Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen parisuhteessa on täysin oikein

Vierailija
11.02.2019 |

1. Pettäminen ei ole laitonta 2. Kumppanilla on oikeus omaan kehoon. 3. Kumppanilla on täys OIKEUS JA VAPAUS panna muita jos haluaa 4. Kumppani ei ole mitään omaisuutta 5. Pettäminen ei aiheuta toiselle mitään fyysistä tai taloudellista vahinkoa 6. Kumppanilla on ihmisoikeudet 7. Kumppanilla on seksuaalioikeudet 8. Kumppanilla on parisuhteen aikana täysin samat oikeudet ja vapaudet ku sinkkunakin. 9. Kumppani ei ole vastuussa toisen aikuisen ihmisen tunteista, arvoista, valinnoista, käytöksestä yms. 10. Mun ei todellakaan tarvii antaa kumppanin hallita mun elämääni. Eli ihan selkeästi pettäminen on oikein, haluisin kuulla edes yhden perustelun et miks pettäminen ois muka väärin tai mikä siinä on niin kamalaa?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule sitten kysymään, kun olet ollut ainakin viikon ensimmäisessä parisuhteessasi. 

Olen pettäny ekan kerran 16-vuotiaana ja lähes jokaisessa parisuhteessani. Ja pettäminen oli joka kerran oikein. 

Jos oikassa oleminen ei ole hyväksyttävää vaan johtaa parisuhteen päättymiseen se on sinusta myös oikein?

On silti oikein. Eroaminen on myös oikein ihan mistä syystä tahansa tai vaikka ilman syytä. Ei ketään voi pakottaa olemaan suhteessa.

Vierailija
22/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule sitten kysymään, kun olet ollut ainakin viikon ensimmäisessä parisuhteessasi. 

Olen pettäny ekan kerran 16-vuotiaana ja lähes jokaisessa parisuhteessani. Ja pettäminen oli joka kerran oikein. 

Ok. Olen kanssasi eri mieltä. 

Ole ihan rauhassa eri mieltä mutta laki on laki... ja laki ei vieläkää kiellä mua pettämästä parisuhteen aikana.... Mul on täys oikeus parisuhteen aikana panna muita ja PISTE. Hyvin yksinkertaista.

Uskallatko kertoa tuon yhtä avoimesti mahdolliselle kumppanillesi, vai uhoatko vain täällä piilossa nimettömänä? Ja koskeeko samat oikeudet myös kumppaniasi vai odotatko täyttä omistautumista sinuun häneltä?

Mulla ei oo mitää velvollisuutta kertoa kumppanille että aijon panna muita. Se on täysin oma asiani. Jos kumppani ei tiedä oikeuksiaan niin se ei ole mun vika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap:lla on selkeästi oma narsistinen mielipiteensä asiasta, joten tuskin auttaa yhtään sanoi kuka mitä sanoi.  Jos ei ole tähän mennessä itse tajunnut jutun jujua parisuhteessa, niin ei sitä mikään selitys vauvapalstalla muuta :D selkeästi tämä on vain provo! ei kukaan ole oikeasti non daiju, tai jos on niin on kyllä selkeästi jonkuntason mt-ongelma, tunteellisuus ja empatiakyky nollassa kun ei osaa ottaa huomioon muuta kuin oman itsensä tässä asiassa. 

Vierailija
24/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuo asburgeri jauhaa joka paikassa...

Vierailija
25/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Ap:lla on selkeästi oma narsistinen mielipiteensä asiasta, joten tuskin auttaa yhtään sanoi kuka mitä sanoi.  Jos ei ole tähän mennessä itse tajunnut jutun jujua parisuhteessa, niin ei sitä mikään selitys vauvapalstalla muuta :D selkeästi tämä on vain provo! ei kukaan ole oikeasti non daiju, tai jos on niin on kyllä selkeästi jonkuntason mt-ongelma, tunteellisuus ja empatiakyky nollassa kun ei osaa ottaa huomioon muuta kuin oman itsensä tässä asiassa. 

Mun ei tarvii toisen tunteiden orjana elää. Se kuuluu ihan mun PERUSOIKEUKSIIN että mul on oikeus tehdä valintoja jotka palvelee mun hyvinvointia. Ja pettäminen on yks niistä valinnoista jotka palvelee mun hyvinvointia eikä se aiheuta toiselle mitään fyysistä tai taloudellista vahinkoa.

Vierailija
26/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikassa oleminen ei ole hyväksyttävää vaan johtaa parisuhteen päättymiseen se on sinusta myös oikein?

On silti oikein. Eroaminen on myös oikein ihan mistä syystä tahansa tai vaikka ilman syytä. Ei ketään voi pakottaa olemaan suhteessa.

