Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Olli Lindholm kuollut!

Kommentit (677)

Vierailija
361/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cf35263c-1c86-40e2-9117-7b5679…

”– Vaikka olen sanonut, että en enää koskaan esiinny Yö-yhtyeen kanssa, nyt haluaisin tehdä heidän kanssaan vielä yhden keikan, jos se olisi Yön viimeinen keikka. Haluaisin laulaa sillä keikalla.”

Kummasti alkoi Hakulistakin sitten kiinnostamaan.

Vierailija
362/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen sarjoissa menevät. Yksi vielä... ketä veikkaatte? Sanoisin muuten Vesku mutta on selvinnyt jo monesti niin en usko.

Tauski, tolla juomisella.

Toivottavasti ei Hector vaan. Ollut niitä sydänjuttujakin.

Yleensä ne joilla on ollut oireita, osaavat hakeutua lääkäriin heti jos on oireita ja lisäksi heillä on lääkitys.

Yllätyskuolemat tapahtuvat niille, joiden verenkiertoelimistön tila ei ole tiedossa.

Voivat hakeutua lääkäriin, mutta eri asia, saavatko hoitoa siltikään. ohis

äitini pääsi sydänleikkaukseen reippaasti yli 75 v ja pian. Elää vielä yli 90 v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, alkoiko sydänkohtaus aktin aikana vai vasta seksin jälkeen? Liian timmi nuori tyttöystävä on vanhukselle vaaraksi.

Vierailija
364/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulta kaunis lainaus Hakulisen biisistä "Kuninkaat kuolee Sunnuntaisin" https://www.instagram.com/p/Btx6mL0Ff8j/ Naurattaa nää kommentit Anne Puu kiillottaa kilpeään..myötä häpeä taas tapissa!!

Vierailija
365/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivulta kaunis lainaus Hakulisen biisistä "Kuninkaat kuolee Sunnuntaisin" https://www.instagram.com/p/Btx6mL0Ff8j/ Naurattaa nää kommentit Anne Puu kiillottaa kilpeään..myötä häpeä taas tapissa!!

Korjaan Suvilta.

Vierailija
366/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ilmoitti mulle tänään kahvihuoneessa. Nyt on suru-uutinen. Olli Lindholm on kuollut. Olin ihan että hä! En ollut kuullutkaan koko tyypistä. Kyllä Nykäsen Matin kuolema kosketti enemmän.

Vierailija
367/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen sarjoissa menevät. Yksi vielä... ketä veikkaatte? Sanoisin muuten Vesku mutta on selvinnyt jo monesti niin en usko.

No Mikko Saarela ehti jo kuolla tammikuussa, että nyt olis kolme kasassa. Ensi vuoden helmikuuta odotellessa,,

Voimia omaisille, täysi yllätys taisi olla kaikille.

Vierailija
368/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Olli yksin kuollessaan. Vai kuka hänet löysi?

Vierailija
369/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla katsoin ohjelman. Missä hän etsi parempaa sänkyä univaikeuksiinsa.

Oi miksi katsoisikaan sen ohjelman jaksa paremmin.

Hän kertoi uneenpääsyvaikeuksistaan, että nojatuolista kömpii sänkyyn nukkumaan.

Unitutkija suositteli hänelle uutta sänkyä, jonka hän valitsikin.

Voi tätä kuoleman elämää❤️

Vierailija
370/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne joilla on ollut oireita, osaavat hakeutua lääkäriin heti jos on oireita ja lisäksi heillä on lääkitys.

Yllätyskuolemat tapahtuvat niille, joiden verenkiertoelimistön tila ei ole tiedossa.

äitini pääsi sydänleikkaukseen reippaasti yli 75 v ja pian. Elää vielä yli 90 v. 

Koska äitisi sai hoitoa, niin kaikkihan sitten saavat...Eiku...

Vierailija
371/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herrantähden noita kirjoituksia☹️

Vierailija
372/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”– Vaikka olen sanonut, että en enää koskaan esiinny Yö-yhtyeen kanssa, nyt haluaisin tehdä heidän kanssaan vielä yhden keikan, jos se olisi Yön viimeinen keikka. Haluaisin laulaa sillä keikalla.”

