Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa mieltäylentävä 4-v neuvolakäynti. Ylihuomenna uudelleen.

Vierailija
17.05.2006 |

Tyttäreni laittoi oikein ranttaliksi. Ensin ei suostunut riisumaan takkiaan ja sitten vaan huusi ja vikuroi yli puoli tuntia. Mitään tehtäviä ei tietenkään suostunut tekemään eikä vastaamaan kysymyksiin. Th:kin sanoi jotain että " jos luonne on tuollainen..." . Yleensä oikein yhteistyöhaluinen, mukava ja " kiltti" tyttö, mutta ei neuvolassa. Nyt kotona taas ihan normaali ja rauhallinen ja juttelee. Ärsyttää ja nolottaa, vaikka tiedän ettei pitäis.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuitenkin että näet ätiyden eteen töitä, ei siinä mitään. Mutta rakas pieni kulta, kaikki lapset eivät ole höynäytettvissä mitenkään mukaan. Esimerkiksi tuo käyttämäsi keino on aika läpinäkyvä meidän älykölle. Toinen lapseni menee " halpaan" taas aina kun vähänkin virittelee " ansaa" .

Vierailija
22/28 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit lähdettiin pois, juteltiin tytön kanssa vakavasti ja sitten kävi ilmi, että hän jostain syystä ujosteli minua ja halusi käydä yksin th:n luona. Varasin uuden ajan ja tyttö meni reippaasti yksin huoneeseen ja teki tosi loistavasti kaikki jutut.

kai mä olen sit niin kaamee äiti.. =0) Mutta ei tosiaan ap:n tai kenenkään muunkaan tarvii harmitella tuollaista, av:llakin on moneen kertaan ollut juttua tästä samasta eli yleistä on! Ja niille, jotka väittää tätä kasvatusasiaksi, pöh! Se on luonneasia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemani tapa ei ollut lapsen höynäytystä vaan älykkään lapsen vastarinnan murtamista, saamista avautumaan ja olemaan oma itsensä sen sijaan, että kokee olevansa tarkkailun alla. Lapseni on todella avoin ja ulospäin suuntautunut (ja älykäs, oppi mm lukemaan ja kirjoittamaan 4-vuotiaana) ja aivan ihana persoona. Tuon ihanan ihmisen halusin kaivaa myös neuvolan terkan ihasteltavaksi umpimielisen klopin sijaan, jolta hän alkuun vaikutti. Ja onnistuin.

Sinulla ilmeisesti ei ole keinoja oman lapsesi esiintulemiseen, mistä olen vilpittömästi pahoillani puolestasi. Mutta turhaa purat pahaa oloasi meihin muihin äiteihin.

8/21

Vierailija
24/28 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan helpompi tapaus, yritä käsittää.

Vierailija
25/28 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mulla vaan on parempi suhde/yhteys lapseeni?

8

Vierailija
26/28 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sellaselta isot tytöt hiekkalaatikolla meiningiltä (" Mun äiti leipooki parempaa pullaa ku sun äiti, lällällää" )

Ap

Vierailija
27/28 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tottakai kommentoin, kun kasvatustani mollataan, etkö itse niin tekisi? Anteeksi vielä, että yritin olla avuksi. Yritä jatkossa pärjätä omillasi, jos et kestä keskustelua!

8

Vierailija
28/28 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun kaikista asioista kehkeytyy kauhea sanasota. Kukin kasvattaa tavallaan, eiköhän kaikissa ole hyviä ja huonoja puolia.

Kiitos vaan neuvoistasi!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi