Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Olli Lindholm kuollut!

Kommentit (677)

Vierailija
661/677 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Mutta tsekkaas millaisen viestin sain aivan äsken, Lindholm sanoi Kotrolle ja näytti puhelintaan.

Puhelimessa oli tekstiviesti ensihoitajana työskentelevältä naiselta:

– Olen Minna Virtanen (nimi muutettu), en ole sekopää. Katsoin sinua eilen Voice of Finlandissa ja sinun kannattaisi nopeasti tutkituttaa sydämesi. Huulesi näyttivät sinertäviltä eilisessä lähetyksessä. Tänään katsoin sen uudestaan, ja huulissa tosiaan on sininen sävy. Se voi olla vaarallinen merkki. Toimin työkseni ensihoitajana.

Kotro piti viestiä hyytävänä.

Lindholm otti sen sijaan asian kevyemmin.

– Mutta tämmöistä tämä, laulaja totesi ja jatkoi juttua julkisuudesta."

Aikamoista...

Vierailija
662/677 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes koko ruudulle parikyt sekunniksi voinu sooiapia muistoa kunnioittaen. Jotain inhimillisyyttä voisi olla kaupallisuuden seassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/677 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs, että näin maanantain ja tiistain välisenä yönä unta, että olin VoF:n alkukarsinnassa laulamassa. Kaikki tuolit kääntyivät ja minä valitsin Ollin. Eikä ole ollut mitenkään tapana uneksia Ollista. Pidin hänestä kyllä ihmisenä kovasti, vaikka Yö nyt ei ole koskaan oikein kolahtanut. Joka tapauksessa, päivemmällä tiistaina tullut uutinen teki surulliseksi.

Olen ennenkin nähnyt "enneunia" mm. mieheni mummon kuolemasta, esikoiseni odotuksesta ja äitini kolarista. Myös valveilla ollessa saan toisinaan outoja fiiliksiä liittyen läheisiini ja yleensä ne aina on merkannu jotakin joka on heille just tapahtunut.

Tässä kohtaa mietin vaan, että oliskohan tilanne eri, jos olisin valinnut unessa toisen tuomarin? Asioilla ei tietenkään voi olla mitään yhteyttä, mutta on nää vaan aika jänniä sattumia.

Vierailija
664/677 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen naiset, viekää ne miehet lääkäriin. Osa pelkää lääräriin menoa. Tehkää kotiruokaa, vihannekst yms. Liikuntaa muutakin ku jumppaa lauantaisin saunan jälkeen. Ylös, ulos ja lenkille. Ostakaa mittari kotiin ja mitata verenpaine useesti. EKG, kolestroli jne

Tätä on kyllä tyhmä ihminen alapeukuttanut. Sillä tämä henkilö on oikeassa.

Vierailija
665/677 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs, että näin maanantain ja tiistain välisenä yönä unta, että olin VoF:n alkukarsinnassa laulamassa. Kaikki tuolit kääntyivät ja minä valitsin Ollin. Eikä ole ollut mitenkään tapana uneksia Ollista. Pidin hänestä kyllä ihmisenä kovasti, vaikka Yö nyt ei ole koskaan oikein kolahtanut. Joka tapauksessa, päivemmällä tiistaina tullut uutinen teki surulliseksi.

Olen ennenkin nähnyt "enneunia" mm. mieheni mummon kuolemasta, esikoiseni odotuksesta ja äitini kolarista. Myös valveilla ollessa saan toisinaan outoja fiiliksiä liittyen läheisiini ja yleensä ne aina on merkannu jotakin joka on heille just tapahtunut.

Tässä kohtaa mietin vaan, että oliskohan tilanne eri, jos olisin valinnut unessa toisen tuomarin? Asioilla ei tietenkään voi olla mitään yhteyttä, mutta on nää vaan aika jänniä sattumia.

Minulla on ilmeisesti ns kohtalotovereita. Ollin poismenosta en nähnyt tämmöistä, mutta Matti Nykäsestä kyllä. Hänen kuolinyönään näin unen jossa olin saunomassa jonkun jenkkiräppärin kanssa. En niin kyseistä genreä kuuntele, mutta joksikin tunnetuksi jenkkiräppäriksi hänet tunnistin unessa. Joka tapauksessa juteltiin eri asioista kunnes yhtäkkiä puheemme kääntyi Mattiin. Hän ei niin tunnistanut, mutta sanoin, että siinä on mäkihyppääjä jonka uraa suuresti arvostan. Kyseessä yksi kautta aikojen mäkihyppääjiä ja suurimpia urheilijoita Suomessa kautta aikain. Sanoin vaan vielä, että viime vuosina hän on enemmän toilaillut ja siksi hänen julkikuvansa nykyään on hyvin kyseenalainen. Sanoin vielä päälle, että toivon kuitenkin, että kun hänestä aika jättää niin hänet muistettaisiin urheilu-uran saavutuksistaan kuin sen jälkeisistä tapahtumista. 

Aamulla herään ja laitan radion päälle niin ensimmäisenä kuulin uutisissa, että Matti Nykänen on kuollut sairaskohtaukseen viime  yönä. 

