Nolo kysymys. Mutta häiritseekö muita..
miehelle vuosien saatossa kehkeytynyt hyvän kokoinen kaljamaha? Mua asia häiritsee aika paljon, ja hienovaraisesti olen miehellekin asiasta maininnut. Onhan tuo oma kroppakin vuosien saatossa muuttunut kovasti, mutta on vielä kuitenkin ainakin vaatteilla peitettävissä ;) Ja toki rakastan miestäni kovasti, eikä mielestäni kropan muuttuminen ole syy vaihtaa toiseen. Mielipiteitä?
Kommentit (11)
Seksi kuluttaa myös kaloreita... ja kivaa!
yhdessä ja erikseen. Mutta paheena kummallakin valtava kulinarismi.. Liikkumaan ei ole innokas, olen sitäkin yrittänyt. Ja ei kyllä tunnusta olevan masentunutkaan, sekin asia on puitu.
-ap
Pelkään sairastumisriskin kasvua. Mahaa ei ole ylipaljoa, mutta sovittu ollaan, että vähän tarvis saada pois.
Tuota karppausta tai protskudiettiä voisi ajatella, niitä ei olla kokeiltu. Liekö vaan kovin hyviä esim. kolesteroliarvojen kannalta?
-ap
juttu, miestä ei huvita lähteä lenkille tai pelaamaan-ei jaksa, ei ole aikaa jne. Tekee istumatyötä, joten ei siinäkään tule liikuttua. Yhteinen aika liian vähäistä.. Eniten minua siinä ärsyttää, että miestä ei tunnu vaivaavan yhtään vaikka terveys alkaa mennä. On saanut verenpainelääkityksen ja verensokerit kohollaan. Olen yrittänyt vaikka mitä, mutta kun ei niin ei- asiasta ei saa puhua, hän loukkaantuu ja suuttuu eli arka aihe silti tuntuu olevan.
Miten ihmeessä saisin hänet edes huolestumaan terveydestään?
Pähkinät, siemenet, kasvisöljyt sun muut vähärasvaisemman lihan kaverina ja paljon paljon kasviksia ei mielestäni ole ollenkaan huonon kuuloinen dieetti. Itse vain rakastan perunaruokia, joten minuun tuo ei siksi kolahda =)
Minun mieheltä lähti viime kesänä 18 kiloa 2 kuukaudessa Atkinssilla. Mä olen sitä mieltä että se on turvallista kunhan tietää mitä tekee, aiheeseen pitää jonkin verran tutustua. Siitä en tiedä onko se hyväksi elinikäisenä ruokavaliona niin kuin väittävät, mutta esim. minulta se ilmeisesti ajoi pois suolistohiivan, makean ja mussuttamisen himo on pysynyt poissa sen jälkeenkin. Mies oli vielä ihan onnessaan kokkaillessaan rasvaisia munakkaita aamiaiseksi. Oli siis tosi mieluisa dietti miehen makuun, kunhan muistaa vähentää rasvan määrän taas minimiin dietin loputtua.
Ja pääasia että rakastat. Itse jopa huomasin alkavani pitämään pulleampia miehiä seksikkäinä yleensäkin. Nyt on taas pitänyt totutella hoikempiin :).
Miksi haluaa sellaista mukanaan kantaa, kuvittele että vatsanahka avataan ja kaikki sisukset näyttää erikokoisilta rasva paketeilta. Lopettakaa olut, vehnäjauhot ja sokeri, ei mitään muuta, eikä liikkuakkaan tarvitse, koittakaa edes pari viikkoa, ja huomaat eron. Yleensä kun näkee isomahaisen miehen, ni se ällöttää, ei sillä ole mitään tekemistä kulinarismin kanssa, vaan lähinnä ajattelee että yksinkertainen ihminen, makkaran ja oluen ystävä.
Siitä riittikin hauskaa pitkäksi aikaa. Mieskin oikein ihasteli kupuaan. Nyt alkoi laihduttaa, kun alkoi häiritä itseäkin.
että sama miltä hän näyttää mutta keskivartalolihavuus on terveysriski ja mielelläni pitäisin hänet vielä kauan.. se tehosi!