itsestäänruskettavat voiteet ja raskaus?
Kommentit (4)
Kiitti vastauksesta. Mulla ollut purkki jo kauan tuolla kaapissa käyttämättä, kun en ole saanut kysyttyä keltään.
Päivettynyttä ihoa tässä kaipailen..
Onko aiheeseen liityen kellään uutta tietoa? Olen itsekin käyttänyt Doven voidetta ja ajattelin ottaa taas asian esille.
Googlettamalla löytyy juttua suomi24-palstalta jossa on puolesta ja vastaan, joku väittää että menevät verenkiertoon ja toiset että voide päivettää vain kuolleita pintasoluja iholla. Mitä uusimmassa Vauva-lehdessä ihan tarkalleen ottaen sanottiin asiasta, missä numerossa, onko lehti vielä myynnissä?
On se kumma että koko ajan saa olla jostain asiasta hädissään... Minulla on kaksi vanhempaa lasta ja heitä odottaessani nettiä ei ollut ja tietoa ei saanut niin paljon asioista. Tieto lisää tuskaa... ja asioista on aina olemassa monta erilaista tulkintaa. Itse olen sen verran turhamainen että haluan näyttää hyvältä jopa raskausaikana, värjään hiuksia, laitan meikkiä jne... Kun näyttää hyvältä peiliin katsoessaan niin mielestäni olokin on parempi ja mieli iloisempi - ja läheisilläkin on helpompaa elää kanssani :)
" Kesäisen päivettyneen hipiän saaminen ilman auringossa kärvistelyä onnistuu myös yhä suositumpien itseruskistavien tuotteiden avulla. Itseruskettavat toimivat lähinnä ihon uloimmassa kerroksessa eli sarveiskerroksessa, joten tervettä järkeä käyttäen purkkirusketus on turvallinen myös raskaana oleville."
Ja lehtihän on siis vielä myynnissä
Tytteli-83
Uusimmassa vauva-lehdessäkin oli, että niitä voi käyttää. Kunhan ei joka päivä laita. Itse olen ostanut sitä Doven sun glow-kosteusvoidetta. Siinä on tosi vähän sitä ruskettavaa ainetta. Olen käyttänyt sitä päivittäin jaloille ja tulos on juuri sitä mitä toivoin. Kevyt päivetys, mutta ei rajoja. Maksaakin vaan vitosen.
Tytteli-83 rv 36+0