Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi antaa edes vanhempieni tulla kylään

Vierailija
12.02.2019 |

.. Koska en halua siivota ja laittaa tavaroita piiloon. Asun yksin kolmiossa ja tavaraa on kertynyt. En halua tunkea kaikkea kaappeihin, vaan esim. vaatteita on kasoissa niin olohuoneessa, makuuhuoneessa kuin kolmannessakin huoneessa. Joka paikassa on koruja, kynsilakkoja, laukkuja, kenkiä ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. Vessassa en piilottele purkkeja kaappiin, vaan sielä on useita hyllyjä ja tasoja niitä varten. Vihasin sitä aikanaan kotona, että kaikki piti olla piilossa jo sen takia, ettei joku niitä veisi. Vanhempani ei tätä järjestelyä ymmärtäisi, mutta eivät ymmärrä myöskään sitä, miksi en päästä heitä kotiini. Niin ja en ole 2 kymppinen, vaan lähes 5 kymppinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua tunteeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstraat siis kaikkea, koska perusturvallisuuden tunteesi puuttuu, ja lisäksi karkotat läheltäsi ne ihmiset, joiden alitajuisesti tiedät olevan syyllisiä perusturvallisuuden tunteesi puuttumiseen. Eiks je?

Sulla on kaksi ongelmaa: tämä itsetunto-ongelma ja siisteysongelma. Tiesitkö, että asuntosi voidaan ottaa taloyhtiön hallintaan, ellet saa siivotuksi ja tulee esim. haju- tai tuholaisongelmaa (mitä usein tulee, kun mättää tonnikaupalla roinaa läjiin pitkin huushollia)?

Älä viitsi väittää, että sinusta on HAUSKAA asua kaatopaikalla.

Vierailija
4/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on, että tavaraa on esillä ja järjestyksessä paikoillaan, mutta sun tapauksessa siitäkö ei ole kysymys? Jos tavarat on pitkin poikin joka paikkaa, kyseessä on vaan törkyisyydestä, ei siitä ettei niitä piilota.

Vierailija
5/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamstraat siis kaikkea, koska perusturvallisuuden tunteesi puuttuu, ja lisäksi karkotat läheltäsi ne ihmiset, joiden alitajuisesti tiedät olevan syyllisiä perusturvallisuuden tunteesi puuttumiseen. Eiks je?

Sulla on kaksi ongelmaa: tämä itsetunto-ongelma ja siisteysongelma. Tiesitkö, että asuntosi voidaan ottaa taloyhtiön hallintaan, ellet saa siivotuksi ja tulee esim. haju- tai tuholaisongelmaa (mitä usein tulee, kun mättää tonnikaupalla roinaa läjiin pitkin huushollia)?

Älä viitsi väittää, että sinusta on HAUSKAA asua kaatopaikalla.

Hetkinen, en tarkoita mitään roskien keräämistä nurkkaan tai että en siivoaisi, vaan minulla on vaan lähes kaikki esillä ja esimerkiksi valtava määrä pehmoeläimiä pitkin sohvia ja sängyssä. Tiedän, että tätäkään eivät jäykkämieliset vanhempani ymmärtäisi. Haukkuvat vähän väliä minulle veljeäni, jonka luona ovat kerran käyneet. Tällä oli kuulemma vinyylilevyjä joka paikassa.... Heidän mielestään ne kuuluisivat roskiin, eikä esille.

Ap

Vierailija
6/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat nyt ihmettelee milloin mitäkin. Meillä vähän toisin päin, eli vanhemmillani on valtavasti tavaraa, seinätkin täynnä tauluja ja keramiikkalautasia ja koristeryijyjä ja metallisia koriste-esineitä tms, kirjahyllyä täynnä kirjoja, pöydillä on pöytäliinat ja joku kukka-asetelma koristeena... Mulla on hyvin minimalistinen tyyli: mustaa ja valkoista, ei kirjahyllyä, ei montaakaan koriste-esinettä koko huoneistossa, seinillä 1 juttu per huone, esim. olkkarissa iso musta sisustustarra jossa puu- ja linnut -aihe tai makkarissa meriaiheinen taulu. Äitini aina ihmettelee, että miten on niin köyhän näköistä vaikka pitäisi rahaa olla ostaa koristeita, ja yrittää lahjoittaa mulle täysin ei-mun-tyylisiä söpöjä pikku koriste-esineitä joita voisi laittaa pilaamaan mun asunnon modernia, selkeää ilmettä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän