Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että panisin vierasta

Vierailija
12.02.2019 |

Minuakin ajatus kiihottaa, mutta onko ihan tuhoon tuomittua? Onko parempi pitää vain fantasiana?

Mitä kannattaa huomioida, jos lähtee toteuttamaan tällaista?

Kommentit (24)

21/24 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ollaan mietitty ja ajateltu, josko kokeilisi ensin jotain pientä, kuten suutelua. Sit katsoisi miltä tuntuu ja haluaako myöhemmin edetä.

Kuulostaa hyvältä lähestymistavalta. Meillä keskusteltu vaimon kanssa samasta.

Mikä olisi luonteva tapa lähestyä tätä vieraan/toisen suutelemista? Baarissa? Juhlissa? Vai pitäisikö etsiä joku vieras, johon ensin tutustua ja katsoa kemiat ja edetä sen mukaan vai joku entuudestaan semituttu?

Mikä tämmöisessä kokeilussa muuten viehättää?

Minulle kaikista luontevinta olisi, jos toinen mies olisi tuttu. Sopivassa tilanteesaa voisi sitten ehdottaa kuviota. Mutta tajuan toki, että tutun kanssa on riskejä joita vieraan kanssa taas ei ole. Baari on toinen vaihtoehto, jos sieltä nyt sattuisi joku kiinnostava löytymään.

Miehen kaveri on ollut minulla kuin toinen aviomies. Ollaan kimppailtu jo 17 vuotta melko useasti viikonloppuja ja myös viikolla joskus pikapano.

Vierailija
22/24 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me alettiin kolmenkimppaan mieheni parhaan kaverin kanssa.

Kaveri on paljon meillä ja ollaan kuin olisin ķahden miehen vaimo.

Asumme alle kilometrin päässä toisistamme ja kaverimme käy meillä saunomasa ainakin lauantaisin joskus myös keskiviikkoisin.

Matkoilla ollaan käyty yhdessä ja olen vaimo molemmille miehille.

Meidän suhde on onnistunut ja kaveruus on lujittunut tässä kuuden vuoden aikana.

Mustasukkaisuutta ei saa olla ja täysi luottamus ja kunnioitus ja rakkaus kumppanien välillä täytyy olla niin onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan helppoa on ei reisussakaan tarvi iskeä naista kun annat painaa kaverin sua ilmaseksi

taitaa käydä aika usein tyhjentämässä kassit sinuuun

Vierailija
24/24 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sitä ehdotti,minun vaatimus oli ettei tuttuja ja hänen pakko katsoa .

Siis olla mukana.

Lisäksi halusin pitää sen päätöksen tekemisen ja hetken.

Olihan se sitten kiimainen hetki,eteenkin kun esileikki alkoi jo siitä kun tavallaan antaudun.

Ei sitä ääneen tarvinnut sanoa,se oli kaikkien tiedossa.

Kun mieheni ehdotti jatkoja meidä vuokra mökissä,alkoi tuntua jaloissa.

Vaikka ensin ärsytti että mieheni ikään kun ohjasi tilanteita,kuitenkin se vei tapahtumia eteenpäin.

En olisi itse uskaltanut sanoa suoraan mitä haluaisin. Olihan se vähän pervoa näyttää omalle miehelle kuinka vieras mies haluaa mua.

Tiedän että se oli miehelleni vaikeaa,myös se että hän nautti katselemisesta.

Enkä vaan voinut mitään sille että halusin lisää,ja edelleen vaadin miestäni olemaan mukana .

Itselleni se oli helpotus ettei tarvinnut etsiä uusia miehiä,pojat olivat innokkaita.

Ovat sitä edelleen.

Joitain salaisia puheluita ollaan soiteltu,muttei muuta.

Se oli musta tärkeää etten pettämään lähtenyt,nyt on koettu eikä tarvi hakea.

Toivottavasti tässä on jotain josta voi ottaa kokemuksesta mietteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi