Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töistä ja työpaikanvaihdosta

Mokoma
12.02.2019 |

Hei,

Sain juuri tammikuussa muodollisen nimityksen ja palkankorotuksen, ta vielä alkuun hangoitteli ylennystä vastaan oin sanoin ''siksi, että sitten vaihdat heti työpaikkaa''. Vakuutin, etten ole vaihtamassa työpaikkaa mutta nyt tarjolla olisikin työ joka on täysin erilainen kuin nykyinen ja enemmän sellainen ''unelmatyö'' johon minulla kuitenkin olisi hyvät valmiudet.

En oikein tiedä mitä tehdä, tuntuu etten ''kehtaa'' vaihtaa ja toinen mikä vaakakupissa painaa on täydet lomat jotka olen vihdoin täksi vuodeksi ansainnut. Nykyinen työni on oikeasti hyväpalkkainen työn vaativuustasoon nähden, ihan ok porukassa, pomot eivät oikein osaa asiaansa mutta toimistotiimin kanssa saadaan arki hyvin rullaaamaan. Yksi syy miksi todella haluaisin vaihtaa on pitkä työmatka ns. keskelle ei mitään, tuo työ josta haaveilen olisi keskellä Turkua ja sinne juuri haluaisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran pääsisit mahdolliseen unelmatyöhön fiksummalla matkalla niin vaihtaisin.

Vierailija
2/4 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt hyvänen aika ajattele niin että olet nyt jotain velkaa työnantajalle.

En kyllä ymmärrä miten sait ylennyksen ja palkankorotuksen, jos työnantaja vastusti sitä.

Minulle tuo olisi ihan hyvä syy lähteä että työnantaja on ylipäätään vastustanut ylennystä.

Mutta ei kannata polttaa siltoja takanaan. Työn mieluisampi sijaintihan on todella hyvä ja neutraali syy työpaikan vaihtoon.

Jos työnantaja on niin pikkusieluinen että ottaa nokkiinsa, niin sekin on hyvä syy lähteä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut tekemään päätöksen itse, mutta älä nyt ainakaan mieti mitään, että et kehtaa! Sillä ei ole mitään merkitystä.

Uusi työpaikka on aina uusi mahdollisuus ja uusi riski. Lopulta kannattaa miettiä, jäisitkö katumaan, jos et vaihda?

Vierailija
4/4 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana positiivisia kommentteja!

Täytynee päästä tästä ''takinkääntäjä'' ajatuksesta eroon...