Pettäminen parisuhteessa on täysin oikein
1. Pettäminen ei ole laitonta 2. Kumppanilla on oikeus omaan kehoon. 3. Kumppanilla on täys OIKEUS JA VAPAUS panna muita jos haluaa 4. Kumppani ei ole mitään omaisuutta 5. Pettäminen ei aiheuta toiselle mitään fyysistä tai taloudellista vahinkoa 6. Kumppanilla on ihmisoikeudet 7. Kumppanilla on seksuaalioikeudet 8. Kumppanilla on parisuhteen aikana täysin samat oikeudet ja vapaudet ku sinkkunakin. 9. Kumppani ei ole vastuussa toisen aikuisen ihmisen tunteista, arvoista, valinnoista, käytöksestä yms. 10. Mun ei todellakaan tarvii antaa kumppanin hallita mun elämääni. Eli ihan selkeästi pettäminen on oikein, haluisin kuulla edes yhden perustelun et miks pettäminen ois muka väärin tai mikä siinä on niin kamalaa?
Kommentit (60)
En ymmärrä miten sana "kumppani" sopii aloituksen mielipiteeseen...
Millainenhan kaatopaikka tää maailma ois jos kaikki ois niinkuin ap :D joku vois kirjottaa tästä dystopiatarinan, ois mielenkiintoista luettavaa.
Musta vähän tuntuu, että toi ap:n "saan panna ketä haluun" jatkuu sanoilla "mutku kukaan ei haluu".
Toivottavasti ap löytää itsellensä jonkun av mamman tai pari kolme. Ihan on mätch mäid in hewen.
Ääsburger ai vässähti tähän ketjuu..862
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on oletuksena sitoutua toiseen ihmiseen henkisesti ja fyysisesti (paitsi jos yhdessä sovitaan että kyseessä on ns. avoin suhde). Jos et ole siihen valmis ja haluat vaan naiskennella ympäriinsä niin älä aloita suhdetta. Ja tee myös selväksi näille yhdenillan hoidoille ettei kyse ole mistään vakavammasta. Kenelläkään ei ole oikeutta loukata toisen tunteita edes lapsellisuuttaan saati sitten itsekkyyttään.
Se on mulle ihan se ja sama mitä toinen olettaa. Jos toinen ei tiedosta FAKTOJA nii se on hänen täysin oma ongelmansa.
No oletko sä kertonut nämä FAKTAT sille toiselle? Vai mistä se voi nämä faktat tietää, jos ei lue aihevapaata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on oletuksena sitoutua toiseen ihmiseen henkisesti ja fyysisesti (paitsi jos yhdessä sovitaan että kyseessä on ns. avoin suhde). Jos et ole siihen valmis ja haluat vaan naiskennella ympäriinsä niin älä aloita suhdetta. Ja tee myös selväksi näille yhdenillan hoidoille ettei kyse ole mistään vakavammasta. Kenelläkään ei ole oikeutta loukata toisen tunteita edes lapsellisuuttaan saati sitten itsekkyyttään.
Se on mulle ihan se ja sama mitä toinen olettaa. Jos toinen ei tiedosta FAKTOJA nii se on hänen täysin oma ongelmansa.
No oletko sä kertonut nämä FAKTAT sille toiselle? Vai mistä se voi nämä faktat tietää, jos ei lue aihevapaata?
Jos toinen ei tiedä oikeuksiaan nii se on hänen vikansa... ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen aiheuttaa henkistä vahinkoa.
No kuule voivoi. Minä en ole vastuussa toisen aikusien ihmisen tunteista. Elikka jos kumppani kokee henkistä vahinkoa siitä et petän niin en voi sanoa muutaku voivoi.... mulla on täys oikeus panna muita ihan sama vaikka se aiheuttais henkistä vahinkoa toiselle koska en ole siitä vastuussa.
Sinua saa siis haukkua ja kohdella välinpitämättömästi myös parisuhteessa koska eihän se ole rikos eikä aiheuta fyysistä vahinkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pettäminen oiken ja hyväksyttävää jos sinua petetään AP?
Sinulla on siis vapaa suhde ja molemmat saatte touhuta vapaasti kenen kanssa vaan. Mielenkiintoista, minulle tuo ei kuitenkaan sopisi.
Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta jos kumppani panee muita koska en kuvittele omistavani toista mitenkään. Kumppani on vapaa ihminen ja that's it. Hyvin yksinkertaista.
Miksi olla parisuhteessa jos siinä ei ole mitään tarvetta ja velvollisuutta tuntea vastuuta toisen tunteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen aiheuttaa henkistä vahinkoa.
No kuule voivoi. Minä en ole vastuussa toisen aikusien ihmisen tunteista. Elikka jos kumppani kokee henkistä vahinkoa siitä et petän niin en voi sanoa muutaku voivoi.... mulla on täys oikeus panna muita ihan sama vaikka se aiheuttais henkistä vahinkoa toiselle koska en ole siitä vastuussa.
Sinua saa siis haukkua ja kohdella välinpitämättömästi myös parisuhteessa koska eihän se ole rikos eikä aiheuta fyysistä vahinkoa?
Haukkukoot ihan rauhassa, mul on sit oikeus haukkua takas ja olla välittämättä. Mun ei tarvitse välittää jos toinen haukkuu.
Miksi pitää pettää? Eiköhän se ole samantien vapaa suhde kun tuon listan näytät kumppanillesi ja hän sen hyväksyy. Et taida edes tietää mitä pettäminen tarkoittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää pettää? Eiköhän se ole samantien vapaa suhde kun tuon listan näytät kumppanillesi ja hän sen hyväksyy. Et taida edes tietää mitä pettäminen tarkoittaa :D
Petän koska pystyn siihen.
Miksi olet parisuhteessa, jos et ole valmis sitoutumaan? Tuskin sinulla edes on kumppania...
Tässä oli jo hyviä aineksia. Provoava otsikko, epäloogiset ja egomaaniset perustelut, vastenmielinen persoona... valitettavasti lässähti liioitteluun ja toisaalta vastauksiin ei juuri panostettu. Kokonaisarvosana 3/5.
Onkohan tää aapee sama mikä haluaa abortoida kaikki poikalapset?
Samalla paatoksella pauhaa.
Kiitos että jaat ajatuksiasi taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule sitten kysymään, kun olet ollut ainakin viikon ensimmäisessä parisuhteessasi.
Olen pettäny ekan kerran 16-vuotiaana ja lähes jokaisessa parisuhteessani. Ja pettäminen oli joka kerran oikein.
No mut kiva hei. Mainostatko sitä laajemminkin? Ekoilla treffeillä tuo on ainakin aika nasevasti sanottu :D Vai laitatko CV:hen maininnan?
Ihan hyvä että hän ei ole pilaamassa parisuhteessa kenenkään elämää kovin pitkään ja pelkästään sen vuoksi että on vallinnut itse niin.