Porissa oli kiva vaihtoehto/punk bändi varietee83, joka soitti covereita Yön biiseistä. Kaikki oli ok kunnes Hakulinen halusi itse tulla bändiin.

Bändi ei ollut sitten enää uskottava juuri sellaisena cover-bändinä kuin oli ja taisi muukin jäsenistö vaihtua.

Olis vaan antanut olla.

Vierailija
373/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, alkoiko sydänkohtaus aktin aikana vai vasta seksin jälkeen? Liian timmi nuori tyttöystävä on vanhukselle vaaraksi.

Timmit tyttöystävät voi myös osata elvyttää.

Vierailija
374/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen oli parempi laulaja. Ja mäkhyppäri.

Vierailija
375/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porissa oli kiva vaihtoehto/punk bändi varietee83, joka soitti covereita Yön biiseistä. Kaikki oli ok kunnes Hakulinen halusi itse tulla bändiin.

Bändi ei ollut sitten enää uskottava juuri sellaisena cover-bändinä kuin oli ja taisi muukin jäsenistö vaihtua.

Olis vaan antanut olla.

Kyllä nämä Varietee83 -tyypit on Turusta.

Ei ole jäsenet vaihtuneet, toinen kitaristi vaan sai lähteä.

Hakulinen ei "halunnut" tulla bändiin, vaan häneen otettiin bändin toimesta yhteyttä.

Uskottavuuteen tämä ei vaikuttanut, muihin sisäisiin asioihin bändin kesken kylläkin.

Vierailija
376/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri ilmoitti mulle tänään kahvihuoneessa. Nyt on suru-uutinen. Olli Lindholm on kuollut. Olin ihan että hä! En ollut kuullutkaan koko tyypistä. Kyllä Nykäsen Matin kuolema kosketti enemmän.

Samoilla viivoilla kanssais, paitsi että olin kuulluna "musaansa" ja nyt pittää miettiä kestä tulloo Suomen huonoin levyttänyt artisti Linholmin jälkeen. Oma poikansa oli sanonut häpeevänsä isänsä tuotantoa.

Vierailija
377/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Nykänen oli parempi laulaja. Ja mäkhyppäri.

Matti oli myös nöyrä kansanmies jota ei tarvinnut kumarrella. Toisin kuin Olli, joka oli ylpeä lesottaja. Muilla palstoilla on ei niin mairittelevia muistoja Ollista, millasta kohtelua olivat fanit saaneet herra ylhäiseltä.

Vierailija
378/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä tiennytkään tuosta Sari Seppälän kuolemasta. Muistan vaan hänet jo sieltä lapsuuden automatkoilta, kun aina oli Nova päällä. Nyt on sitten hänkin jo poissa RIP.

Vierailija
379/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena hillitön Yön fani ja nyt tuntuu, että nuoruus on tosiaan lopullisesti mennyt .

Sama on fiilis ja jos tämä on sitä miltä vanheneminen tuntuu, niin en tykkää kyllä yhtään.. Ensin kuoli Taikapeilin Hanna-Riikka viime kesänä, tuli kuunneltua (ja jopa fanitettua) nuorena ja jotenkin kuolema tuli täysin puskista vaikka sillä olikin ollut iankaiken se syöpä. Tai ehkä just siksi. Sitten kuoli Sari Seppälä jota tuli kuunneltua varsinkin Novan alkuaikoina töissä ihan joka arkipäivä. Sitten menikin Matti Nykänen, se ihan ensimmäinen lapsuuden sankari ja urheilija jonka julisteitakin oli seinällä. Ja nyt sitten Olli Lindholm..

Jotenkin tuntuu nyt kaikkinensa ihan liialta, vaikka ketään näistä en edes henk.kohtaisesti tuntenut.

N42

Mun "vanheneminen" lähti liikkeelle Sammy Babizinin kuolemasta, ja Cisse Häkkisen ja Albert Järvisen lähdöt olivat aika koskettavia myös. Kirkaa mietin vieläkin. Ulkom. Kurt Cobainin kohtalo kosketti. Ja tietenkin John Lennon.

Mä aloin vanhentua heti kun Saara Aalto muutti Lontooseen ja valloitti maailman.

Vierailija
380/677 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin osanotto läheisille

Ketju on lukittu.