultainen teksti: deodaranttti (ei antiperspirantti) joka toimi paljon hikoilevallekin. Oisko ollut Silky jotakin?
Midi-suklaapuikossa oli suklaajäätelö, kirsikoita ja rommia sekä suklaakuorrutus. Oli hyvää. Mutta milloin tätä on viimeksi ollut myynnissä? Itse muistan syöneeni tätä vain joskus 70-luvulla lapsena...
Kikherneet sitruunakastikkeessa, oisko olleet Go Greenin tuotteita. Olivat sikahyviä:(
Lidlin 5% kevytjuustolevite, Pelkästään tämän takia menin Lidliin, eipä kiinnosta enää. Oli hyvää siksikin, että diabeteksen vuoksi piti saada rasva minimiin, en huoli heidän uutta 13% vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Valion sitruunan makuinen bulgarianjugurtti.
Kyllä, tää! Ihan täydellinen tuote.
Essencen 2in1 -puuteri ja concelearpaletti. Juuri täydelliset pakkaukset. Puuteri oli niin peittävä, ettei alle tarvinnut meikkivoidetta ja concelearpaletissa oli kaikki mitä tarvitsin ihon virheiden korjaamiseen!
Lime-minttujäätelötuutti
Piparmintun makuinen litrajäätelö
Mariannejäätelötuutti
Popcornmysli
Mintun makuinen ahaapatukka
Juustokakun makuinen Kismet
Lakritsin makuinen Kismet (vai oliko salmiakki?)
Aeron minttukaakao
Mättö2 karkkipussi
Mango ja limemarinoidut kanan fileesuikalepakkaukset
Semmoinen jännä toffeevanukasvaahto joka oli vielä muutama kuukausi sitten myynnissä
Lapsuuden naminami-vanukkaat
Lakritsivanukas
Rosmariiniruokakerma
Kaikki rakastamani tuotteet lopetetaan aina ja jaksan aina marmattaa niiden ikävöimisestä.
Lidlissä oli joskus kirsikkajäätelöä litran muovipaketissa. Oli hyvää, katosi vuosia sitten.
Myös se hyvä fetajuusto katosi jota oli joskus niissä isoissa metallisissa purkeissa.
Black Pete, oikea merkkari, Jambo, taffelin sileät grillisipsit (pussi oli ruskeakeltainen jos en väärin muista).
Pandan ime ite -suklaamönjä. Muistan kun ala-asteella (joo olen -99 syntynyt) menimme aina kaverin kanssa koulun jälkeen ostamaan pussit ja istuttiin pakkasessa imemässä. Sisältö jäätyi tietenkin ja sen sai sulatettua kätevästi patterin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Pandan ime ite -suklaamönjä. Muistan kun ala-asteella (joo olen -99 syntynyt) menimme aina kaverin kanssa koulun jälkeen ostamaan pussit ja istuttiin pakkasessa imemässä. Sisältö jäätyi tietenkin ja sen sai sulatettua kätevästi patterin päällä.
Oliko Sucklaa ja Lacksuu? :) Itsekin ihmettelin, mihin ne hävisivät. Itse olin yläasteella kun ne tulivat kauppoihin, mutta olivat muistaakseni niin kalliita, että ei niitä sitten tullut ostettua usein.
LakritsiKismet ja karhunvatukan makuiset sipsit.
Jyväshyvän minttusuklaanmakuiset Madonna-keksit. Miksi ne piti lopettaa, en tajua. Ikävöin yhä, vaikka pitkälti yli 20 vuotta lopetuksesta.
Mövenpickin jäätelöt. Yhyy, vieläkin kaipaan! Suklaa ja vanilja olivat parhaita jäätelöitä ikinä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Tupakan myynti pitäisi kieltää kokonaan.