Vierailija
666/677 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ilmeisesti ns kohtalotovereita. Ollin poismenosta en nähnyt tämmöistä, mutta Matti Nykäsestä kyllä. Hänen kuolinyönään näin unen jossa olin saunomassa jonkun jenkkiräppärin kanssa. En niin kyseistä genreä kuuntele, mutta joksikin tunnetuksi jenkkiräppäriksi hänet tunnistin unessa. Joka tapauksessa juteltiin eri asioista kunnes yhtäkkiä puheemme kääntyi Mattiin. Hän ei niin tunnistanut, mutta sanoin, että siinä on mäkihyppääjä jonka uraa suuresti arvostan. Kyseessä yksi kautta aikojen mäkihyppääjiä ja suurimpia urheilijoita Suomessa kautta aikain. Sanoin vaan vielä, että viime vuosina hän on enemmän toilaillut ja siksi hänen julkikuvansa nykyään on hyvin kyseenalainen. Sanoin vielä päälle, että toivon kuitenkin, että kun hänestä aika jättää niin hänet muistettaisiin urheilu-uran saavutuksistaan kuin sen jälkeisistä tapahtumista. 

Aamulla herään ja laitan radion päälle niin ensimmäisenä kuulin uutisissa, että Matti Nykänen on kuollut sairaskohtaukseen viime  yönä. 

Kukaan ei muista satunnaista (ja tylsää) unta noin yksityiskohtaisesti. Muisto unista häviää sekunneissa heräämisen jälkeen. Poikkeuksena voimakkaita tunteita herättävät unet, kuten painajaiset.

667/677 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan seurustellut, Olli halveksi sitä, soitti mulle monta viikkoa sitten asiasta

Vierailija
668/677 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

evVvk

Vierailija
669/677 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että Lindholmin Ollin poismeno on koskettanut ja syvästi. Yllättävän paljon.

Muistan että Olli oli joskus vuonna 2004 vieraana Puhelinlangat laulaa -lähetyksessä. Hän jutteli kaikkien kanssa ystävällisesti ja läheisesti. Syvällisesti ja fiksusti.

Jäänyt mieleen tuo ilta, näiden vuosien jälkeenkin. Lepää rauhassa, Olli.

Vierailija
670/677 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän siinä on, että miespuoliset laulajat/muusikot tuntuvat usein kuolevan niin varhaisella iällä?: Elvis, Reino Helismaa, Rauli "Badding" Somerjoki, Juha Vainio, Gösta Sundqvist, Juice Leskinen, Kirka, Olli Lindholm...

Vierailija
671/677 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenestäkään muusta outoa et Ida Paul ei oo laittanu esim. instaan mitään Ollin kuolemasta? Vai laittaakohan sitten kun noi kaksintaistelut näkyy TV:stä 🤔

Vierailija
672/677 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän siinä on, että miespuoliset laulajat/muusikot tuntuvat usein kuolevan niin varhaisella iällä?: Elvis, Reino Helismaa, Rauli "Badding" Somerjoki, Juha Vainio, Gösta Sundqvist, Juice Leskinen, Kirka, Olli Lindholm...

Kun viinaa ja päihteitä saa rajattomasti...

Vierailija
673/677 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä nämä keskustelut täällä. Ensiksikin iso ja lämmin osanotto Ollin läheisille ja  kaikella kunnioituksella rauha hänen muistolleen ;( Toisekseen muutama oikaisu: Olli ei tupakoinut (sairasti mm. astmaa). Kolmanneksi: Olli asui rivitalossa tyttärensä kanssa ja tytär oli tämä lähiomainen, joka hälytti ambulanssin sairauskohtausyönä. Neljänneksi: Ollin seurustelukumppani asuu omassa asunnossaan lastensa kanssa eivätkä he (Olli ja naisystävänsä) koskaan asuneet yhdessä. Mutta kävivät vielä vähän aikaa ennen Ollin kuolemaa yhdessä lomamatkalla Dubaissa ja Olli vaikutti todella onnelliselta hänen kanssaan. Ja vielä... iso osanotto myös Ollin entiselle aviovaimolle, joka on Ollin lasten äiti ja joka eli Ollin kanssa 24 vuotta ;(

Vierailija
674/677 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tropit ku Jarilla? Yliannostus

Vierailija
675/677 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyykö jostain toi kuolinilmoitus niin ettei sitä oo pilkottu . miksi hitossa kaikki on silputtu . linkatkaa kokonainen kiitos

Vierailija
676/677 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suurta tää Olli mukamas oli tehnyt, kun ei edes Sibeliuksenkaan kuolema herättänyt tällaista haloota? Junnu, Juice ja muut musiikin suurmiehet, joilta jäi kuolemattomia kappaleita perinnöksi, saivat kuolla aika rauhassa, mutta tämän määkijän poismeno tuntuu olevan ylitsekäymätöntä.

Vierailija
677/677 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaan Olli Lindholmin erikoishaastattelu vuodelta 1984: "Kyllähän mä tiedän, ettei tätä kauan kestä"

Hän tahtoi nimensä tähtiin, hän halusi olla kuolematon. Laulaja Olli Lindholm, Suomen suosituimman yhtyeen, Yön, tähti. Pojalla on korvassa koru ja mielessä äiti. Juttu on julkaistu Apu-lehdessä vuonna 1984.

https://www.apu.fi/artikkelit/19-vuotiaan-olli-lindholmin-erikoishaasta…

Ketju on lukittu.