Senkö vuoksi sinulla on jo useampia suhteita ollutkin?

Vierailija
27/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi provo, alkoi vaan jankuttaa yhtä ja samaa.

Vierailija
28/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu useampia suhteita koska haluan useampia suhteita. Ihan tietoinen valinta.

Vierailija
29/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju kuulostaa yhden ihmisen eli mt ongelmaisen ääsburgetin monologilya itsrnsä kanssa. Mistä näitä sikiää..

Vierailija
30/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on oletuksena sitoutua toiseen ihmiseen henkisesti ja fyysisesti (paitsi jos yhdessä sovitaan että kyseessä on ns. avoin suhde). Jos et ole siihen valmis ja haluat vaan naiskennella ympäriinsä niin älä aloita suhdetta. Ja tee myös selväksi näille yhdenillan hoidoille ettei kyse ole mistään vakavammasta. Kenelläkään ei ole oikeutta loukata toisen tunteita edes lapsellisuuttaan saati sitten itsekkyyttään.

Mä en ole edelleenkään vastuussa toisen tunteista joten jos joku pahottaa mielensä jostai laillisesta asiasta mitä teen niin se on vaan voivoi. Sit ois syytä katsoa peiliin jos mieli pahottuu jostai pettämisestä. Myös petetyn tulee ottaa vastuuta.

Sinä et ole siis vastuussa muiden tunteista. Ok. Eli sullekin voi tehdä kaikenlaisia juttuja, kuten valehdella, koska muutkaan eivät ole vastuussa sun tunteista.

Vierailija
31/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tapaus tää meidän pikku ap. Ei ota vastuuta mistään eikä kerro (kuvitteelliselle?) kumppanille että tämä saisi etsiä itselleen parempaa seuraa.  

Sori vaan, mutta säälitävä reppana. 

Vierailija
32/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet tuon asian suhteen alussa tiettäväksi niin puolisosi tietää pelin hengen! Veikkaan, että n 85% haluaa uskollisen kumppanin,😉

Vierailija
33/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on oletuksena sitoutua toiseen ihmiseen henkisesti ja fyysisesti (paitsi jos yhdessä sovitaan että kyseessä on ns. avoin suhde). Jos et ole siihen valmis ja haluat vaan naiskennella ympäriinsä niin älä aloita suhdetta. Ja tee myös selväksi näille yhdenillan hoidoille ettei kyse ole mistään vakavammasta. Kenelläkään ei ole oikeutta loukata toisen tunteita edes lapsellisuuttaan saati sitten itsekkyyttään.

Mä en ole edelleenkään vastuussa toisen tunteista joten jos joku pahottaa mielensä jostai laillisesta asiasta mitä teen niin se on vaan voivoi. Sit ois syytä katsoa peiliin jos mieli pahottuu jostai pettämisestä. Myös petetyn tulee ottaa vastuuta.

Sinä et ole siis vastuussa muiden tunteista. Ok. Eli sullekin voi tehdä kaikenlaisia juttuja, kuten valehdella, koska muutkaan eivät ole vastuussa sun tunteista.

Valehdelkoot ihan rauhassa koska en todellakaan usko kaikkea mitä mulle sanotaan. Mulla on aika hyvä bullshit filtteri ja oon huomannu et täs maailmas pitää kyseenalaistaa kaikki enkä muutenkää luota kehenkään.

Vierailija
34/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Mielikuvotussuheita itsensä kanssa. Max chat privasuhteita. Chat sexyä.. awww.

Vierailija
35/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Olisko vähän liian pitkälle viety aihe teemasta ketään ei voi omistaa.

Vierailija
36/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloittaja tuntuu olevan melko yksinkertainen ihminen..

Vierailija
37/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehdelkoot ihan rauhassa koska en todellakaan usko kaikkea mitä mulle sanotaan. Mulla on aika hyvä bullshit filtteri ja oon huomannu et täs maailmas pitää kyseenalaistaa kaikki enkä muutenkää luota kehenkään.

Sähän kova olet, kun kestät kaiken mitä sulle sanotaan. Jos mies haukkuis sua päivittäin erittäin rumasti, niin sulle on aivan sama. Kun ei sun mies ole vastuussa sun tunteista, niin hän voi sanoa mitä vaan.

Vierailija
38/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen , että ap:n ainut kokemus seksistä on kiihkeä tapaaminen oman oikean kätösensä kanssa. Vasemmalla kädellä itsensä toteutus on sitten sitä "pettämistä". 

Vierailija
39/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dille.

Joka öitää onnistumisena, että hänesyä keskustellaan.. vui toista. Dotä se feminismi ja avioerolapset tekee.

Älä ruoki rölliä.

Vierailija
40/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt 1,5 vuotta myöhemmin olet edelleen samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan