Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen huumevalistus sinulle on annettu koulussa?

Vierailija
13.02.2019 |

Ihan mielenkiinnosta olisi kiva lukea ja vertailla. Kirjoita viestiin myös, että mikä vuosi on kyseessä.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta pelottelemista se oli vielä 90-luvulla. Samanlaista kuin kirkon touhu helevetillä pelottelemisella. Ensimmäisen kerran kokeilin kannabista 2002, eikä se mitään ole mua koukkuun jättänyt, vaikka päivittäin sitä olenkin siitä asti poltellut. Heroiinia tuli käytettyä muutaman vuoden ja eipä sen lopettaminen missään tuntunut. Heroiinin jälkeen olen alkanuut käyttää LSD:tä, eikä vieläkään ole tehnyt mieli hypätä katolta alas. Alkoholista ei varoiteltu koulussa juurikaan ja ainakin 5 kaveriani onkin jo menettänyt henkensä alkoholin vuoksi.

Vierailija
82/84 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista. Peruskoulu 1975-1984 pikkukylässä Pirkanmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta pelottelemista se oli vielä 90-luvulla. Samanlaista kuin kirkon touhu helevetillä pelottelemisella. Ensimmäisen kerran kokeilin kannabista 2002, eikä se mitään ole mua koukkuun jättänyt, vaikka päivittäin sitä olenkin siitä asti poltellut. Heroiinia tuli käytettyä muutaman vuoden ja eipä sen lopettaminen missään tuntunut. Heroiinin jälkeen olen alkanuut käyttää LSD:tä, eikä vieläkään ole tehnyt mieli hypätä katolta alas. Alkoholista ei varoiteltu koulussa juurikaan ja ainakin 5 kaveriani onkin jo menettänyt henkensä alkoholin vuoksi.

Mistä sait heroiinia?

Vierailija
84/84 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu 1991-2000 pikkukunnassa Pirkanmaalla. Huumevalistusta ei paljon ollut, jouduin vähän aikaa miettimään tätä kysymystä. Mutta porttiteoriaan perustuvaa valistusta se oli ja muistan videon, jossa tytön ääni kertoi tuon appelsiinin kuorimistarinan dramaattisilla kuvilla varustettuna.

Olen pysynyt täydellisen erossa kaikista huumeisiin liittyvästäkään koko elämäni ajan, en osaa sanoa, mikä rooli tällä valistuksella on siinä ollut.

Paremmin muistan saatananpalvontakohun, olikohan n. 1994-97.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi