Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi tulla lastenvaunuinesi tukkimaan kauppojen käytävät?

Vierailija
12.02.2019 |

Jos on pakko lisääntyä - eikö sitä voi tehdä siten, ettei koko yhteiskunta joudu siitä kärsimään...?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnassa ei saisi olla muita ihmisiä. Heistä on vain riesaa.

Vierailija
2/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö samaa pyörätuolissa istuvilta, rollaattoria käyttävältä tai muuten juuri SINUN tientukkonasi olevalta? Sinunlaisesi pitäisi heittää niskaperseotteella ulos kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ap tilaamaan ruokasi netistä niin hermosi pelastuvat.

Vierailija
4/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot ja kalliit merkkilastenvaunut, jotka haluan kaikkien huomaavan. Hyvin näemmä toimii.

Vierailija
5/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yhteiskunta=ap. 

Vierailija
6/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se, että olen lisääntynyt, on joillekin syy toivoa että en olisi enää olemassa? 

Vierailija
7/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan sinun eläkkeesi maksaa? Olisiko yhteiskunta parempi, jos vanhempasi olisivat noudattaneet nykyistä suositustasi?

Vierailija
8/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen kaupasta asioita, en uskalla liikkua juuri nyt kantorepun kanssa, ja minulla on 2kk vauva. Tilaan netistä minkä voin mutta tulee myös äkillisiä tarpeita kun on nuo kaksi isompaakin lasta. En todellakaan lähde huvikseni vaunuilla kotoa tällä kelillä.

Vierailija
9/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska trollausyritys. Nuorison ilmaisu köyhtyy koko ajan, sääli.

Vierailija
10/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tekin lähdette mukaan!

Vierailija
11/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD jep jep. Nyt ap takas sorvin ääreen keksimään parempia provoja.

Vierailija
12/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan aiheuttaa sinulle mahdollisimman paljon tuskaa, mielipahaa ja kärsimystä. Parhaiten se käy muistuttamalla sinua siitä, että minä olen lisääntynyt ja sinä et siinä onnistunut.

Vierailija
13/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan vanhemmat saavat vaunuineen liikkua siellä missä muutkin. Silti minuakin ärsyttää kännykkäänsä tuijottavat ja vaunuineen mutkittelevat tai vasenta laitaa kulkevat. Aivan kuin kävelijöiten tai pyöräilijöidenkin suhteen.

Vasta ihmettelin, kun äiti työnsi vaunujaan pyöräilijöiden puolella kännykkäänsä tuijottaen ja kun pyöräilijä soitti kelloa, äiti kilahti totaalisesti.

Vierailija
14/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vaunujen kanssa saa liikkua ja se on suotavaakin, mutta kanssaihmisiäkin voisi ottaa vähän huomioon. 

Minullakin on lapsia ja varon etten tuki koko käytävää. 

Se että on onnistunut puskemaan käärön tortustaan ei tee kenestäkään maailmanomistajaa. Ihan vähän aikaa yksi mamma parkeerasi juoruamaan rullaportaiden loppuun ja raivostui kun jengi joutui tönimään rattaita päästäkseen ohi.

Vierailija
15/15 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä kaupassa kuljen vähän etäällä vaimosta kun hän työntää lastenvaunuja, että joku luulisi hänen olevan yksin ja uskaltautuvan sanomaan väärän sanan. Silloin tulee "sirkus". Nostan sellaisen metakan asiasta eikä väkivallaltakaan ole aina vältytty. Lastenvihaajat ;"go ahead make my day". Yhdellä sellaisella näytöksellä elää pitkään. Siitä saatu adrenaliinitrippi on kouluttava ja harmi, ettei niitä tule useammin. Linja-autosta olen kaksikertaa heittänyt teinin ulos kunnon alkanut narisemaan vauvan äänistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi