G: Millaisen leivän söit viimeksi?
Mulla: Oulaisten jälkiuunileipä (ala- ja yläpuolet) pakastimesta, sulatettu leivinpaahtimessa. Ingmariinia, Rainbow-kermajuustoa, Lidlin hasselpähkinäsalamia, kurkkua. Molemmat puolet samoin täyttein.
Kommentit (41)
Näkkärin paksulla woilla, se vaan kuului jauhemaksapihvien, perunoiden, Ruskean(!) kast ja porkkanaraasteen kylkeen..
Parhaillaan syön siemennäkkäriä ilman päällisiä
Vierailija kirjoitti:
Vehnälese viipale kermajuustolla, voilla ja kirsikkatomaateilla.
Täh? Montako kirsikkatomaattia söit lattian kautta?
Itsetehtyjä porkkanaraejuustosämpylöitä. Päälle porkkanapestoa, kurkkua ja silputtua purjosipulia.
Halkastu vaasan ruispala, väliin herkkumaksamakkaraa, tomaatti pyrettä, tilliä ja sipulisilppua.
Aamulla täysjyväpaahtoleivän päällä margariinia, kinkkua, keitettyä kananmunaa, avokaadoa ja ripaus pippuria päälle AAH tuo on niin hyvää!
Leivon leipomon Saariston varras - leipää ja Milbona-sinihomejuustoa.
Aamulla paistoin pataleivän ja söin lämpimänä voin kanssa pari siivua.
Jälkiuunipala itsetehdyllä sienisalaatilla.
Ohut Reissumies, jonka päällä Floraa ja mätitahnaa. Taivaallista.
paahdettu Ruispala Ingmariinilla ja siivulla Aamupala-juustoa, keiton kaverina ei siihen muuta päällisiä kaivannut, juustokin vain siksi että niitä oli jäänyt viime viikonlopulta
Sigdalin kauranäkkäriä, philadelphiaa, meetvurstia, kermajuustoa, tomaattia ja ripaus herbamarea. Huuhtelin alas kermakaakaolla.
Itse tehty ohrarieska, joka oli jo vähän kuivahtanut. Päällä Floraa, metwurstia, kermajuustoa ja paprikaa.
Juustopatonkia Floora levitteellä, voileipäkinkulla ja suolakurkuilla.
Ohutherkkuviipaleita (ruis). Päällä lounaaksi paistamaani uunilohta sekä silputtu valkosipulinkynsi. Toinen viipale kurkkusiivuilla peitettynä. Kolmas viipale lohella ja Aura-sinapilla. Nyt pakko mennä nukkumaan, ettei tää herkkuilu jatku...
Ruisnäkkileipä, beceliä, metwursti- ja juustosiivu, tuoretta kurkkua.
Itse tehdyn gluteenittoman porkkanasämpylän, päällä vähän voita ja goudasiivu. Sairaan hyvää!
Uotilan Aito Pälkäneen 100 % kauraleipää kaksi siipaletta, molemmille päälle oivariinia, 17 % oltermannijuustoa, paahdettua ohuen ohuita kanfileleikkeleitä ja tuorekurkkua. Aamuksi töihin kahville mukaan, hymyilyttää jo nukkumaan mennessä, kun tietää mitä herkkua on tiedossa ;)
Puolikkaan moniviljasämpylän savujuustolla.