Mitä aiotte tänään tehdä?
Kommentit (11)
Ensin töissä klo 16.30 asti. Kävellen kotiin ja ajattelin vetäistä puolen tunnin treenit nyrkkeilysäkin kanssa sillä välin, kun lämmitän eilistä ruokaa uunissa.
Laitan pyykit pyörimään ja syön. Sen jälkeen voisi kaivaa maalauskamppeet esille ja aloittaa pitkästä aikaan maalaamaan uutta taulua. :)
Sänkyyn iltalenkin jälkeen yhdeksän jälkeen, "iltasaduksi" äänikirjaa ja ajoissa nukkumaan, kello soi taas 05.45 töihin.
Töiden jälkeen yhdistyksen toimikunnan palaveri, siten saunaan ja yksi jakso Game of Thronesia.
Pakata vauvan kärryihin ja lähteä hakemaan eskarilaisen. Sitten vien kummatkin lapset mummolaan ja lähden ostoksille siskoni kanssa.
Vedän varmaan keittiöveitsellä kurkkuni aiuki.
Kohta mennään neuvolaan ja sen jälkeen uimaan. Illaksi ei ole mitään suunnitelmia, mies on työreissussa joten lasten kanssa olen nyt kirjaimellisesti 24/7. Olisi hauska käydä uimassa, mutta pitää ensin kysyä pystyykö joku lähtemään meille kaveriksi.
Tänään on ensimmäinen päivä äitiyslomaa. Olen nukkunut pitkään ja nyt odotan miestä kotiin että päästään ostoksille, vauvat tarvitsee vielä sängyt ja hieman lisää vaatteita. Illan taidan katsella Rillit Huurussa-jaksoja. Kovin paljon ei jaksa olla liikkeellä, selkä on todella kovilla koko ajan.
Hoidan kotona neljää kipeää lasta (kolme omaa ja yksi lainalapsi) Sain koko porukan hetki sitten unille, nyt toivottavasti hiljaisuutta ainakin seuraava tunti. Tuskin mitään kovin ihmeellistä tulee tänään tehtyä, kauppareissun taidan tehdä kunhan mies tulee kotiin.
Töissä toivottavasti vain kolmeen ettei täydy jäädä ylitöihin. Töiden jälkeen käyn Lidlissä, kotona suihkuun, ruokaa, Netflixiä ja nukkumaan klo 20.
Olen ulkoistunut työelämästä, niin on paljon aikaa. Vein mukulan kouluun, siivosin, pesin kaksi koneellista pyykkiä ja tiskit.
Nyt olen somessa ja luen kaikki löytämäni uutiset sekä kaksi numeroa Voima-lehteä. Hyvä lehti älykkäille ihmisille, suosittelen. Etsin ompelu- ja neulontaideoita. Koneet ovat tuossa valmiina, materiaalia kaappi täynnä.
voima.fi
Mennä töihin. Väsytti aamulla niin paljon että jäin pitämään "etäpäivää" eli jatkoin unia. Parin tunnin päästä alkaa palaveri johon pitää raahautua. Ja ilta menee sitten rästitöitä tehdessä. Mutta oli kyllä makeat aamupäivä unet.