Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen parisuhteessa on täysin oikein

Vierailija
11.02.2019 |

1. Pettäminen ei ole laitonta 2. Kumppanilla on oikeus omaan kehoon. 3. Kumppanilla on täys OIKEUS JA VAPAUS panna muita jos haluaa 4. Kumppani ei ole mitään omaisuutta 5. Pettäminen ei aiheuta toiselle mitään fyysistä tai taloudellista vahinkoa 6. Kumppanilla on ihmisoikeudet 7. Kumppanilla on seksuaalioikeudet 8. Kumppanilla on parisuhteen aikana täysin samat oikeudet ja vapaudet ku sinkkunakin. 9. Kumppani ei ole vastuussa toisen aikuisen ihmisen tunteista, arvoista, valinnoista, käytöksestä yms. 10. Mun ei todellakaan tarvii antaa kumppanin hallita mun elämääni. Eli ihan selkeästi pettäminen on oikein, haluisin kuulla edes yhden perustelun et miks pettäminen ois muka väärin tai mikä siinä on niin kamalaa?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kysymään, kun olet ollut ainakin viikon ensimmäisessä parisuhteessasi. 

Vierailija
2/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule sitten kysymään, kun olet ollut ainakin viikon ensimmäisessä parisuhteessasi. 

Olen pettäny ekan kerran 16-vuotiaana ja lähes jokaisessa parisuhteessani. Ja pettäminen oli joka kerran oikein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneilla on myös oikeus tietää toisen suuntautumisesta ja vapaus päättää haluaako olla yksiavioisessa suhteessa.

Tuo kertomasi on vapaa suhde jossa kummallakin on lupa antaa kehonsa kenen tahansa valitsemansa käyttöön.

Älä ala suhteilemaan.

Vierailija
4/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettäny ekan kerran 16-vuotiaana ja lähes jokaisessa parisuhteessani. Ja pettäminen oli joka kerran oikein. 

Ok. Olen kanssasi eri mieltä. 

Vierailija
5/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole ihan rauhassa eri mieltä mutta laki on laki... ja laki ei vieläkää kiellä mua pettämästä parisuhteen aikana.... Mul on täys oikeus parisuhteen aikana panna muita ja PISTE. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
6/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen aiheuttaa henkistä vahinkoa.

Vierailija
7/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppaneilla on myös oikeus tietää toisen suuntautumisesta ja vapaus päättää haluaako olla yksiavioisessa suhteessa.

Tuo kertomasi on vapaa suhde jossa kummallakin on lupa antaa kehonsa kenen tahansa valitsemansa käyttöön.

Älä ala suhteilemaan.

Mun seksielämäni on täysin mun oma asiani ja mulla ei ole mitään velvollisuutta raportoida mun kumppanille siitä ketä panen. Hyvin yksinkertanen juttu. Kumppani ei mua omista mitenkään edes yksiavoisessa suhteessa koska omistaminen rikkois IHMISOIKEUKSIA. 

Vierailija
8/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole ihan rauhassa eri mieltä mutta laki on laki... ja laki ei vieläkää kiellä mua pettämästä parisuhteen aikana.... Mul on täys oikeus parisuhteen aikana panna muita ja PISTE. Hyvin yksinkertaista.

Joo joo. Minulle se on se ja sama, mistä sinä fantasioit. 

Vierailija
9/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on suhteesi. Toivottavasti kumppanisi pettää myös oikein urakalla.

Vierailija
10/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen aiheuttaa henkistä vahinkoa.

No kuule voivoi. Minä en ole vastuussa toisen aikusien ihmisen tunteista. Elikka jos kumppani kokee henkistä vahinkoa siitä et petän niin en voi sanoa muutaku voivoi.... mulla on täys oikeus panna muita ihan sama vaikka se aiheuttais henkistä vahinkoa toiselle koska en ole siitä vastuussa.

Vierailija
11/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten haluat ylipäätää olla parisuhteessa, kun se ei riitä?

Vierailija
12/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten haluat ylipäätää olla parisuhteessa, kun se ei riitä?

Se on ihan oma asiani miksi haluan olla parisuhteessa vaikka se ei riitä. Voin olla vaikka huvin vuoks, tai koska mä voin.

Vierailija
13/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on oletuksena sitoutua toiseen ihmiseen henkisesti ja fyysisesti (paitsi jos yhdessä sovitaan että kyseessä on ns. avoin suhde). Jos et ole siihen valmis ja haluat vaan naiskennella ympäriinsä niin älä aloita suhdetta. Ja tee myös selväksi näille yhdenillan hoidoille ettei kyse ole mistään vakavammasta. Kenelläkään ei ole oikeutta loukata toisen tunteita edes lapsellisuuttaan saati sitten itsekkyyttään.

Vierailija
14/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallatko kertoa tuon yhtä avoimesti mahdolliselle kumppanillesi, vai uhoatko vain täällä piilossa nimettömänä? Ja koskeeko samat oikeudet myös kumppaniasi vai odotatko täyttä omistautumista sinuun häneltä?

Vierailija
15/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti saat ne kicksit siitä pettämisestä ja valehtelusta, vai miksi et hakeudu vapaaseen suhteeseen?

Vierailija
16/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pettäminen oiken ja hyväksyttävää jos sinua petetään AP?

Sinulla on siis vapaa suhde ja molemmat saatte touhuta vapaasti kenen kanssa vaan. Mielenkiintoista, minulle tuo ei kuitenkaan sopisi. 

Vierailija
17/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on oletuksena sitoutua toiseen ihmiseen henkisesti ja fyysisesti (paitsi jos yhdessä sovitaan että kyseessä on ns. avoin suhde). Jos et ole siihen valmis ja haluat vaan naiskennella ympäriinsä niin älä aloita suhdetta. Ja tee myös selväksi näille yhdenillan hoidoille ettei kyse ole mistään vakavammasta. Kenelläkään ei ole oikeutta loukata toisen tunteita edes lapsellisuuttaan saati sitten itsekkyyttään.

Mä en ole edelleenkään vastuussa toisen tunteista joten jos joku pahottaa mielensä jostai laillisesta asiasta mitä teen niin se on vaan voivoi. Sit ois syytä katsoa peiliin jos mieli pahottuu jostai pettämisestä. Myös petetyn tulee ottaa vastuuta.

Vierailija
18/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pettäminen oiken ja hyväksyttävää jos sinua petetään AP?

Sinulla on siis vapaa suhde ja molemmat saatte touhuta vapaasti kenen kanssa vaan. Mielenkiintoista, minulle tuo ei kuitenkaan sopisi. 

Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta jos kumppani panee muita koska en kuvittele omistavani toista mitenkään. Kumppani on vapaa ihminen ja that's it. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
19/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikassa oleminen ei ole hyväksyttävää vaan johtaa parisuhteen päättymiseen se on sinusta myös oikein?

Vierailija
20/60 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mulle ihan se ja sama mitä toinen olettaa. Jos toinen ei tiedosta FAKTOJA nii se on hänen täysin oma ongelmansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi