Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat olla pitkiä ja timmejä (eli miehiä)?

Vierailija
12.02.2019 |

Pituus, jäntevyys, lihaksikkus on selvästi miehisiä ominaisuuksia. Nainen on miestä lyhyempi eli selkeästi PITUUS ei voi olla naisellinen ominaisuus ja vaade. Lisäksi naisen keho kerryttää rasvaa aivan eritavalla kuin miehen ja naiselle kuuluu luontaisesti kurvit ja muodot. Siksi _hoikkuus_ ei ole naisellista vaan enemmänkin miehinen ja teinimäinen ominaisuus. Vai "teinikö" nainen haluaakin olla miehen edessä? Tarjota kiinteää karvatonta lihaa? Posliinikin on vain lapsilla ja mummoilla luonnostaan, ei sellainen alapää siten ole Naisellinen vaan lapsekas.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ihan itse valitsin kasvaa 178-senttiseksi... :D

Vierailija
2/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hoitoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatkö, että noilla kriteereillä hoitoon pääsis nykySuomessa, kun ei itsemurhakandidaatitkaan hoitoa saa?

Vierailija
4/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene hoitoon

Moni täällä jo on/on ollut

Vierailija
5/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lyhyys miehiin verrattuna johtuu vain naisten alistetusta asemasta ja heikommasta ravinnon saannista kautta historian. Odotellaan, että tilanne tasoittuu vähitellen.

Vierailija
6/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti. Varsinkin vanhemmiten jotkut mallit ja missit näyttävät luonnossa mielestäni hämmästyttävän paljon miehiltä. Pituutta on, rintoja ei luonnostaan, kookkaus ilman kurveja ja naamassakaan ei ole pyöreyttä, vaan naamataulu on ennemminkin sellainen kirveellä veistetty. Lyhyt tukka vielä korostaa miehekkyyttä, ja miehiset vaatekappaleet kuten paitapuserot tai puvut. Ja olen tätä muuten miettinyt ennen ap:n aloitusta.

Vierailija
7/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rintava ja ryhdikäs 178-senttinen nainen. Haluan olla juuri tällainen. No, peffasta voisi hieman vähentää, mutta onhan tällä toisaalta hyvä istua. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi